Gratulerer med landslagsdebuten, Bjørkøy!
Gratulerer!
PS! Du utrettet mer i løpet av de 10 minuttene dine på banen enn det Rambekk gjorde hele kampen.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Grattis Bjørkøy!!
Dette har du virkelig fortjent!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Gratulærer jonna!
vel fortjent!
Opprinnelig postet av Holters
PS! Du utrettet mer i løpet av de 10 minuttene dine på banen enn det Rambekk gjorde hele kampen.
Hva gjorde han som var så bra? Eller var det bare at Rambekk var fryktelig dårlig de resterende 80 minuttene? (har ikke sett kampen)
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 13 feb 07, 00:41
Endret: 13 feb 07, 00:42
Opprinnelig postet av bikaboo
Gjorde vel egentlig ikke noe spesiellt, men virket trygg og god, og slo noen gode pasninger. Rambekk derimot skuffet meg med svake plassering og enkelte klønete opptredener.
Tillat meg å være uenig. I mine øyne var Bjørkøy lysende. Meget bevegelig, solid fra første takling, plasseringssikker, villig til å gå framover, evnet å gå framover uten å ta sjanser. Kom inn som en uventet offensiv forsterkning fra backplass, uten å gjøre en eneste feil defensivt. Bare ved én anledning klarte Kroatias ving å ta seg forbi ham, men fordi Bjørkøy var vrien å komme forbi, og dessuten riktig plassert, ble det enkelt for Panzer å gjøre sin jobb. En strålende debut, ganske enkelt.
Hva gjelder Rambekk er jeg helt enig, bare at det vel egentlig ikke var noe skuffelse. Siden når har Rambekk vært en god back? Saken er vel heller at med unntak av JA Riise, og nå nykommer Bjørkøy, så har Norge et seriøst backproblem. Marius Johnsen var en katastrofe, ende dårlige enn lillebror Riise var sist. I slikt selskap tar jeg for gitt at Bjørkøy er med landslaget videre etter det han presterte. Alt annet ville være rent idioti.
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Hadde jo innlegget på scoringen da, grattis Bjørkøy....
Høres bra ut
Jeg tror han fort kan bli førstevalget på høyre back nå. Rambæk er ikke god nok.
Kanskje FFK snart har begge backene på landslaget....tenker på Bertelsen som kommer til å gjøre et super come back
Grattis Bjørkøy og FFK,med nok en A-landslagsspiller
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Ny stadion, og ny tippeligasesong, 2007! =)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914