Husk meg
Brukernavn
Passord

Har FFK fått ny trener?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 05 feb 07, 20:54
Endret: 05 feb 07, 20:55
Hvem er Tom Erik Aune? Er greit, jeg aksepterer en glipp, men når fb journalisten bruker Tom Erik 4-5 ganger i løpet av reportasjen blir det bare for dumt. Må virkelig si fb imponerer om dagen....... Sportjournalistene der i gården både på radioen og nettet er jo en katastrofe og integriteten når dem skal sette søkelyset på FFK blir jo totalt meningsløst......

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 feb 07, 20:57
Artig med denne teksten smelt opp som toppsak på forsiden av f-b.no:

Seks spillere på ulike landslag, fem som er syke eller skadet. FFK-trener Tom Erik Aune har få spillere på trening om dagen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 feb 07, 21:02
Endret: 05 feb 07, 21:05
Hadde det vært et enkelttilfelle så hadde det ikke vært vits å nevne det, men det skjer faktisk skremmende ofte at den avisa staver navn feil. Når det er snakk om en så stor og "seriøs" avis, hvor jeg regner med at ting blir lest gjennom flere ganger og av forskjellige personer før det publiseres, så er det ganske utrolig.

I en artikkel her om dagen presterte de blant annet å omtale den svenske venstrebacken på prøvespill som Erik Prydz - i virkeligheten Anders Prytz.

De må jo også vite at folk som leser avisa regner med at navnene kommer ut korrekt og andre folk begynner å skrive på samme måte som FB. Det må jo være grunnen til at nesten alle på forumet omtaler svensken som Prydz, fordi FB (og fredrikstadfk.no) skriver det, men et kjapt søk på nett og man ser at korrekt stavemåte er Prytz. Dette er ikke folk her inne sin feil, men de antar - med rette - at skrivemåten de presenteres for i FB er riktig.

Dette er ikke bare uprofesjonelt og amatørmessig, men også respektløst overfor menneskene som omtales av Fredriksstad Blad. Og et lettvint forhold til språket som jeg har særdeles lite til overs for av folk som lever av å skrive...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 05 feb 07, 21:05
Opprinnelig postet av Costanza
Hadde det vært et enkelttilfelle så hadde det ikke vært vits å nevne det, men det skjer faktisk skremmende ofte at den avisa staver navn feil.

Enkelte feilstavinger kan unnskyldes... Men at avisa kronisk lider av "feil navn"-syken; det er patetisk og pinling.

Nå har jeg desverre ikke noe abonnement å si opp, men... *Plonk* Nå sa jeg opp mitt fiktive abonnement.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 05 feb 07, 21:17
Endret: 05 feb 07, 21:19
Og nå var det rettet opp..... Kunne nesten hatt en samletråd om udugliheten. På topp for meg er uten tvil når dem sendte deres klart beste reporter  Tobben til Moss.......

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 05 feb 07, 21:44

Opprinnelig postet av Costanza
.

I en artikkel her om dagen presterte de blant annet å omtale den svenske venstrebacken på prøvespill som Erik Prydz - i virkeligheten Anders Prytz.

Er forskjell på en som driver med sport og en som lager musikk ja!! 

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 05 feb 07, 22:20
musikk og musikk fru blom

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet

Slettet

Slettet

Slettet

Slettet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914