Intervju med Anders Grønhagen på TVN
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...
Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....
Heia FFK
Jeg syns ihvertfall at det intervjuet virket veldig positivt.
Blit utrolig spennende å se framover hva han klarer å skape ut av laget vårt
Opprinnelig postet av Lex
Dette var et kort men godt intervju av Grønnis... Greier dere og dra no negativt ut av dette så burde dere skamme dere...
Han sier forsvaret må bli bedre...er det noen som ikke er enig i det...en ny spiss er på prøve til helga...det betyr offangsivt...midtbanen er ikke værst selv om brenne er borte...dette blir bra...det er jeg helt sikker på...endelig ikke i nedrykkstrid....
Håper ikke jeg virker grinete nå, men vil minne om at det skal mer enn et godt intervju til for å ta laget ut av nedrykkstriden. Pr. i dag er vi høyst sannsynlig svekket siden forrige sesong. Håper Grønnis får orden på forsvaret, da er mye gjort.
Opprinnelig postet av Olavesen
Håper ikke jeg virker grinete nå, men vil minne om at det skal mer enn et godt intervju til for å ta laget ut av nedrykkstriden. Pr. i dag er vi høyst sannsynlig svekket siden forrige sesong. Håper Grønnis får orden på forsvaret, da er mye gjort.
Selvsagt er det noen som må være grinete og negative . SKAM DEG!
Syns at laget i fjor stort sett bare "greide" en omgang, så det kan godt hende at det stod mye på den fysiske tilstanden...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Jeg har sett intervjuet 2 ganger, og er passe fornøyd.
noen som har direktelink?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Anders Grönhagen, Velkommen til Norgeste flotteste Fotball klubb!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914