Tamas Szekeres på vei til Sparta?
Opprinnelig postet av Patrioten
Har hørt rykter om at han er aktuell for en leieavtale med Sparta fram til sommeren.
Høres ut som en vinn-vinn-stuasjon, forutsatt at Sparta betaler lønn i denne perioden. Kontrakten hans med FFK går jo uansett ut til sommeren, og vi trenger å rydde av litt plass. Og Szekeres vil helt sikkert gjøre en veldig god figur i 1. divisjon, både som midtstopper og venstreback. Vil tilføre Sparta masse rutine.
---------------------------
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
nå ble jeg veldig glad. da blir de kvitt en spiller ihvertfall. lurer på hvem neste blir. bør vel kvitte seg med 4 til ihvertfall. vi har en stor stall nå. får ønske han lykke til å håpe han gjør det bra i sparta.
Opprinnelig postet av Costanza
Har hørt rykter om at han er aktuell for en leieavtale med Sparta fram til sommeren.
Høres ut som en vinn-vinn-stuasjon, forutsatt at Sparta betaler lønn i denne perioden. Kontrakten hans med FFK går jo uansett ut til sommeren, og vi trenger å rydde av litt plass. Og Szekeres vil helt sikkert gjøre en veldig god figur i 1. divisjon, både som midtstopper og venstreback. Vil tilføre Sparta masse rutine.
Tror Sparta ønsker å dele halve lønnen med FFK, det er en av forusetningene for en avtale.
Tror Sparta ønsker å dele halve lønnen med FFK, det er en av forusetningene for en avtale.
Hvis Tamas ikke kommer til å få spilletid i FFK i det hele tatt er det bedre å betale halv lønn enn full lønn...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Har du lest forumets retningslinjer?
La os håper han drar dit. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Sparta minner mer og mer om en dumping-plass for utrangerte FFK-spillere...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Opprinnelig postet av Bob Page
La os håper han drar dit. Jeg har sagt det før og sier det igjen, Sparta minner mer og mer om en dumping-plass for utrangerte FFK-spillere...
Skjerpings mister!!! Litt respekt fortjener tidligere soldater som har sloss for klubben vår!
Enkelte her inne er motbydelig kyniske ovenfor spillere som tross alt er mennesker og ikke "brikker" i et eller annet manager-spill. Skjerp dere!
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Opprinnelig postet av Svein
Skjerpings mister!!! Litt respekt fortjener tidligere soldater som har sloss for klubben vår!
Enkelte her inne er motbydelig kyniske ovenfor spillere som tross alt er mennesker og ikke "brikker" i et eller annet manager-spill. Skjerp dere!
De som er spillere på dette nivået vet veldig godt hvor hardt det er. De blir behandlet som brikker. Slik har det blitt de siste årene, og sånn mener jeg til en viss grad det skal være. Når en spiller ikke er god nok for laget, hvorfor i all verden skal vi betale for å ha han her hvis vi slipper ?
Jeg for min del ; Alt for laget. Må vi være harde og `dumpe bort` de som ikke er gode nok, så ja, få de vekk.
Når det gjelder Sparta ser jeg bare på det som en fordel. Mange av de som spilte/spiller for oss er gode nok for 1./2. divisjon, men holder ikke TL standar. Da er det jo bra at en klubb i nærområdet får benyttet seg av denne kunnskapen...i motsatt tilfelle, hvis sparta dyrker et talent senere, vil nok den personen mest sannsynlig gå til FFK hvis det lar seg gjøre.
Et slik samarbeid taper INGEN på...så hvorfor skal vi legge så mye mellom ?!
Fotballen er hard..face it!
Begynne på Hoås igjen ??
Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix
vi har jo fått en ny svenske vi kan begynne å mobbe litt da.
neida. får vel håpe at vi slipper sånt. selvom fredrikstad publikummet vanligvis finner en eller to å slenge dritt etter. jeg er av den oppfatning at hvis jeg syns en spiller er elendig så kan jeg snakke med andre om det. men jeg er ikke som noen av de som skriker det ut til spillerne. å det håper jeg vi slipper å høre i fremtiden. syns det er forferdelig at noen skal skrike stygge ting etter sine egne spillere.
Da er det ikke rykte lenger, her er bekreftelsen fra SA.
Tamas kommer til å gjøre en god figur i adeccon tror jeg, hvor fysikken hans kan veie opp for mangler i hurtighet og teknikk.
Flott for alle parter.
Tamas holder fortsatt Adecco nivå et par år til. Ville vært forsterkning for både Sparta og "Breiale" Mossekråker.
FFK slipper å betale dyre lønninger til en spiller de ikke har bruk for.*
Tamas får spille på ett nivå han mestrer.
Få dette i boks så fort som mulig.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Sarpingen
Jeg finner ikke dette på sa.no. Kan du gi meg en link, Patrioten?
Det står kun i pairutgaven.
I dagens utgave?
Ja.
Tja, det er vel greit nok, kanskje? Vi trenger en back og dere vil kvitte dere med en back. Sånn er livet. Enklere å hente en spiller som allerede bor i distriktet og er etablert.
At det da er sarpinger og fredrikstadfolk om hverandre i klubbene er jo da naturlig. Dere har jo Kvisvik, Elvestad og Dervishi (og Røn nylig, Staw var jo også hos oss for en god stund siden), og vi har noen deres. Snart er det vel flere eks-Sparta-spillere på Stjernen enn egne produkter også.
Ikke noe nytt dette. Moss tappet jo Sarpsborg for fotballstjerner på 80 og 90-tallet også
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tamas har i hvertfall vært med og trent sammen med Sparta allerede. Det har jeg sett selv.Stemmer det.
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Hvordan presterte han???
Fulgte ikke med på treninga demmes. Vi har nok med våres eget lag ( Trosvik jr. ). Men jeg fikk da med meg at han deltok på Sparta-treninga. De hadde treningstid før vårs.
dette gleder mitt hjerte
gutten er IKKE god nok for klubben....godt det er noen som har skjønt det
Men lykke til videre Tamas...håper du får det til dit du kommer
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Sparta har allerede bestemt seg for ikke å gi ham kontrakt.
Da var jo det veldig fort gjort
- sammen for Sarpsborg
Jeg tror han kunne gjort en god figur i adecco`n.
Opprinnelig postet av JJunior
Synd for både Tamas, FFK og Sparta.
Jeg tror han kunne gjort en god figur i adecco`n.
Det er vel ikke synd når spilleren tydeligvis ikke er god nok til å heve laget???
- sammen for Sarpsborg
Sparta har allerede bestemt seg for ikke å gi ham kontrakt.
Da var jo det veldig fort gjort
Bombe.. NOT...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!
Tamas trente med FFK jr. i går. Har han sunket dypt da eller ??
Har juniorlaget egne treninger eller er det her snakk om treningsgruppe 2?
Tamas trente med FFK jr. i går. Har han sunket dypt da eller ??
Har juniorlaget egne treninger eller er det her snakk om treningsgruppe 2?
Var kun jr. etter det jeg kunne se. Det var jo kun Tamas jeg kjente igjen.
Synd for både Tamas, FFK og Sparta.Jeg tror han kunne gjort en god figur i adecco`n.Det er vel ikke synd når spilleren tydeligvis ikke er god nok til å heve laget???
Szekeres ville ikke trene en uke med Sparta, og derfor ønsket ikke klubben å tilby kontrakt til en 34-åring.
Ingen av påstandene over stemmer ihht til det Kai Andersen sier til Sarpsborg Avisa:
FK Sparta Sarpsborg har imidlertid ikke gitt opp håpet om en løsning for Szekeres,
- Ballen ligger hos Szekeres nå, og det blir opp til ham å revurdere kravene sine, sier Andersen
Altså er det kontraktslengden og økonomiske krav som er årsaken til at man foreløpig ikke har kommet til enighet, og verken kvaliteten på spilleren eller "at han ikke ville trene ei uke med Sparta", slik det påstås over her.
Det er tydeligvis forskjellige årsaker. På sa.no uttaler Kai at de ikke ønsket å tilby han kontrakt fordi han ikke ville være med på en ukes trening med Sparta.
Ok, har ikke lest dette, men det virker uansett som en snål begrunnelse fra begge parter. Da kan umulig minst en av partene ikke ha vært særlig interessert fra begynnelsen av.
Nå står det på fb.no sine sider, her er link til saken: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070221/FFK/70221009/1009/AKTUELT
Etter det Radio Sarpsborg erfarer krevde Tamas Szekeres at FK Sparta Sarpsborg skulle tilby ham en 1,5 års kontrakt. FK Sparta Sarpsborg var på sin side bare interessert i en kontrakt for inneværende sesong.
- I tillegg har Szekeres stilt en del økonomsike krav som vi ikke ser oss i stand til å imøtekomme, sier Sparta Sarpsborgs trener, Kai Andersen til Radio Sarpsborg
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
skjønner ikke at han i det hele tatt tørr å stille noen krav til kontrakt og lønn
Hele spilleren er en stor skandale. Håper ffk klarer å kvitte seg med han, aldri skjønnt hvorfor han ble henta heller.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Kanskje han gir seg etter kontrakten går ut her?
Tjener sikkert det samme på ett halvt år her som ett år i Sparta uansett.
Kommer alltid til å slite med å bli kvitt spillere av dette kaliber, det har vi alltid gjort.
Enten vil ingen ha de eller så setter de altfor høye krav til bakgårdsklubbene som er interessert.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Man leser vel det man vil lese?
Dette sa også Kai Andersen: "Vi føler det er feil å gi kontrakt til 34-åring uten å være sikker på kvalitetene hans"
Det synes jeg er helt greit. Ingen vits i å knytte til seg en spiller som kanskje/sannsynligvis ikke hever laget.
- sammen for Sarpsborg
Kapitalismen lenge leve!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Vekk med han, gi han til Lisleby. Klaga på han hele sessongen.
Det tror jeg på at du gjorde. Uten at det er noe å være stolt av.
Men tror du Lisleby har råd til å betale lønna han krever når Sparta tydeligvis ikke har?
Men tror du Lisleby har råd til å betale lønna han krever når Sparta tydeligvis ikke har?
Trondsen kan gjøre underverker ;-)
Kapitalismen lenge leve!
Trondsen kan gjøre underverker ;-)
Har vel ikke blitt imponert av Tamaz jeg heller, selv om jeg ikke syns han fortjener å bli hetset av folk som ikke har peiling :-).
RednWhite
Det er ikke hetsing å hevde at Tamas ikke holder TL nivå, men at han kan gjøre en brukbar jobb for Moss eller Sparta.
Uansett FFK har ikke bruk for han, vil noen andre betale lønna hans, flott:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Det er ikke hetsing å hevde at Tamas ikke holder TL nivå, men at han kan gjøre en brukbar jobb for Moss eller Sparta.
Uansett FFK har ikke bruk for han, vil noen andre betale lønna hans, flott:
Riktig det, og jeg syns heller ikke han holder nivået. Mener det er bare å fristille ham så får han gjøre sitt beste for å finne seg en ny klubb. Det er heller ikke deg jeg mener når jeg snakker om å hetse....
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914