-Vi har de pengene vi har, ikke mer
Sier Morgan til FB. Det er nok til to spillere, og etter råd fra Anders sjekker vi dem ut, sier Morgan Andersen.
Andersen har tidligere uttalt at FFK skal bli blant de fire beste denne sesongen.
Lurer på hvorfor ikke Terje Høili og co ønsker å være med å sponse lenger, virker i hvertfall ikke slik etter det han sier. Tydeligvis det Morgan sikter angående penger, er de sju millonene vi fikk for Simen.
Terje Høili har vel gitt beskjed om at han skal hjelpe FFK om det trengs.
Jeg syns det er helt greit at FFK prøver å stå på egne ben og bruker egne penger før de tigger Høili om penger.
Du må også huske på investorpoolene generelt som FFK har mulighet til å spørre om penger om de finner et invisteringsobjekt. Dette er penger som KAN gjøres tilgjengelig, men som selvfølgelig ikke kan budsjetteres med.
Hvis FFK spør Høili om hjelp og Høili og Co svarer nei til å hjelpe, DA kan du stille spørsmålstegn til Høili sine uttalelser.
Frem til det så syns jeg det er tull å si at de ikke vil sponse lenger.
Du må huske på at en inviseringspool skal invistere, og ikke direkte sponse.
Å investere i fotballspillere er det ikke mange som er blitt rike på. Atle Brynestad i Lyn og Erik Soler i Start er eksempler på at det kan gå an å få igjen noe. Og skal det være skikkelig potensiell gevinst så må man finne en billig spiller som viser seg å utvikle seg til å bli kjempegod. Man kan godt leve med noen bommerter for hver "Mikel" man får tak i.
Alternativt kan man få opp egne talenter (f.eks Tarik). Og til det kreves det ingen investorer som tar det meste av gevinsten ved salg. En skikkelig talentutvikling er det sunneste og beste i lengden. Gir god økonomi samt øker den lokale beholdningen (som er viktig for entusiasmen i det lange løp). Her har også MA annonsert visjoner om fotball-college oa. som kan gi enda bedre talentarbeid.
Fint med rike onkler, men best klare seg uten!
ps
Hvis jeg var "rik onkel" var det første jeg skulle gjort å betalt ut de som sponser drakta, f.eks Maxbo, Stene stål, qxl. Ikke noe feil med disse firmaene, men de ødelegger drakta.
---------------------------
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Hvis jeg var "rik onkel" var det første jeg skulle gjort å betalt ut de som sponser drakta, f.eks Maxbo, Stene stål, qxl. Ikke noe feil med disse firmaene, men de ødelegger drakta.
Snakk om å kaste gode penger etter dårlige...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914