Husk meg
Brukernavn
Passord

Heavy vs. Toth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 11 feb 07, 12:03

Sett fra sommeren de kom til FFK, og til nå, har de nesten identisk historie.

Toth fikk ikke tilitt, og de få gangene han slapp utpå fikk han ikke spilt seg inn i kampen, dermed så han "dårlig" ut. Utover vinteren fikk han mer tillit fra start og fikk mer selvtilitt. Begynte å score mål og ble stadig bedre og bedre.

Heavy var på vei inn på A-laget til Finland før han kom til Fredrikstad. Han fikk ikke tillit og de få gangene han kom innpå fikk han ikke ut potensialet sitt. Nå i vinter har han spilt en del i treningskampene, scoret mål, og det ser ut som at han er mer samkjørt med de andre rød-hvite.

Så da kommer jeg til poenget: Vil Heavy få en sånn sesong Toth hadde nå? Det ser veldig likt ut iallefall, og jeg håper og tror at FFK vil ha flere gode spisser å velge bland utover i sesongen...

---------------------------

Vuorinen på topp!!

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06

Lagt til: 11 feb 07, 12:17
Sats på Vourinen! Han er ung med framtiden forans seg, i motsetning til toth. Håper han får tillit og gjør en bra sesong.

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 11 feb 07, 16:03
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Sett fra sommeren de kom til FFK, og til nå, har de nesten identisk historie.

Toth fikk ikke tilitt, og de få gangene han slapp utpå fikk han ikke spilt seg inn i kampen, dermed så han "dårlig" ut. Utover vinteren fikk han mer tillit fra start og fikk mer selvtilitt. Begynte å score mål og ble stadig bedre og bedre.

Heavy var på vei inn på A-laget til Finland før han kom til Fredrikstad. Han fikk ikke tillit og de få gangene han kom innpå fikk han ikke ut potensialet sitt. Nå i vinter har han spilt en del i treningskampene, scoret mål, og det ser ut som at han er mer samkjørt med de andre rød-hvite.

Så da kommer jeg til poenget: Vil Heavy få en sånn sesong Toth hadde nå? Det ser veldig likt ut iallefall, og jeg håper og tror at FFK vil ha flere gode spisser å velge bland utover i sesongen...

Jeg håper inderlig at Heavy får et gjennombrudd. Jeg liker den type spiller som spiss. Men bruk han for guds skyld riktig. Han er absolutt ingen Toth-type, og skal da ikke være et oppspillspunkt som han.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 11 feb 07, 16:05
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg håper inderlig at Heavy får et gjennombrudd. Jeg liker den type spiller som spiss. Men bruk han for guds skyld riktig. Han er absolutt ingen Toth-type, og skal da ikke være et oppspillspunkt som han.

Jeg er helt enig med Rune her.
Toth og Heavy burde ikke konkurrere om den samme plassen, men kan gjerne spille sammen på topp i 4-4-2 isteden.
Jeg håper Heavy for gjennombruddet sitt i FFK i år!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 11 feb 07, 18:29
Vuorinen kan nok bli god med tillit men foreløpig har han ikke vist noen ting. Men Toth ble jo også sett på som en bomkjøp, men han var jo også helt ute av form når han kom. Vuorinen var vel i form når han kom og burde ha prestert bedre.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 11 feb 07, 19:30

Opprinnelig postet av ffkmufc
Vuorinen kan nok bli god med tillit men foreløpig har han ikke vist noen ting. Men Toth ble jo også sett på som en bomkjøp, men han var jo også helt ute av form når han kom. Vuorinen var vel i form når han kom og burde ha prestert bedre.

For og vise seg frem må man spille. Han viste en del i cup-kampen mot start...ellers har han jo ikke spilt.

Heia FFK

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 07, 19:31
Spilte mye på ffk 2 uten å imponere.. og kampen mot stabæk var han vel ikke god??

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 11 feb 07, 19:52

Spilte mye på ffk 2 uten å imponere.. og kampen mot stabæk var han vel ikke god??

For å være god må man ha gode spillere rundt seg. Synes du at Heavy skulle herje i 3.Divisjon når alle rundt han på banen var enten benkeslitere eller juniorer?

Vuorinen på topp!!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 07, 19:55
ffk hadde et bra 3 div lag ja.. kunne herja sammen med stadheim og hoås blandt annet, men ingen spilte bra nok. Røn var vel den beste på 3 div laget vårt

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 11 feb 07, 20:42
Endret: 11 feb 07, 20:43

ffk hadde et bra 3 div lag ja.. kunne herja sammen med stadheim og hoås blandt annet, men ingen spilte bra nok. Røn var vel den beste på 3 div laget vårt

Helt Enig med deg,Røn var god i 3 div. + en del av juniorene. De kampene Stadheim og Vuorinen spilte,så imponerte ikke noen av dem. På det 2 laget vi hadde i fjor,så var de to,ikke blandt de 5-6 beste spillerene på høstsesongen. På A-lagets treningskamper,har heller ingen av dem imponert. Pr. dags dato: Disse 2 spillerene er ikke god nok for FFK`s 18-mannstropp.

Riktig,at Toth ikke lyktes første halvår han kom til FFK. Men han var utrenet når han kom. I motsetning til de 2 spillerene jeg nevnte,så viste Toth,at han hadde kvaliteter på 2 laget.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 11 feb 07, 20:44
Verken motivasjon eller spilleglede er tilstede når man kommer fra FC Honka med toppskårertittelen trygt innabors, til å spille med en gjeng ungdommer fra Fredrikstad. Selv om han KUNNE prestert er det mennesklig å ikke prestere da... SYnes jeg da...

Vuorinen på topp!!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 11 feb 07, 23:15

Røn er på vei til Bryne...

Kan ikke vente at heavy er konge på ffk2, når alle på laget bare dasser rundt

Heia FFK

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 feb 07, 23:25
Opprinnelig postet av Lex

Problemet er jo at alle andre IKKE gjør det. Juniorspillerne står på som rakkern og går langt utenpå spillere som Vuorinen og Multuharju. Problemet er jo at enten er 1) ikke disse "A-lagssspillerne" gode nok, eller 2) ikke profesjonelle nok til å gjøre den innsatsen som kreves i trenings- og kampsituasjon for både A. og B.-lag, slik det kreves av profesjonelle fotballspillere.

Det er det minste man bør forlange.

Det sier jo sitt når flere juniorspillere mener at begge de nevnte spillerne er altfor dårlige.

Forhåpentligvis har de vist fremgang siden fjoråret, men jeg tviler. Spesielt på når det kommer til Multuharju.

Tror du kanskje at spillere som ikke presterer på B-laget til United får sjansen for A-laget?

At man skal "unnskylde" at noen har vært dårlige for B-laget pga "alle andre" er det også, er i seg selv en utrolig dårlig unnskyldning og vitner til ekstremt lave krav til hva profesjonelle fotballspillere bør gjøre. Spillere som er for "late" eller "ikke profesjonelle nok" til å yte for 2.-laget, vil aldri utvikle seg til å bli klassespillere. De har ikke den psyken og motivasjonen som skal til.

Har du lest forumets retningslinjer?

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 12 feb 07, 07:00
Opprinnelig postet av Lex

Røn er på vei til Bryne...

Røn fikk ikke kontrakt etter at han ikke overbeviste i kampen mot MK...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914