Vidar Martinsen er klar for FFK
Skeptisk, tja.
Kjenner som sagt før lite til V.M.
Utfra interesse utenfor FRedrikstad / Moss kan gi grunnlag for skepsis, men mange av innlegg her på siden kan veie opp mot min uvitenhet.
Et pluss er iallefall at samtlige hevder han iallefall er bedre enn Tamas, og på plusssiden både alder og lokaltilknytning.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Brukernavn
Opprinnelig postet av Hjælmen
Lang tid før han er skada da!
HE ?
Bara et statement på at det skjer snart!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Artig med en ny spiller i stallen, vi får bare håper han får en god oppkjøring og at han tilpasser seg godt i FFK systemet.
Nå er vel Forsvaret tilnærmet komplett, samtidig som Midtbanen er komplett, mangler bare og rense opp i stallfylllet og få inn en måltjuv.
Spiller ikke VM midtstopper og høyerebeck??
Om det stemmer har vi vel god dekning i forsvaret...
Opprinnelig postet av frecjoha
Spiller ikke VM midtstopper og høyerebeck??Om det stemmer har vi vel god dekning i forsvaret...
Han er hovedsaklig en midtstopper.
Har du lest forumets retningslinjer?
Vidar Martinsen er en type midtstopper som Raio. Tror ikke han kommer til og ta over HB plassen akuratt, jeg tror at Pål Andre fortsatt kommer til og være det soleklare førstevalget og med Multaharju som bakup og eg som bakup på vinga.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Et paradoks at mange var skeptiske og tvilende til Prytz som har lang erfaring fra øverste nivå i Sverige, mens jubelen står i taket når man henter en spiller fra Moss. En spiller som ikke har vært veldig ettertraktet av andre TL klubber.
Vel, Molde(ifjor da de var i tippeligaen), Tromsø, Lillestrøm og RBK har alle vært på jakt etter Vidar Martinsen... Så der tok du feil..
Og hjælmen, hva mente du med at han snart ble skada? =P
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Vidar Martinsen er en type midtstopper som Raio. Tror ikke han kommer til og ta over HB plassen akuratt, jeg tror at Pål Andre fortsatt kommer til og være det soleklare førstevalget og med Multaharju som bakup og eg som bakup på vinga.
Fra hva jeg hører, så kan han ikke sammenlignes med noen av de to nåværende stopperne i stallen, men dersom man absolutt må sammenligne likevel, så er han nok mest like Piiroja. Begge har et sykt tenningsnivå, er duellsterke og forholdsvis plasseringssvake. Martinsen derimot har mer fart enn Raio og kompenserer med den. Til tider kan det renne over for Martinsen. Han har fått sine røde kort opp igjennom karrieren. Hodespillet skal også være OK.
Har du lest forumets retningslinjer?
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 15 feb 07, 17:16
Endret: 15 feb 07, 17:18
Kanon,med Vidar Martinsen til
1. Fordi det er en lokal gutt.
2. Han er fortsatt ung som stopper,og har et stort potensiale.
3. Vi trenger flere spillere,med killer-instinkt som Piiroja.
4. Vi har manglet gode hodespillere. Martinsen,er en agressiv og god hodespiller.
5. Han kan kanskje vær en god backup/alternativ på deffansiv midtbane. Kanskje høyre back også?
Tror Shabani kan være god på høre back,bare han får sjansen.Shabani er en spiller på vei opp
Nå trenger vi bare en klassespiss og ivorianerene klare for spill for FFK,så er troppen klar
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Blir nok bra med de spissene vi har.Ikke kommer det noen nye spillere nå tror jeg.Trodde det kom ennå en men nå tror jeg stallen er komplett.Kanon,med Vidar Martinsen til
1. Fordi det er en lokal gutt.
2. Han er fortsatt ung som stopper,og har et stort potensiale.
3. Vi trenger flere spillere,med killer-instinkt som Piiroja.
4. Vi har manglet gode hodespillere. Martinsen,er en agressiv og god hodespiller.
5. Han kan kanskje vær en god backup/alternativ på deffansiv midtbane. Kanskje høyre back også?
Tror Shabani kan være god på høre back,bare han får sjansen.Shabani er en spiller på vei opp
Nå trenger vi bare en klassespiss og ivorianerene klare for spill for FFK,så er troppen klar
Velkommen skal du være Vidar!!
La oss håpe at du holder deg skadefri og at du blir en hit i tippeligaen!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
JAJA, velkommen til FFK Vidar.
Jeg håper du klarer bevise at du er rett mann for FFK, sant å si så håpet jeg at FFK var ferdig med å handle mosse spillere når eggen forsvant, men sånn ble det ikke. Uansett, lykke til Vidar, og velkommen til en skikkelig fotball klubb!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!
Dette blir bra!
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Norgesmester
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Fra linken ovenfor:
"På Kråkevingens diskusjonsforum blir han av enkelte supportere betegnet som en Judas fordi han nå går til FFK. Det tar han med knusende ro.
- Jeg har sett det. De får kalle meg det om de vil. De har visst i mange år at jeg ville spille i eliteserien. Så de må gjerne kalle meg Judas, sier han til moss-dagblad.no. "
Velkommen skal du være, Vidar Martinsen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914