Billetter til første kampen på stadion
I følge hjemmesiden til Lyn står det følgende om billtetter til kampen.
Den eneste indikasjonen vi kan få er ved at dere mobiliserer venner og kjente allerede i dag, ikke to, tre eller fire dager før kamp!
---------------------------
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Opprinnelig postet av Bob Page
Håper de får solgt alle 1000 biletter slik at stadion blir proppa full. Syns forresten at det var lit rar plasering av bortsuporterene. Syns de heller kunne reservert de to midtre felta til det..
Stadion er så godt som Full nå. Det er ikke mulig å oppdrive 2 plasser ved siden av hverandre på billettservice.no.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Håper de får solgt alle 1000 biletter slik at stadion blir proppa full. Syns forresten at det var lit rar plasering av bortsuporterene. Syns de heller kunne reservert de to midtre felta til det..
Jeg ser helst at Lyn ikke greier å få solgt billettene de får, for da kan billettene heller selges til FFK -folk.
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
Noe imot bortesupportere, Rune ?Nei men jo dårligere oppmøte fra borte supportere jo dårligere støtte til bortelaget samt flere FFk supportere på kamp
Men det er jo gjerde som skiller supporterene! de så jo ut som var montert fast på to steder etter hvor mange borte supportere det er! Da må jo det være etter om det kommer 500 eller om det kommer 1000 bortesupportere!!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Noe imot bortesupportere, Rune ?
For å si det pent. Jeg ser helst at de holder seg hjemme, så kan vi heller fylle stadion sjøl.
Opprinnelig postet av Jepmaster
Men det er jo gjerde som skiller supporterene! de så jo ut som var montert fast på to steder etter hvor mange borte supportere det er! Da må jo det være etter om det kommer 500 eller om det kommer 1000 bortesupportere!!
Hvis det kom 100 bortesupportere, så skal de okkupere en plass for 500 ?? Tviler på at det er slik Jepmaster.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvis det kom 100 bortesupportere, så skal de okkupere en plass for 500 ?? Tviler på at det er slik Jepmaster.
minimum 640 er reservert bortesupportere. Det må da være en grunn til at de stolpene er satt ned for å skille supportere! Så ikke ut som disse var til å flyttes på.
Det leste jeg her: http://www.fotballbaner.no/fredrikstad.htm Se på bildet i midten! der ser man stolper midt på tribunen som trolig er til for å skille hjemme fra borte supporterene. Hvordan de gjør dette vet jeg ikke når de ikke selger alle borte supporter billettene!
minimum 640 er reservert bortesupportere. Det må da være en grunn til at de stolpene er satt ned for å skille supportere! Så ikke ut som disse var til å flyttes på.
Det leste jeg her: http://www.fotballbaner.no/fredrikstad.htm Se på bildet i midten! der ser man stolper midt på tribunen som trolig er til for å skille hjemme fra borte supporterene. Hvordan de gjør dette vet jeg ikke når de ikke selger alle borte supporter billettene!
640, er dette et minimum av billetter bortelaget får ?? Hvis de ikke greier å selge ut disse, så går vel disse til våre igjen vel ?? Hvis ikke så er det helt på trynet.
640, er dette et minimum av billetter bortelaget får ?? Hvis de ikke greier å selge ut disse, så går vel disse til våre igjen vel ?? Hvis ikke så er det helt på trynet.
Tallet 640 kommer av regelen om at bortelaget har krav på minimum 5% av stadionkapasiteten. 0.05 * 12800 = 640. Dersom bortesupporterne ikke fylle alle 640, så vil jeg tippe at de resterende billettene vil bli solgt til hjemmepublikum. Det er i alle fall vanlig praksis, men supportergrupperingene skal være fysisk adskilt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Tallet 640 kommer av regelen om at bortelaget har krav på minimum 5% av stadionkapasiteten. 0.05 * 12800 = 640. Dersom bortesupporterne ikke fylle alle 640, så vil jeg tippe at de resterende billettene vil bli solgt til hjemmepublikum. Det er i alle fall vanlig praksis, men supportergrupperingene skal være fysisk adskilt.
Bortesupporterene får ca 1000 billetter, vært felt på DnBNOR-tribunen er på ca 500, så til lørdag, kampen mot lyn vil vi mest sannsynlig få tilbake billetter, 500 kanskje? og de får vi til tirsdag eller onsdag (hvis ikke jeg husker helt feil)...
tror faktisk grensa på 5% har sunket til 3% iår, hvis ikke det bare var et forslag...
Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no
Opprinnelig postet av Holters
Nettopp. Det er det jeg vil fram til også, at vi får resterende billetter til salgs her hjemme.
FFK FFK FFK !!!!
Opprinnelig postet av zippi
Blir det mulig å få kjøpt billetter til FFK-Lyn utenfor stadion på selve kampdagen? Vil gjerne på kamp og trenger 2 billetter......
Du er nok alt for sent ute.
Jeg har en billett til salgs på PH-feltet om noen skulle ønske en sånn en, men det er en fordel å være medlem av plankehaugen så man ikke eventuelt blir stående uttafor portene på lørdag;)
Send meg en sms på 47649103 om du skulle være interessert
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914