Anders Prytz klar for FFK
Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tippeligaen.
Opprinnelig postet av Shadar
F-B skriver at Anders Prytz blir klar i løpet av dagen. De skriver at det antakeligvis bare blir en 2 års kontrakt. Som noen på forumet har bemerket, har ikke Prytz vært noen stor profil i Allsvenskan ogsetter derfor spørsmåltegn ved at et satsende lag i tippeligaen da velger å satse på ham.10 år i örgryte,høres ikke det greit ut for et lag som har 3 års tippeliga erfaring,denne spillern er nok god nok for de fleste tippeliga klubber
Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tiipeligaen.
---------------------------
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Ja nå begynner det og hjelpe,en eller to forsvarsspillere til er på vei tror jeg og håper den ene er god,kansje fra øya med bed&breakfast.
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Shadar
F-B skriver at Anders Prytz blir klar i løpet av dagen. De skriver at det antakeligvis bare blir en 2 års kontrakt. Som noen på forumet har bemerket, har ikke Prytz vært noen stor profil i Allsvenskan ogsetter derfor spørsmåltegn ved at et satsende lag i tippeligaen da velger å satse på ham.10 år i örgryte,høres ikke det greit ut for et lag som har 3 års tippeliga erfaring,denne spillern er nok god nok for de fleste tippeliga klubber
Jeg velger å tro at klubben ikke prioriterer å bruke opp alle pengene sine på en plass vi normalt skal ha god dekning på. Personlig tror jeg Prytz blir en grei provisorisk løsning som ikke nødvendigvis trenger å være så mye dårligere enn andre backer i tiipeligaen.
Jo selvfølgelig er det knall med 10års erfaring. Men jeg sier bare at noen har bemerket at han ikke har oppnådd noe i disse årene. ôrgryte er jo ingen toppklubb.
Det høres bra ut!
Vi kan ikke forvente at klubben kjøper inn en superstjerne på den plassen, som allerede er "besatt" av en av Norges mest lovende spillere.
Vi får inn en spiller med god rutine, som helt sikkert ikke vil gjøre seg bort mens vi venter på Bertie...
Får bare ønske "Call on me" hjertlig velkommen til byen og laget!!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg synes han virker som en helt habil backup på vestre back.
Han er i allefall vant til å spille på et lag som slipper inn mye mål! Ørgryte rykket ned etter å ha sluppet inn 44 mål, to færre enn FFK.
Vi får håpe at venstresiden var lagets styrke.
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Det jeg derimot håpet er at den backen vi hentet også kunne vikariert som midtstopper, det tror jeg ikke Prytz er i stand til. Altså, at vi slår to fluer i en smekk ved å hente to istedenfor tre forsvarsforsterkninger. Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.
En svensk kompis av meg sa til meg igår, FFK må ikke signere den spilleren. Han er ikke bra nok for FFK mente han.
Men jeg er ihvertfall villig til å gi han en sjans, før jeg dømmer han.
Opprinnelig postet av rødforalltid
Han har i hvertfall 10 års erfaring i allsvenskan,som ligger omtrent på samme nivå som tippeligaen.Og han har tydligvis gjort det såpass bra på trening at han har signert for 2 år.Grönhagen har nok sett mye til han.En svensk kompis av meg sa til meg igår, FFK må ikke signere den spilleren. Han er ikke bra nok for FFK mente han.
Men jeg er ihvertfall villig til å gi han en sjans, før jeg dømmer han.
Jeg er nå av den oppfatningen at skal man hente spillere skal man hente spillere som er bedre enn de som er der idag. Hvor lenge Bertelsen er ute er jo meget usikkert. I tillegg skal han spille seg i form.
Men som sagt jeg skal gi denne nye karen en sjans.
Han en anelse om at Anders Prytz er bedre enn Tamas...eller er et andre her inne som foretrekker Tamas som venstreback til Bertelsen er skadefri...
Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Han en anelse om at Anders Prytz er bedre enn Tamas...eller er et andre her inne som foretrekker Tamas som venstreback til Bertelsen er skadefri...
Hvis ikke Prytz er bedre enn Tamas ville det ikke vært noe poeng i å kjøpe ham, vel?
Men, jeg er en av få som synes Tamas har fått ufortjent mye pepper. Greit at han gjorde et selvmål og ei monsterblemme mot Tromsø, men så ufattelig ræva som enkelte skal ha det til er han ikke.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Sitter litt med følelsen at vi har hentet en spiller som sklir inn i gjengen. Når jeg sier gjengen, så sikter jeg til: Tamas, Blixt, Vebjørn Hagen....
Men vi får nå se:)
Ære være plankebyen!
Uten å ha sett Anders Prydz, føler jeg dette som noe som i beste fall kan betegnes som en "kriseløsning".
En spiller med lang erfaring fra spill i Sverige, uten på noen måte ha utmerket seg, skal nå være mannen som forsterker et TL lag med ambisjoner.
Derfor er jeg i utgangspunkt skeptisk til Prydz, på samme måte jeg tidligere var skeptisk til Tamas S.
Hadde håpet på at FFK slapp slike "kriseløsninger" i framtida. Lever fortsatt i håpet.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Jepmaster
Å så mye negativt a? La han spille litt først a! Han hadde jo mange gode passninger mot Tromsdalen!
Han hadde vel også skylda i baklengstmålet, der han ikke markerte mannen han skulle...Lover ikke bra
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Costanza
Nå bør den neste spilleren helst kunne spille både høyreback og midtstopper ideelt sett, slik at vi slipper å hente to nye forsvarsspillere. For vi trenger egentlig både en midtstopper og en høyreback til, men både mtp antall spillere i stallen og ikke minst økonomi (det henger sammen) ville det vært mest gunstig om man fikk dette i én spiller.
Henter vi en skikkelig midtstopper, så kan vi vel alltids bruke Gerrbrand som høyreback? Nå vet jeg ikke om han gjorde noen god figur på den plassen, men han har i hvert fall erfaring derfra.
Jeg håper virkelig Prytz er flere hakk bedre enn Halvorsen, for som jeg har sagt før, så er jeg litt skeptisk til hvor mange kamper han kan komme innpå når Bertelsen kommer tilbake og Prytz angivelig har toårskontrakt. Halvorsen rangeres kanskje før Szekeres?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914