Husk meg
Brukernavn
Passord

Tamas Szekeres på vei til Sparta?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 12 feb 07, 16:52
Har hørt rykter om at han er aktuell for en leieavtale med Sparta fram til sommeren.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 feb 07, 16:57
Opprinnelig postet av Patrioten
Har hørt rykter om at han er aktuell for en leieavtale med Sparta fram til sommeren.

Høres ut som en vinn-vinn-stuasjon, forutsatt at Sparta betaler lønn i denne perioden. Kontrakten hans med FFK går jo uansett ut til sommeren, og vi trenger å rydde av litt plass. Og Szekeres vil helt sikkert gjøre en veldig god figur i 1. divisjon, både som midtstopper og venstreback. Vil tilføre Sparta masse rutine.

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 12 feb 07, 17:19
Dette var godt nytt

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 12 feb 07, 17:31

nå ble jeg veldig glad. da blir de kvitt en spiller ihvertfall. lurer på hvem neste blir. bør vel kvitte seg med 4 til ihvertfall. vi har en stor stall nå. får ønske han lykke til å håpe han gjør det bra i sparta.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 12 feb 07, 17:43
Endret: 12 feb 07, 17:44

Opprinnelig postet av Costanza

Høres ut som en vinn-vinn-stuasjon, forutsatt at Sparta betaler lønn i denne perioden. Kontrakten hans med FFK går jo uansett ut til sommeren, og vi trenger å rydde av litt plass. Og Szekeres vil helt sikkert gjøre en veldig god figur i 1. divisjon, både som midtstopper og venstreback. Vil tilføre Sparta masse rutine.

Tror Sparta ønsker å dele halve lønnen med FFK, det er en av forusetningene for en avtale.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 12 feb 07, 20:02

Tror Sparta ønsker å dele halve lønnen med FFK, det er en av forusetningene for en avtale.

Hvis Tamas ikke kommer til å få spilletid i FFK i det hele tatt er det bedre å betale halv lønn enn full lønn... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 feb 07, 20:28
Costanza oppsummerte det hele kort og greit; En vinn-vinn situasjon for alle parter.

Har du lest forumets retningslinjer?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 12 feb 07, 21:02
la han gå

http://keiko99.net

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06

Lagt til: 12 feb 07, 21:20
Kilde?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 12 feb 07, 22:05

La os håper han drar dit. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Sparta minner mer og mer om en dumping-plass for utrangerte FFK-spillere...

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 12 feb 07, 22:47
syns det er bra at vi har et sted å dumpe dårlige spillerkjøp. hehe. skulle hatt et par sånne klubber til. da hadde det vært enda lettere å bli kvitt de vi ikke trenger.

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 feb 07, 23:10
Opprinnelig postet av Bob Page

La os håper han drar dit. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Sparta minner mer og mer om en dumping-plass for utrangerte FFK-spillere...

Skjerpings mister!!! Litt respekt fortjener tidligere soldater som har sloss for klubben vår!
Enkelte her inne er motbydelig kyniske ovenfor spillere som tross alt er mennesker og ikke "brikker" i et eller annet manager-spill. Skjerp dere!

Who is General Failure and why is he reading my disc??

pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07

Lagt til: 13 feb 07, 21:17
Opprinnelig postet av Svein

Skjerpings mister!!! Litt respekt fortjener tidligere soldater som har sloss for klubben vår!
Enkelte her inne er motbydelig kyniske ovenfor spillere som tross alt er mennesker og ikke "brikker" i et eller annet manager-spill. Skjerp dere!

De som er spillere på dette nivået vet veldig godt hvor hardt det er. De blir behandlet som brikker. Slik har det blitt de siste årene, og sånn mener jeg til en viss grad det skal være. Når en spiller ikke er god nok for laget, hvorfor i all verden skal vi betale for å ha han her hvis vi slipper ?

Jeg for min del ; Alt for laget. Må vi være harde og `dumpe bort` de som ikke er gode nok, så ja, få de vekk.
Når det gjelder Sparta ser jeg bare på det som en fordel. Mange av de som spilte/spiller for oss er gode nok for 1./2. divisjon, men holder ikke TL standar. Da er det jo bra at en klubb i nærområdet får benyttet seg av denne kunnskapen...i motsatt tilfelle, hvis sparta dyrker et talent senere, vil nok den personen mest sannsynlig gå til FFK hvis det lar seg gjøre.

Et slik samarbeid taper INGEN på...så hvorfor skal vi legge så mye mellom ?!
Fotballen er hard..face it!

cage

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til: 13 feb 07, 21:52
Hvem skal ta over som mobbeoffer når Tamas Szekeres forsvinner?
Begynne på Hoås igjen ??

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til: 13 feb 07, 22:04
Ser ikke helt poenget med å mobbe noen, særlig ikke Hoås. Hoås er en spiller med en fremtid, hvor mye av potensialet han får frem i klubben kommer mye an på hvilke barrierer han klarer å bryte i hodet sitt. Sannsynligvis kommer det lite positivt ut av å mobbe slike som han - eller noen andre for den saks skyld.

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 13 feb 07, 23:01

vi har jo fått en ny svenske vi kan begynne å mobbe litt da.

neida. får vel håpe at vi slipper sånt. selvom fredrikstad publikummet vanligvis finner en eller to å slenge dritt etter. jeg er av den oppfatning at hvis jeg syns en spiller er elendig så kan jeg snakke med andre om det. men jeg er ikke som noen av de som skriker det ut til spillerne. å det håper jeg vi slipper å høre i fremtiden. syns det er forferdelig at noen skal skrike stygge ting etter sine egne spillere.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 feb 07, 15:49

Da er det ikke rykte lenger, her er bekreftelsen fra SA.

Vraket i FFK - på vei til Sparta?

I går ble det kjent at ungareren Tamas Szekeres er vraket i FFK. Mye tyder på at FK Sparta Sarpsborg blir hans nye arbeidsgiver.
FFK-trener Anders Grönhagen og direktør Morgan Andersen har brukt de siste dagene til å rydde opp i eliteserielagets spillerstall. Foreløpig har forsvarsspillerne Tamas Szekeres (34) og Jørgen Magnussen (20) fått beskjed om at de er flyttet ned på rekruttlaget i 2. divisjon. Samtidig har Morgan Andersen tilbudt de to spillerne til Sparta.
- Szekeres er definitivt interessant. Magnussen kommer vi garantert til å takke nei til, sier Sparta-trener Kai Andersen til Sarpsborg Arbeiderblad.

Kompenserer duellstyrke
FK Sparta Sarpsborg har mistet duellstyrke i laget sitt etter at spesielt Daniel Lubieniecki - men også høyreiste Fredrik Dahm - har forlatt klubben. Forsvarsreven Szekeres kan kompensere denne viktige egenskapen i et 1. divisjonslag.
- Tamas er ingen offensiv back. Men han er en spiller med masse erfaring, rutine og han er ikke minst tøff i duellene. Det trenger vi, slår Kai Andersen fast.
Tamas Szekeres har spilt for fire norske klubber, Vågakameratene, Strømsgodset, Tromsø og FFK. I FFK spilte han 11 serie- og tre cupkamper sist sesong, og han scoret ett mål. I tillegg har ungareren spilt for Ferencvaros, Vjpest, Gent, Gottbus, Debrecen og Sopron. 34-åringen har seks A-landskamper for Ungarn på CVen.
- Vi er i dialog med Morgan Andersen i FFK om Szekeres. Det virker som vi kan få til en god avtale, og da vil det være veldig aktuelt for oss å hente Tamas, sier Kai Andersen.
Foreløpig har man ikke snakket detaljer. For eksempel er det usikkert om det kan være aktuelt for Sparta å leie Szekeres fra FFK.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 15 feb 07, 15:52
Dette er absolutt en vinn-vinn situasjon for alle parter.

Tamas kommer til å gjøre en god figur i adeccon tror jeg, hvor fysikken hans kan veie opp for mangler i hurtighet og teknikk.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 15 feb 07, 16:05
Endret: 15 feb 07, 16:06

Flott for alle parter.

Tamas holder fortsatt Adecco nivå et par år til.  Ville vært forsterkning for både Sparta og "Breiale" Mossekråker.

FFK slipper å betale dyre lønninger til en spiller de ikke har bruk for.*
Tamas får spille på ett nivå han mestrer.

Få dette i boks så fort som mulig.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06

Lagt til: 15 feb 07, 16:22
Jeg finner ikke dette på sa.no. Kan du gi meg en link, Patrioten?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914