Demokraten: Fram med lommeboka FFK
Dette skriver Knut Johannessen fra Demokraten i kommentar.
Seriestarten er knappe to måneder unna. Siste frist for å hente nye spillere er 31.mars. Så langt har FFK fått spissen Gardar Johansson, backen Anders Prytz og muligens to unggutter fra Elfenbenskysten.
Høgmo spår den aller lyseste fremtiden for de klubbene som er flinkest til å få frem egne spillere og legge til rette rundt klubben med alle funksjoner og fasiliteter. Høgmo presiserer at det å gjøre ting riktig ikke nødvendigvis koster ekstra.
Om ikke FFK kommer på 4.plass i år, så blir jeg ikke skuffet. Jeg håper FFK satser på å nøysommelig gjøre de riktig tingene i riktig rekkefølge over tid.
Er det noe som er helt sikkert så er det at FFK ikke har råd til å kjøpe seg til en 4 . plass. Til det er det for mange andre ennå mer pengesterke klubber som LSK, VIF, Lyn, Viking, Brann og RBK.
Opprinnelig postet av Shadar
Det synes jeg var et ganske bra innlegg, men også litt populistisk kanskje? Jeg forstår ytringene om en "midtbanesjef" men;
Høgmo spår den aller lyseste fremtiden for de klubbene som er flinkest til å få frem egne spillere og legge til rette rundt klubben med alle funksjoner og fasiliteter. Høgmo presiserer at det å gjøre ting riktig ikke nødvendigvis koster ekstra.
Om ikke FFK kommer på 4.plass i år, så blir jeg ikke skuffet. Jeg håper FFK satser på å nøysommelig gjøre de riktig tingene i riktig rekkefølge over tid.
Er det noe som er helt sikkert så er det at FFK ikke har råd til å kjøpe seg til en 4 . plass. Til det er det for mange andre ennå mer pengesterke klubber som LSK, VIF, Lyn, Viking, Brann og RBK.
enig med deg.
---------------------------
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av Vlad
Opprinnelig postet av Shadar
Det synes jeg var et ganske bra innlegg, men også litt populistisk kanskje? Jeg forstår ytringene om en "midtbanesjef" men;
enig med deg.
Nå ser det ut som lommeboken åpnes, følg med.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva skjer Patrioten?Hva har du hørt?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Hvis kilden min er riktig, skal det komme en spiss på prøvespill i morgen. Han spiller for Elfsborg og skal visnok være en Alsvenskans raskeste.
Han hadde 18 innhopp for klubben og scoret vinnermålet for Elfsborg i fjor slik at de ble seriemestere.
Er ikke 100% sikker, kanskje 85-90 %, så ikke skyt meg om det ikke stemmer.
Hvis kilden min er riktig, skal det komme en spiss på prøvespill i morgen. Han spiller for Elfsborg og skal visnok være en Alsvenskans raskeste.
Han hadde 18 innhopp for klubben og scoret vinnermålet for Elfsborg i fjor slik at de ble seriemestere.
Joakim Sjøhage er det vel da
Hvis kilden min er riktig, skal det komme en spiss på prøvespill i morgen. Han spiller for Elfsborg og skal visnok være en Alsvenskans raskeste.Han hadde 18 innhopp for klubben og scoret vinnermålet for Elfsborg i fjor slik at de ble seriemestere.
Ja.
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Opprinnelig postet av Costanza
Eh, Sjöhage ble verdsatt til ca 10 mill svenske kroner bare for noen måneder siden.
Ca 8,7 mill nok
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 25 mar 07, 20:16
Endret: 25 mar 07, 20:43
Ja.
Han er god og et av Sveriges største spisstalent
Har sett han spille for Elfsborg. Tipper han er rask som West
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 25 mar 07, 20:42
Endret: 25 mar 07, 20:46
Ja.
En midtbanespiller fra Romania,som kan bli FFK`s dyreste spiller noensinne ,og Joakim Sjøhage på prøvespill? Er det det du har hørt? Her må jo virkelig Høyli ha raslet med lommeboka,hvis dette stemmer?
MOD: Fjernet siteringer. Siter KUN det du svarer på og ikke hele tråden!---------------------------
Ja.
En midtbanespiller fra Romania,som kan bli FFK`s dyreste spiller noensinne ,og Joakim Sjøhage på prøvespill? Er det det du har hørt? Her må jo virkelig Høyli ha raslet med lommeboka,hvis dette stemmer?
MOD: Fjernet siteringer. Siter KUN det du svarer på og ikke hele tråden!
Det blir tatt en avjørelse i dag på om de går for rumeneren.
Håper ikke kilden min, kødder med meg.
küssen Sie meinen Esel, Simen BRENNe
Frihet For Ultras!!!!!
Hvis dette stemmer: Whattaeff skal vi med en spiss som scorer 10 mål på 50 kamper? I tillegg har han bare 1 assist på 35 kamper (de to sesongene som stod oppført)... Han her scoret i siste kampen.
Da må jaggu de spissene vi har være bedre.
http://www.elfsborg.se/
#12 Joakim Sjöhage
Säsong | Matcher | Mål | Pass | Varn/Utv |
---|---|---|---|---|
2006 | 18 | 4 | 0 | 1/0 |
2005 | 17 | 5 | 1 | 1/0 |
Landskamper:
1 U21, 1 J, 5 pojk
Seriematcher A-laget: 50
Seriemål: 10 mål
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Hvis dette stemmer: Whattaeff skal vi med en spiss som scorer 10 mål på 50 kamper? I tillegg har han bare 1 assist på 35 kamper (de to sesongene som stod oppført)... Han her scoret i siste kampen.
Da må jaggu de spissene vi har være bedre.
http://www.elfsborg.se/#12 Joakim Sjöhage
Säsong Matcher Mål Pass Varn/Utv 2006 18 4 0 1/0 2005 17 5 1 1/0
Landskamper:
1 U21, 1 J, 5 pojk
Seriematcher A-laget: 50
Seriemål: 10 mål
Elfsborg,har vel noe av det beste angrepet i Sverige. Sjøhage har vært reserve for det meste. Disse kampene er mest innhopp fra benken. Tror du får et ganske annet resultat,hvis du tar antall mål/minutt. Han er ung og et stort talent.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914