Tamas Szekeres på vei til Sparta?
Opprinnelig postet av Sarpingen
Det er tydeligvis forskjellige årsaker. På sa.no uttaler Kai at de ikke ønsket å tilby han kontrakt fordi han ikke ville være med på en ukes trening med Sparta.
Ok, har ikke lest dette, men det virker uansett som en snål begrunnelse fra begge parter. Da kan umulig minst en av partene ikke ha vært særlig interessert fra begynnelsen av.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Nå står det på fb.no sine sider, her er link til saken: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070221/FFK/70221009/1009/AKTUELT
Etter det Radio Sarpsborg erfarer krevde Tamas Szekeres at FK Sparta Sarpsborg skulle tilby ham en 1,5 års kontrakt. FK Sparta Sarpsborg var på sin side bare interessert i en kontrakt for inneværende sesong.
- I tillegg har Szekeres stilt en del økonomsike krav som vi ikke ser oss i stand til å imøtekomme, sier Sparta Sarpsborgs trener, Kai Andersen til Radio Sarpsborg
Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...
skjønner ikke at han i det hele tatt tørr å stille noen krav til kontrakt og lønn
Hele spilleren er en stor skandale. Håper ffk klarer å kvitte seg med han, aldri skjønnt hvorfor han ble henta heller.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Kanskje han gir seg etter kontrakten går ut her?
Tjener sikkert det samme på ett halvt år her som ett år i Sparta uansett.
Kommer alltid til å slite med å bli kvitt spillere av dette kaliber, det har vi alltid gjort.
Enten vil ingen ha de eller så setter de altfor høye krav til bakgårdsklubbene som er interessert.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Man leser vel det man vil lese?
Dette sa også Kai Andersen: "Vi føler det er feil å gi kontrakt til 34-åring uten å være sikker på kvalitetene hans"
Det synes jeg er helt greit. Ingen vits i å knytte til seg en spiller som kanskje/sannsynligvis ikke hever laget.
- sammen for Sarpsborg
Kapitalismen lenge leve!
Opprinnelig postet av T.Olsen
Vekk med han, gi han til Lisleby. Klaga på han hele sessongen.
Det tror jeg på at du gjorde. Uten at det er noe å være stolt av.
Men tror du Lisleby har råd til å betale lønna han krever når Sparta tydeligvis ikke har?
Opprinnelig postet av Costanza
Men tror du Lisleby har råd til å betale lønna han krever når Sparta tydeligvis ikke har?
Trondsen kan gjøre underverker ;-)
Kapitalismen lenge leve!
Opprinnelig postet av Costanza
Trondsen kan gjøre underverker ;-)
Har vel ikke blitt imponert av Tamaz jeg heller, selv om jeg ikke syns han fortjener å bli hetset av folk som ikke har peiling :-).
RednWhite
Det er ikke hetsing å hevde at Tamas ikke holder TL nivå, men at han kan gjøre en brukbar jobb for Moss eller Sparta.
Uansett FFK har ikke bruk for han, vil noen andre betale lønna hans, flott:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Det er ikke hetsing å hevde at Tamas ikke holder TL nivå, men at han kan gjøre en brukbar jobb for Moss eller Sparta.
Uansett FFK har ikke bruk for han, vil noen andre betale lønna hans, flott:
Riktig det, og jeg syns heller ikke han holder nivået. Mener det er bare å fristille ham så får han gjøre sitt beste for å finne seg en ny klubb. Det er heller ikke deg jeg mener når jeg snakker om å hetse....
RednWhite
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914