Målsettingen om å være topp 4
Dette har fått meg til å fundere over når og hvor dette egentlig har oppstått, og om dette virkelig er noe Morgan har utbasunert på egne vegne. Er dette faktisk en målsetting tilpasset 2007 i det hele tatt?
Etter å ha søkt litt på nettet har jeg foreløpig funnet følgende:
1) FB-artikkel om temaet:
Det var etter årets første treningsøkt at FFK-direktøren bombastisk uttalte følgende om 2007-sesongen:
– Vi har som mål om å bli blant de fire beste lagene i Tippeligaen.
2) Vedtatt målsetting
Ifølge Demokraten, så har FFK-systemet vedtatt en målsetting som går på at laget skal være blant de fire beste til enhver tid.
Tidligere i slutten av oktober i 2006 holdt Andersen ifølge samme avis et foredrag, hvor han sa følgende:
- FFK skal være blant de fire beste i Tippeligaen til enhver tid. Der burde vi ha vært også i år.
Generell eller spesifikk målsetting?
Er artikkelen i FB utspringet for rabalderet om topp4-plasseringen? Har Morgan Andersen bare svart generelt om hva som er den langsiktige målsettingen? Eller svarte han på spørsmålet "hva er målsettingen for 2007-sesongen?"
For meg høres ikke dette ut som noen bombastisk målsetning tilpasset 2007-sesongen, men hvilket nivå man ønsker at FFK skal befinne seg på. I tillegg hevder Demokraten at dette er en målsetting FFK-systemet har vedtatt, og dermed kan vi ikke tillegge Andersen denne uttalelsen personlig.
Er dette virkelig så mye å skrike om? Har jeg gått glipp av noe?
Pleier ikke FFK å komme med en mer sesongrettet målsetting etter at laget har vært på La Manga, hvor trenerne, spillerne og klubbledere snakker sammen og kommer til enighet om en målsetting?
Finnes det flere artikler der ute om temaet?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
MA er nok også en mann som forstår seg bedre på image-bygging og merkevare bedre enn de fleste, og vet nok at sjansen for å sikre seg dyktige og ambisiøse folk til klubben øker hvis FFK er tidlig ute med å vise/si at de satser.
Jeg synes det er riktig å si at det er topp 4 vi generelt bør ligge. Isolert sett for fotballåret 2007 kan man jo sikkert diskutere om han tar klubben vann over hodet, men jeg synes alikvel ikke at det er no galt i dette.
RBK har jo allerede lovet gull. Det er ganske drøyt.
Opprinnelig postet av BøgeJon
Synes dette nettstedet begynner å bli litt vel "seriøst" til å være et typisk fotballsupporterforum
Om du ikke orker å lese alt så nøye er det ingen som tvinger deg til å svare. Du kan jo alltids starte en egen tråd
Opprinnelig postet av paco
Kansje Morgan skal si til spillerne at hør her guttær, klarer dere og holde dere i tippeligaen så skal dere være fornøyde,dere er ikke bedre så jeg krever ikke mere fra dere.Morgan sa vel omtrent det samme i Lyn (4 beste)og fikk også kritikk der,det endte med en 3 plass.
Sa han virkelig det? Å komme med lure psykologiske innspill er ofte veldig vanskelig og kan slå ut stikk motsatt av det man forventer seg da det er 3 millioner ting som spiller inn. Man burde være dyktig og vite hva man gjør før man sier slike ting.
Opprinnelig postet av Shadar
Berg sa at Lyn skulle gå for gull i fjor,det endte med 7 plass,men Berg har ikke fått noe negativt ut av det,tror også Bastionen så det som positivt at man har skikkelig tro på laget.Tror ikke spillerne blir stresset av dette.Opprinnelig postet av paco
Kansje Morgan skal si til spillerne at hør her guttær, klarer dere og holde dere i tippeligaen så skal dere være fornøyde,dere er ikke bedre så jeg krever ikke mere fra dere.Morgan sa vel omtrent det samme i Lyn (4 beste)og fikk også kritikk der,det endte med en 3 plass.
Sa han virkelig det? Å komme med lure psykologiske innspill er ofte veldig vanskelig og kan slå ut stikk motsatt av det man forventer seg da det er 3 millioner ting som spiller inn. Man burde være dyktig og vite hva man gjør før man sier slike ting.
Tror Paco mener at Morgan Andersen uttalte en målsetting om topp fire også i Lyn, og fikk kritikk for det, samt at Morgan ikke akkurat kan si de andre tingene paco skriver.
Har du lest forumets retningslinjer?
Det er vel en grei målsetting? Med ny stadion og fersk kongepokal må det være lov å sikte litt høyt. Trøbbelet for hele Østfoldfotballen de siste 20 og 30 årene er vel at det er siktet for lavt og jobbet for dårlig, spesielt med å selge klubbene som produkter og bedrifter. Mens klubbene stekte vafler og hadde kakelotterier, slik de alltid hadde gjort, drev de andre fylkene business og feiet forbi fotballens hjemfylke. Eller hva tror dere?
FFK svømmer vel ikke av egne penger og det er vel bremsen inntil dere har en spillerstall dere VIL ha og får inntekter ved å fylle ny stadion hver bidige hjemmekamp. Det ser absolutt lyst ut for dere og dere ligger jo lysår foran Moss og Sparta på alle de avgjørende områdene som økonomi, administrasjon og anlegg
- sammen for Sarpsborg
Personlig bryr jeg meg filla om hva Morgan måtte mene om målsetning, men det er ting som tyder på at hans uttalelse nok en gang er tatt ut av kontekst. Det er i beste fall tvil og uenighet om det som er sagt, og i verste fall en total forvrengning av det som har blitt sagt.
Ellers er det jo kjempefint at dirken har høye målsetninger, og hvem kan kritisere ham for å ønske sitt lag høyest mulig. Nøkternt sett også: Hvem kan med hånda på hjertet si at FFK ikke skal ligge blant de fire beste i landet over tid???
Nei, dette med fjerdeplassen er fjæra som ble til fem høst, alternativt storm i et vannglass.
Jeg er helt sikker på at det er A-lags-teamet som bestemmer målsetning for sesongen. Alt annet vil være av akademisk interesse, i beste fall.
Selvfølgelig skal FFK jobbe knallhardt for å bli blant de fire beste!
Opprinnelig postet av Asgeir
Morgan er jo bare ei brikke i et stort puslespill, men det er klart at hans utsagn vekker noe større oppsikt enn dine eller mine. Han er jo ei heller personen i systemet som faktisk har noen som helst slags jurisdiksjon over sportslig målsetning, for den er det A-laget som lager i fellesskap. Det er nemlig der det teller at man har en målsetning. At alle er enige om hva man skal kunne oppnå med hardt arbeide og tøff satsning.Bra sagt.
Personlig bryr jeg meg filla om hva Morgan måtte mene om målsetning, men det er ting som tyder på at hans uttalelse nok en gang er tatt ut av kontekst. Det er i beste fall tvil og uenighet om det som er sagt, og i verste fall en total forvrengning av det som har blitt sagt.
Ellers er det jo kjempefint at dirken har høye målsetninger, og hvem kan kritisere ham for å ønske sitt lag høyest mulig. Nøkternt sett også: Hvem kan med hånda på hjertet si at FFK ikke skal ligge blant de fire beste i landet over tid???
Nei, dette med fjerdeplassen er fjæra som ble til fem høst, alternativt storm i et vannglass.
Jeg er helt sikker på at det er A-lags-teamet som bestemmer målsetning for sesongen. Alt annet vil være av akademisk interesse, i beste fall.
Selvfølgelig skal FFK jobbe knallhardt for å bli blant de fire beste!
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Uansett er det pengene og et lass av tilfeldigheter som avgjør. Skader/ikke skader, stolpe inn/stolpe ut, to heldige seire og seks poeng ekstra.
Om en gjør mange nok ting riktig så hjelper man til med at tilfeldighetene vipper riktig vei Det er de dyktige og mest talentfulle som har tilfeldighetene med seg.
Tiden får vise.Opprinnelig postet av spartasupporter
Uansett er det pengene og et lass av tilfeldigheter som avgjør. Skader/ikke skader, stolpe inn/stolpe ut, to heldige seire og seks poeng ekstra.
Om en gjør mange nok ting riktig så hjelper man til med at tilfeldighetene vipper riktig vei Det er de dyktige og mest talentfulle som har tilfeldighetene med seg.
Opprinnelig postet av spartasupporter
Trøbbelet for hele Østfoldfotballen de siste 20 og 30 årene er vel at det er siktet for lavt og jobbet for dårlig, spesielt med å selge klubbene som produkter og bedrifter. Mens klubbene stekte vafler og hadde kakelotterier, slik de alltid hadde gjort, drev de andre fylkene business og feiet forbi fotballens hjemfylke. Eller hva tror dere?
Det er akkurat det jeg tror. Vafler, kaker, hyggelig samhold og nei til alkohol. En fotballklubb som har disse fire verdiene som grunnpilarer når aldri toppen i norsk fotball. Uansett hvor sunne disse verdiene måtte være.
Angående målsettingen om topp fire hadde jeg blitt skuffet over alt lavere. Det virker som om denne målsettingen blir kritisert som om den var et dårlig begrunnet løfte - som en hel del nærmest indignert sier at de ikke tror på. Men det er jo ikke noe løfte. Det er en målsetting man trekker seg etter.
Hvor skulle man lagt målet da?
"Jo, i år håper vi på en ny sesong i bunnstriden! Forøvrig planlegger vi å investere i et nytt vaffeljern innen sommeren."
Nei, applaus til Morgan A for det utspillet. Det var et helt riktig utspill, selv om det er uvant for Fredrikstadfolk å høre at FFK har sportslige ambisjoner. Har mer bekymmer for RBK, som ikke bare har seriegull som målsetting, men som har lagt et budsjett som innebærer økonomisk katastrofe om suksessen uteblir.
"Pleier ikke FFK å komme med en mer sesongrettet målsetting etter at laget har vært på La Manga, hvor trenerne, spillerne og klubbledere snakker sammen og kommer til enighet om en målsetting?
Finnes det flere artikler der ute om temaet? "
Tja, det finnes hvertfall et intervju med Hans Erik Ramberg på f-bTV hvor han kommenterer akkurat det der.
Dersom troppen nå er fulltallig og målsetningen er 4plass i 2007, er jeg meget skeptisk.
Synes virkelig at man bør vektlegge uttalelse fra Terje Jensen, Kvisvik og Ramberg bl.a.
Tror at dersom FFK med dagens tropp, klarer 8.-10 plass er jeg fornøyd. Slår Ivory Coast gutta til håp om 6-8.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 17 feb 07, 20:42
Endret: 17 feb 07, 20:42
Greit å legge lista lavt, så blir man ikke så lett skuffet. Selv tar jeg heller sjansen på å bli skuffet, for dette laget her har jeg tro på. Forutsatt selvsagt at Grønnis er rette mann for å få laget til å fungere, og det er helt umulig å si noe klokt om ennå. Det er et 50-50 valg om man vil være optimist eller pessimist.
Fotball handler ikke bare om de enkelte spillernes individuelle ferdigheter. Først og fremst handler det om hvordan laget spiller sammen. Hvis alle på laget spiller klokt og gjør de rette løpene til riktig tid, kan man vinne en masse kamper uten at spillerne hver for seg gjør så mye spektakulært. På den annen side kan ingen spiller alene gjøre så mye spektakulert at laget vinner serien på den måten. En enkelt kamp så, men ikke serien.
Hvis Grønnis får FFK til å fungere som et samspilt lag, hvor spillerne finner hverandre og forutser hverandres løp, så er det kvaliteter nok i dette laget til å nå langt. To nye habile forsvarsspillere betyr mye. Bare den forskjellen at det ikke lenger er et valg om vi skal ha en god backrekke elle rom Bjørkøy skal spille på midtbanen betyr mye!
Tiden får vise.
Tiden har vel vist dette gang på gang, at "tilfeldighetene" vipper rett vei for gode lag.
Norgesmester
Opprinnelig postet av Holters
Vi vet alle hvordan journalister kan vri og vende på ting, og det er mange som er bekymret for denne målsettingen om å være topp fire. Noen har til og med kalt dette for "Morgans personlige FFK-målsetting" eller noe lignende.
Dette har fått meg til å fundere over når og hvor dette egentlig har oppstått, og om dette virkelig er noe Morgan har utbasunert på egne vegne. Er dette faktisk en målsetting tilpasset 2007 i det hele tatt?
Etter å ha søkt litt på nettet har jeg foreløpig funnet følgende:
1) FB-artikkel om temaet:
Det var etter årets første treningsøkt at FFK-direktøren bombastisk uttalte følgende om 2007-sesongen:
– Vi har som mål om å bli blant de fire beste lagene i Tippeligaen.
2) Vedtatt målsetting
Ifølge Demokraten, så har FFK-systemet vedtatt en målsetting som går på at laget skal være blant de fire beste til enhver tid.
Tidligere i slutten av oktober i 2006 holdt Andersen ifølge samme avis et foredrag, hvor han sa følgende:
- FFK skal være blant de fire beste i Tippeligaen til enhver tid. Der burde vi ha vært også i år.
Generell eller spesifikk målsetting?
Er artikkelen i FB utspringet for rabalderet om topp4-plasseringen? Har Morgan Andersen bare svart generelt om hva som er den langsiktige målsettingen? Eller svarte han på spørsmålet "hva er målsettingen for 2007-sesongen?"
For meg høres ikke dette ut som noen bombastisk målsetning tilpasset 2007-sesongen, men hvilket nivå man ønsker at FFK skal befinne seg på. I tillegg hevder Demokraten at dette er en målsetting FFK-systemet har vedtatt, og dermed kan vi ikke tillegge Andersen denne uttalelsen personlig.
Er dette virkelig så mye å skrike om? Har jeg gått glipp av noe?
Pleier ikke FFK å komme med en mer sesongrettet målsetting etter at laget har vært på La Manga, hvor trenerne, spillerne og klubbledere snakker sammen og kommer til enighet om en målsetting?
Finnes det flere artikler der ute om temaet?
I dagens tett på nett levner vel ikke Morgan tvil om årets målsetting og at den står ved lag, holters.....
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Kan komme flere forsterkninger
- De har vist at de er veldig gode, og at de har et enorm utviklingsportensiale. Men man må huske på at de er svært unge, og at de ikke er ferdigutviklede ennå, sier han.
Andersen avviser ikke at det kan komme flere forsterkninger før overgangsvinduet stenger 31. mars.
- Akkurat dét vil jeg ikke si så mye om, folk får heller ta det som en positiv overraskelse dersom flere skulle komme. Men det er ingen tvil om at vi er skadeutsatt på visse plasser, sier han til www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.2097088
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
CUPVINNER 06
Det er vel snakk om en back og kanskje en midtbanespiller, det er vel der vi er mest sårbare?
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er vel snakk om en back og kanskje en midtbanespiller, det er vel der vi er mest sårbare?
Selvsagt,er det spiss og midtbanespiller som holder tippeliganivå. Prioritert i den rekkefølgen. Håper det kommer en spiss av virkelig høy klasse
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix
FFK, i 50 mot toppen.
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 22 mar 07, 07:32
Endret: 22 mar 07, 07:45
Opprinnelig postet av T.Olsen
Topp 4 er ingen umulighet. Elfenbenboysa herjer. Hver av de er bedre enn både Simen Brenne og Martin Andresen.
Tror det er en del mennesker her inne som trenger en kald dusj. Som Terje Høili sier det er ett spørsmål om de modne og fysisk sterke nok til å takle spillet i Tippeligaen allerede nå..........
Og i forhold til målsettingen sier Høili at det nok er mer realistisk med en plass midt på tabellen, mye pga Benne ikke er erstattet. BRA Høili, godt ikke alle går på lykkepiller og tror trærne vokser rett inn i himmelen...... Blir vi blant dem 8 beste er ihvertfall jeg som jeg har skrevet utallige ganger her inne meget fornøyd med den jobben Grønhagen har gjort.....
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Mye står på hvor gode Ivory boys er nå og hvor raskt de tilpasser seg.I tilegg så er gutta bedre trent enn i fjor.En målsetning må vi ha,går ikke og komme å si til gutta at sorry dere har ikke mulighet til og bli blandt de 4 beste men kansje dere klarer dere sånn midt på tre.Dere må jo forstå at dere ikke er bedre nok!Opprinnelig postet av T.Olsen
Topp 4 er ingen umulighet. Elfenbenboysa herjer. Hver av de er bedre enn både Simen Brenne og Martin Andresen.Tror det er en del mennesker her inne som trenger en kald dusj. Som Terje Høili sier det er ett spørsmål om de modne og fysisk sterke nok til å takle spillet i Tippeligaen allerede nå..........
Og i forhold til målsettingen sier Høili at det nok er mer realistisk med en plass midt på tabellen, mye pga Benne ikke er erstattet. BRA Høili, godt ikke alle går på lykkepiller og tror trærne vokser rett inn i himmelen...... Blir vi blant dem 8 beste er ihvertfall jeg som jeg har skrevet utallige ganger her inne meget fornøyd med den jobben Grønhagen har gjort.....
Blir vi blant dem 8 beste er ihvertfall jeg som jeg har skrevet utallige ganger her inne meget fornøyd med den jobben Grønhagen har gjort.....
En plass blandt de 8 er helt klart godkjent. Men, vi får vel se an litt hvordan resultatene kommer også, før vi kommer med en "dom" over Grönhagen? Vi bør score omtrent like mange mål som ifjor (38) og helst slippe inn 15 færre (46 ifjor - rundt og rett i overkant av 30 er godkjent fra min side). Det var bare to lag som slapp inn mindre enn 30 mål ifjor.
Ifjor hadde vi innsats, flaks og gudene på vår side og grafset til oss 7 poeng på de siste 3 kampene. Uten den sluttspurten hadde vi havnet på delt sisteplass...
Jeg tror ikke serien vil bli like jevn i år. Jeg tror det blir 2 bunnlag, 3 topplag og så vil det være veldig jevnt mellom de 9 andre laga.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Blir vi blant dem 8 beste er ihvertfall jeg som jeg har skrevet utallige ganger her inne meget fornøyd med den jobben Grønhagen har gjort.....
En plass blandt de 8 er helt klart godkjent. Men, vi får vel se an litt hvordan resultatene kommer også, før vi kommer med en "dom" over Grönhagen? Vi bør score omtrent like mange mål som ifjor (38) og helst slippe inn 15 færre (46 ifjor - rundt og rett i overkant av 30 er godkjent fra min side). Det var bare to lag som slapp inn mindre enn 30 mål ifjor.
Ifjor hadde vi innsats, flaks og gudene på vår side og grafset til oss 7 poeng på de siste 3 kampene. Uten den sluttspurten hadde vi havnet på delt sisteplass...
Jeg tror ikke serien vil bli like jevn i år. Jeg tror det blir 2 bunnlag, 3 topplag og så vil det være veldig jevnt mellom de 9 andre laga.
Sannsyneligheten for at serien blir like jevn som ifjor, er jo veldig stor da, så fremt trenden med at begge lag som rykker opp holder seg og at en av disse klubbene får en kanon sesong samt at ett av laga som rykker ned er ett forholdsvis etablert lag og det andre er ett av de laga som har rykka opp de 2-3 tidligere sesonger så er jo FFK i fare sonene. Vi får håpe Ålesund fortsetter med sin trend, der de rykker opp og ned, samt att ODD, som er ett etablert lag og att sandefjord kommer til og slite litt i sumpa. Ellers er det å merke seg at samtlige lag som slet ifjor har jobbet godt med forsterkninger.
Topp 4 er ingen umulighet. Elfenbenboysa herjer. Hver av de er bedre enn både Simen Brenne og Martin Andresen.Tror det er en del mennesker her inne som trenger en kald dusj.
Beklager, min sammenligning var feil, disse er bedre enn både Keano og C.Ronaldo på sitt beste. De er rett og slett utrolige
FFK, i 50 mot toppen.
Tror du trenger en kald dusj hvis du var på stadion idag,for Ivorianerne varmet ihvertfall meg.Opprinnelig postet av Bedreviteren
Topp 4 er ingen umulighet. Elfenbenboysa herjer. Hver av de er bedre enn både Simen Brenne og Martin Andresen.Tror det er en del mennesker her inne som trenger en kald dusj.
Beklager, min sammenligning var feil, disse er bedre enn både Keano og C.Ronaldo på sitt beste. De er rett og slett utrolige
Tror du trenger en kald dusj hvis du var på stadion idag,for Ivorianerne varmet ihvertfall meg.Opprinnelig postet av Bedreviteren
Mao. de var dårlige? Nei, var ikke der i dag.
FFK, i 50 mot toppen.
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
En liten skvett kaldt vann er sikkert ikke feil. Det var Hønesfoss vi møtte i dag, ikke Rosenborg, tross alt. Men disse gutta kommer til å levere. Spesielt Fofana så ut som han ikke hadde spilt på noe annet lag hele sitt liv. Kouadio så mer ut som man forventer en 18-åring, litt mer nervøs, litt vel ivrig. Men det bor mye i den gutten også. I samspill med Fofana innefor 16-meteren kommer tekninkken hans enormt til sin rett.
Men i tillegg til nye offensive koster synes jeg det defensive spillet vitnet om et helt annet lag enn jeg har sett i rødhvitt tidligere. Hele laget spilte mye tryggere - kjedeligere vil noen kunne si - men det er mye bedre å slå et par støttepasninger enn å hele tiden miste ballen på midtbanen. I tillegg viste Prytz og Martinsen meget lovende offensive takter. Venstrefotspasningene til Prytz var som en signatur. Man kan se på ballens bane at det er Prytz som har slått pasningen. Sjeldent vare det der. Tror Bertelsen skal få det tøft med å kjempe seg inn i førstelleveren igjen.
Målsetningen om topp fire - ja jeg vet det er for tidlig å si noe sikkert, men jeg har i alle fall ikke mindre trua nå enn jeg har hatt før. FFK kommer til å overraske ganske mange i år, det er min gjetning.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
En liten skvett kaldt vann er sikkert ikke feil. Det var Hønesfoss vi møtte i dag, ikke Rosenborg, tross alt. Men disse gutta kommer til å levere. Spesielt Fofana så ut som han ikke hadde spilt på noe annet lag hele sitt liv. Kouadio så mer ut som man forventer en 18-åring, litt mer nervøs, litt vel ivrig. Men det bor mye i den gutten også. I samspill med Fofana innefor 16-meteren kommer tekninkken hans enormt til sin rett.
Men i tillegg til nye offensive koster synes jeg det defensive spillet vitnet om et helt annet lag enn jeg har sett i rødhvitt tidligere. Hele laget spilte mye tryggere - kjedeligere vil noen kunne si - men det er mye bedre å slå et par støttepasninger enn å hele tiden miste ballen på midtbanen. I tillegg viste Prytz og Martinsen meget lovende offensive takter. Venstrefotspasningene til Prytz var som en signatur. Man kan se på ballens bane at det er Prytz som har slått pasningen. Sjeldent vare det der. Tror Bertelsen skal få det tøft med å kjempe seg inn i førstelleveren igjen.
Målsetningen om topp fire - ja jeg vet det er for tidlig å si noe sikkert, men jeg har i alle fall ikke mindre trua nå enn jeg har hatt før. FFK kommer til å overraske ganske mange i år, det er min gjetning.
Enig, FFK kommer til og overaske mange, samt at troen på hva FFK gjør om dagene er styrket. Troppen virker som den er godt forberedt for TL spill, Kjørte over Hønefoss uten særlige problemer. Vidar var helt konge, begge backene var trygge og gode, Med Bjørkøy sentralt kom mere av det offansive spillet idag, fikse kombinasjoner, spennede unge spillere fra afrika og samtidig som gutta virka skikkeli tent, ååå nå gleder jeg meg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914