Hvilke tre spillere i stallen skal ut?
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 08 mar 07, 16:16
Endret: 08 mar 07, 16:39
Opprinnelig postet av HotDream
Keepere
Erik Mellevold Bråthen
Rami Shaaban
Lasse Staw
ForsvarChristian Halvorsen
Agim Shabani
Anders Prytz
Pål André Czwartek
Patrik Gerrbrand
Vidar Martinsen
Raio PiirojaTrond Erik Bertelsen når han er frisk i bytte med C.Halvorsen(?)
Midtbane:Hans Erik Ramberg
Christian Berg
Anders Stadheim
John Anders Bjørkøy
Tarik Elyounoussi
Raymond Kvisvik
Konan Serge Kouadio
Spisser:Gardar Johannson
Mihály Tóth
Hermanni Vuorinen
Ismaël Béko Fofana
Brian West når han er frisk inn for Gardar Johannson eventuellt en av de andre
Martin Elvestad -salg/utlån
Tamas Szekeres- salg eller la ham gå gratis...
Jørgen Magnussen-salg
Miikka Multaharju-utlån Sparta?
Øyvind Hoås-salg eller utlånSvaret står kanskje ikke til navnet på tråden, men er mitt forslag/tips om hvem som kommer til åvære/bør være i stallen..
Martin Elvestad salg/utlån.......Jeg tror du har gått helt fra vettet?? Et av de største talentene FFK har fått frem de siste ti-åene. Gutten er bare 17 år og etter min mening,en bedre spiller enn Stadheim idag. Selg eller lån ut Stadheim,når han har vært i FFK i 1 år. Ellers,så er jeg vel enig i lista di Litt usikker på Om jeg hadde valgt Hoås eller Vourinen. Tipper de to kjemper om en siste spissplass når West er klar.
---------------------------
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Martin Elvestad salg/utlån.......Jeg tror du har gått helt fra vettet?? Et av de største talentene FFK har fått frem de siste ti-åene. Gutten er bare 17 år og etter min mening,en bedre spiller enn Stadheim idag. Selg eller lån ut Stadheim,når han har vært i FFK i 1 år. Ellers,så er jeg vel enig i lista di Litt usikker på Om jeg hadde valgt Hoås eller Vourinen. Tipper de to kjemper om en siste spissplass når West er klar.
Mulig jeg "har gått fra vettet". Kanskje salg av Elvestad er litt drastisk ja, men utlån da? Eller mener du han utvikler seg nok ved å spille i 2dre divisjon? Han forsvarer jo ikke noen plass på a-laget per dato, eller tar jeg feil?
Er også usikker på Hoås/Vourinen (og Gardar også). Grunnen til at jeg valgte bort Hoås er at han har fått fler sjanser enn de to andre uten å slå til...
RednWhite
Keepere:
Rami, Lasse, Bråthen
Forsvar:
Raio, Gerrbrant, Vidar, PAC, Prytz, Agim, Bertil (Halvorsen fram til Bertil er klar)
Midtbane:
Jonna, Ramberg, Berg, Kvisvik, Tarik, Multe, Kouadio
Angrep:
Toth, Vuorinen, Fofana, West (Hoås fram til West er klar)
Treningsgruppe 2:
Tamas, Jørgen, Stadheim, Gardar, Elvestad, (Hoås), (Halvorsen)
Frihet for Ultras!
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan virke som som stallen blir som den er nå, eller er det noen andre som har fått signaler om at noen er på vei ut, eneste som er kanskje Mikka.
Vi har jo fått "signaler" om at stallen skal bestå av 18 utespillere + 3 keepere. Da ligger det i kortene at noen må ut??
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914