Demokraten: Fram med lommeboka FFK
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 25 mar 07, 22:48
Endret: 25 mar 07, 22:52
Opprinnelig postet av benksliter`n
Elfsborg,har vel noe av det beste angrepet i Sverige. Sjøhage har vært reserve for det meste. Disse kampene er mest innhopp fra benken. Tror du får et ganske annet resultat,hvis du tar antall mål/minutt. Han er ung og et stort talent.
Jeg tok deg på ordet. Her er bakgrunnsdata (2005 & 2006) jeg fant.
I 2006 spilte han 821 minutter og scoret 4 mål. Det er 205 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,28`ende kamp.
I 2005 spilte han 1170 minutter og scoret 6 mål. Det er 195 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,16`ende kamp.
FFK-tall:
I 2006-sesongen scoret Toth 7 mål på 1584 minutter. 226 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hvert 2,5 kamp. Tarik scorte 5 på 1887. 367 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 4. kamp. Brenne og Bjørkøy hadde dårligere snitt.
I 2004-sesongen scoret Markus Ringberg 11 mål på 2336 minutter. 212 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,35`e kamp.
PS! Som en kuriositet kan jeg nevne at FFKs mest effektive spiller de siste tre sesongene er Martin Wiig - han scoret 5 mål på 951 minutter i 2005... Det er 190 minutter mellom hvert mål, eller ett hvert 2,11. kamp. Bare såvidt foran Hornseth, som i 2004-sesongen scoret 2 mål på 382 minutter. Det er 191 minutter mellom hvert må, eller ett hvert 2,12. kamp.
Både Hornseth og Wiig har bedre snitt enn Sjøhage. Skal vi hente dem tilbake?
Edit: Kilde: vg.no for FFKs målscorere og spilte minutter. Faktafeil henvises omgående så i lende.
Edit2: Hvis Sjøhage spiller samtlige minutter for FFK neste sesong (26 kamper) vil han etter denne statisitkken ende på 12 mål. Hvilket ikke er så gæli.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
invester i elefantene fra elefantkysten! NÅ!
Opprinnelig postet av denialsander
Elfsborg,har vel noe av det beste angrepet i Sverige. Sjøhage har vært reserve for det meste. Disse kampene er mest innhopp fra benken. Tror du får et ganske annet resultat,hvis du tar antall mål/minutt. Han er ung og et stort talent.
Jeg tok deg på ordet. Her er bakgrunnsdata (2005 & 2006) jeg fant.
I 2006 spilte han 821 minutter og scoret 4 mål. Det er 205 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,28`ende kamp.
I 2005 spilte han 1170 minutter og scoret 6 mål. Det er 195 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,16`ende kamp.
FFK-tall:
I 2006-sesongen scoret Toth 7 mål på 1584 minutter. 226 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hvert 2,5 kamp. Tarik scorte 5 på 1887. 367 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 4. kamp. Brenne og Bjørkøy hadde dårligere snitt.I 2004-sesongen scoret Markus Ringberg 11 mål på 2336 minutter. 212 minutter mellom hvert mål, eller ett mål hver 2,35`e kamp.
PS! Som en kuriositet kan jeg nevne at FFKs mest effektive spiller de siste tre sesongene er Martin Wiig - han scoret 5 mål på 951 minutter i 2005... Det er 190 minutter mellom hvert mål, eller ett hvert 2,11. kamp. Bare såvidt foran Hornseth, som i 2004-sesongen scoret 2 mål på 382 minutter. Det er 191 minutter mellom hvert må, eller ett hvert 2,12. kamp.
Både Hornseth og Wiig har bedre snitt enn Sjøhage. Skal vi hente dem tilbake?
Edit: Kilde: vg.no for FFKs målscorere og spilte minutter. Faktafeil henvises omgående så i lende.
Edit2: Hvis Sjøhage spiller samtlige minutter for FFK neste sesong (26 kamper) vil han etter denne statisitkken ende på 12 mål. Hvilket ikke er så gæli.
Det var da veldig til undersøkelse,men interessant... he he he
Kan tenke meg Sjøhage kan sammenliknes mest med Brian West. En konstant trussel i bakrommet pga farten hans. Husker jeg så han i en kamp på canal+ i fjor. Da imponerte han meg veldig. Det var som å se Brian West på sitt beste. Jeg tror han produserer mange sjanser også,men kanskje ikke den beste til å utnytte dem......bare en antakelse.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Det var da veldig til undersøkelse,men interessant... he he he
Kan tenke meg Sjøhage kan sammenliknes mest med Brian West. En konstant trussel i bakrommet pga farten hans. Husker jeg så han i en kamp på canal+ i fjor. Da imponerte han meg veldig. Det var som å se Brian West på sitt beste. Jeg tror han produserer mange sjanser også,men kanskje ikke den beste til å utnytte dem......bare en antakelse.
Tall er morsomt (TurnipZ, av og til må du lese innlegg med et visst "ironi"/"sarkasme"/"humor"-filter). Særlig morsomt når man bare ser på tall - for da hadde jo faktisk Wiig/Hornseth vært mer attraktive enn Sjøhage. Men så enkel er selvsagt ikke verden (sånn, da har jeg skrevet det i klartekst også).
Jeg er vel en av de her inne som har trukket frem det faktum at en spiss ofte har andre oppgaver i tillegg til å score mål (siden jeg har "forsvart" Toth siden hans første høstsesong, der det var tydelig at han hadde andre egenskaper enn å score mål. . F.eks. det å binde opp 2 eller flere forsvarsspillere, forsøke å flytte dem ut i områder der de ikke klarer å demme opp for andre angripere, fungere som ballfordeler til vinger (møtende spiss), osv.
Men et kjøp av Sjøhage vil vel bety at West ikke får mer spilletid? Eller skal vi ha to like raske spisser? Det hadde vært morsomt å sett - det er en del forsvarsspillere i norge som ikke akkurat har høyt tempo.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av JipJap
det er jo ikke uten grunn at mange stemmer frp :D
Jo, det er det egentlig.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914