Sparta jakter offensiv spiller fra FFK
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Holters
Vel... Er bare å plukke... Multaharju? Stadheim?Kansje West.
Strider mot all min fornuftig å leie ut vår beste spiss...
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Vel... Er bare å plukke... Multaharju? Stadheim?
Jeg har ikke sett Multaharju, men Stadheim er jo god. Merkelig at dere ikke brukte han mer. Er ikke Stadheim mer en typisk indreløper? Med offensiv spiller tenker jeg mest på kantspiller. Indreløpere har vi jo flust av. Det vi mangler er back, midtbaneanker og kant.
- sammen for Sarpsborg
Mener du det,har ikke fysikk til ligaen her,passer bedre til 100m sprint,ikke vondt ment.Opprinnelig postet av paco
- sammen for Sarpsborg
Mener du det,har ikke fysikk til ligaen her,passer bedre til 100m sprint,ikke vondt ment.Opprinnelig postet av paco
For å være Ligaens raskeste spiller må man ha god fysikk.... En skadefri West hadde vært en kjempetilvekst for FFK. Men for egen del, så regner jeg ikke med han lenger.....
Jeg velger å tro det er snakk om Multaharju som er høyre kantspiller.
Opprinnelig postet av Costanza
West er vår beste film.
Komedie? Drama? Action?
Sorry, måtte bare...
Opprinnelig postet av spartasupporter
Stadheim er jo god. Merkelig at dere ikke brukte han mer. Er ikke Stadheim mer en typisk indreløper?
Mer av en indre-ganger, så vidt jeg har fått inntrykk av. En av dem som liker å dyrke den lett undervurderte kunsten å stå stille på en komplisert måte. Men jeg er ikke sikker på hvor mange slike spillere FFK trenger - utover Kvisvik - så hvis det er Stadheim det er snakk om, blir jeg ikke overrasket om FFK lar ham gå.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
I følge Fredriksstad Blad er det Multaharju det er snakk om. For et par treningskamper siden, så hadde jeg med glede sluppet han. Nå er jeg litt mer i tvil. Han har vist greie takter de siste kampene.
Hvis ikke de er ute etter en i tillegg til han så er det altså Multiharju det er snakk om. Han har gjort sine saker bra i de to siste treningskampene, likevel tror jeg FFK ser sin mulighet til å slanke troppen her. Multaharju er jo uansett bare backup, og nå som VM er på plass så trenger vi vel ikke Multiharju som backup for Czwartek lenger. Mulig at han er bedre som høyreving, men der tror jeg uansett ikke han får plass i FFK. Etter min mening, bare å la han gå.
Lenge leve "hjørnet"!
Ikke det at jeg ser det som aktuelt, men det hadde vært interessant om se om han var like skadeutsatt i Sparta som i FFK. Han hadde vel omtrent ikke vært skadet før han kom til FFK, og da har han til gjengjeld vært det hele tiden omtrent. Det er noe som ikke stemmer, også med tanke på Bertils skade. Men men, det er en annen diskusjon.
Er i grunn veldig greit å ha Sparta i Adeccoligaen. FFK trenger ikke spilleren, spilleren vil spille fotball og vedkommende kan gjøre en god jobb for Sparta.
Kanskje skadene henger sammen med treningsgrunnlaget? Jeg har jo lest at spillerne deres er virkelig dårlig trent og har elendig utholdenhet. Da kommer vel skadene raskere også? Til sammenlikning har jeg fått med meg at nye spillere som ankommer Sparta, enten de har kommet fra Tippeligaen eller klubber på samme nivå eller lavere får en aha-opplevelse angående intensitet og harde treningsdoser. Inkludert de som har kommet fra dere. Det er jo litt "gæærnt" når det trenes tøffere i Sparta enn i FFK...
Interessant at det er Miikka Multaharju som er den spilleren Sparta er interessert i. Vi trenger bedre dekning både på kant og back. Å ha spillere som kan være gode i flere roller er bare positivt.
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Kanskje skadene henger sammen med treningsgrunnlaget? Jeg har jo lest at spillerne deres er virkelig dårlig trent og har elendig utholdenhet. Da kommer vel skadene raskere også? Til sammenlikning har jeg fått med meg at nye spillere som ankommer Sparta, enten de har kommet fra Tippeligaen eller klubber på samme nivå eller lavere får en aha-opplevelse angående intensitet og harde treningsdoser. Inkludert de som har kommet fra dere. Det er jo litt "gæærnt" når det trenes tøffere i Sparta enn i FFK...
Interessant at det er Miikka Multaharju som er den spilleren Sparta er interessert i. Vi trenger bedre dekning både på kant og back. Å ha spillere som kan være gode i flere roller er bare positivt.
Hadde han bare vært god i flere roller så hadde det vært positivt for dere. Men problemet til Multe er at han er dårlig i flere roller!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hadde han bare vært god i flere roller så hadde det vært positivt for dere. Men problemet til Multe er at han er dårlig i flere roller!
Han leverte en solid defensiv jobb mot TIL... Litt problemer første minuttene med posisjoneringa, men gjorde egentlig en god kamp.
I andre omgang sugde alle rimelig mye. Omorganiseringa på midten etter at Berg gikk ut var ikke bra, og forsvarerne våre mista hjelp fra midtbanen.
Multaharju ble etterhvert plassert på ving/flanke, men gjorde, som alle andre på banen, ikke så mye bra offensivt.
Han kan faktisk være en grei spiller å ha i stallen med mindre Ivorianerne kommer (og er gode), siden han faktisk er brukbar (ikke bra, men ikke så elendig som han virket for FFK2 i høst heller).
For Sparta er jeg rimelig sikker på at han vil være en god forsterkning.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
I følge Kai Andersen skal Multaharju være med FFK til La Manga, overgangen er derfor foreløpig satt på vent. Sparta drar til La Manga 17.mars, og har satt det som frist i forhold til Multaharju. Dette betyr kanskje at ivorianerne sliter med å få opphold i Norge.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Å få bli med til La Manga er vel et lite hint om at en er med i FFKs framtidsplaner. Er det ikke slik at FFK skal ha 18 utespillere i a-lagstroppen? Med ivorianerne på plass klarer jeg ikke helt å se for meg at Multahatju skal være blant de 18.
Opprinnelig postet av Sarpingen
Å få bli med til La Manga er vel et lite hint om at en er med i FFKs framtidsplaner. Er det ikke slik at FFK skal ha 18 utespillere i a-lagstroppen? Med ivorianerne på plass klarer jeg ikke helt å se for meg at Multahatju skal være blant de 18.
Dette stemmer ikke helt.
FFK vil helst ha 18 utespillere i treningsgruppe 1.
Det må også være noen spillere i treningsgruppe 2 som skal kunne steppe inn i treningsgruppe 1 ved skader og lignende. Jeg regner ihvertfall ikke med at treningsgruppe 2 bare kommer til å være juniorspillere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914