Husk meg
Brukernavn
Passord

Pressekonferanse

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 jan 07, 15:15

Anders har allerede kommet med navn på spillere han vil ha!!

Detta lover godt.

Han begynner treninga på torsdag

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 28 jan 07, 15:15
han kommer ihvertfall på onsdag kveld, skulle til tannlegen hjemme i stockholm først.. hehe

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 jan 07, 15:16
Endret: 28 jan 07, 15:17
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
spørsmål fra salen var genialt, hehe, hører ikke spørsmålet, bare svara... hehehe genialt radio fredrikstad!

Fint med kun susing i et minutt før du hører Grönis sier "Tack for det"

Syns i hvert fall radioreporteren kunne tatt mikrofonen ut av lomma...

Kvalitet på treningene og at samholdet skal dra dette lasset sammen hørtes i hvert fall bra ut, så er det bare å få det ut i praksis!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jan 07, 15:17

Opprinnelig postet av FFK1903
spørsmål fra salen var genialt, hehe, hører ikke spørsmålet, bare svara... hehehe genialt radio fredrikstad!

Fint med kun susing i et minutt før du hører Grönis sier "Tack for det"

Syns i hvert fall radioreporteren kunne tatt mikrofonen ut av lomma...

ja ikke sant, det blir som jeopardy, må gjette hva spørsmålet var...

Jørn Moum

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 jan 07, 15:33
Endret: 28 jan 07, 15:36
Jeg savner Tobben!

For øvrig blander FB spillestil og formasjon... Å bytte fra 4-3-3 til 4-4-2 kalles en formasjonsendring. Det betyr ikke nødvendigvis at FFK endrer spillestil.

Morsomme sitater fra Morgan Andersen:

- Vi er jo byens sorte får uansett, så vi tenkte å kle oss for anledningen.

- Nå må Grönhagen bli vant til den norske pressen, men de er bare hyggelige og skriver bare fine ting.

Har du lest forumets retningslinjer?

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jan 07, 15:35
Hvorfor skal thomas arntsen spørre om grunn til at det var viktig å holde det hemmelig? er det ikke bare å innse at sånn er det, og er det ikke viktigere å spørre om ting rundt ansettelsen?!

Jørn Moum

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jan 07, 15:36

Opprinnelig postet av Holters
Jeg savner Tobben!

For øvrig blander FB spillestil og formasjon... Å bytte fra 4-3-3 til 4-4-2 kalles en formasjonsendring. Det betyr ikke nødvendigvis at FFK endrer spillestil.

4-4-2 kan fort bli 4-2-4 også... hehe spørs litt hvor offansivt midtbaneleddet er det

Jørn Moum

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 28 jan 07, 15:37
Hvorfor skal thomas arntsen spørre om grunn til at det var viktig å holde det hemmelig? er det ikke bare å innse at sånn er det, og er det ikke viktigere å spørre om ting rundt ansettelsen?!

Arntzen har dessverre aldri vært noen god radioreporter. Kjedelige og dårlige spørsmål, rett og slett.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 28 jan 07, 15:48

Velkommen, Grönis.

Litt off-topic: Tenk om tredjedraktene våre i år kommer til å se ut slik som de svarte trøyene Morgan & Co. har på seg på bildet på f-b.no. Hvor genialt hadde ikke det vært?

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007

FFK1903

Moderator

Lagt til: 28 jan 07, 15:54
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Velkommen, Grönis.

Litt off-topic: Tenk om tredjedraktene våre i år kommer til å se ut slik som de svarte trøyene Morgan & Co. har på seg på bildet på f-b.no. Hvor genialt hadde ikke det vært?

Angående bilde på FB... Har virkelig ikke Fredriksstad Blad råd til å sende en fotograf til pressekonferansen? De har brukt et MMS-bilde journalisten har tatt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 28 jan 07, 15:58
Endret: 28 jan 07, 15:59

Arntzen har dessverre aldri vært noen god radioreporter. Kjedelige og dårlige spørsmål, rett og slett.

FB er ikke så nøye på det, der går det i annsitet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 28 jan 07, 15:58
Velkommen, Grönis.

Angående bilde på FB... Har virkelig ikke Fredriksstad Blad råd til å sende en fotograf til pressekonferansen? De har brukt et MMS-bilde journalisten har tatt.

Ang draktene; Er det ikke bekreftet at tredjedraktene våre blir sorte?

MMS-bildet; Jeg tipper de har en fotograf til stedet, men at det går vesentlig fortere å bare sende en MMS over til redaksjonen. En fotograf må jo koble kamera til en pc osv.

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 28 jan 07, 16:04

Velkommen, Grönis.

Jeg reagerte på dette selv. Bildet er jo uryddig og ute av fokus. Skjerpings! Samtidig så er lyden så dårlig i radioen at det er flaut.  Har sett litt på f-b tv i det siste også. Huff! Satser litt for mye på kvantitet, framfor kvalitet.

Ære være plankebyen!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 jan 07, 16:12

De draktene de hadde på seg så dritkule ut.. skulle vært der og dekket pressekonferansen jeg, men er sjuk så da kunne jeg ikke =(

Når det gjelder Radio Fredrikstad og FB har de blitt dårligere og dårligere, og har blitt værre etter at mecom eller hva det heter tok over... Savner tobben jeg.. går dere inn på www.r-f.no så tror jeg de har en spørreundersøkelse der som dere kan svare på...

Det blir spennende med Grønnhagen som trener, hørtes ut som om han hadde en god plan ihvertfall ;o) så får vi se hva som skjer denne sesongen vett ;o)

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jan 07, 16:14
er det ikke litt mange lag med svarte bortedrakter nå? odd,rbk,brann, FFK. noen fler?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 28 jan 07, 16:26

Drillo skulle også gjøre noe med forsvarsarbeidet i FFK. Han mente vi slapp inn alt for mange mål. Målet hans var en scoring mot i snitt. Endte nesten opp med to i mot i snitt. Så blir spennende å se hva Grønhagen kan få til her. Tviler på han kan gjøre noen ekstrem forvandling bak der, men er lov å håpe! Hvis vi skal slippe inn 15 mål mindre enn i fjor, så må det gå på bekostning av det offensive.

Ellers så håper jeg ffk vil fungere bra i 4-4-2. Sliter litt med å se for meg den beste sentrale midtbanen men... Ramberg bør spille der i alle fall. Tror kanskje ikke Berg får såmye spilletid framover da. Synd, for han var knallgod som anker i fjor! Kapteinen Bjørkøy er nok tiltenkt en rolle sentralt på midten også. Stadheim tror jeg kommer til å blomstre til året, så er spent på hva som skjer med han. Samtidig har klubben sagt de skal hente en erstatter for Simen. Og hvis Fofoane kommer som et skudd? Hvem skal spille?

Klør meg i hodet når det gjelder den sentrale midtbanen.

Ære være plankebyen!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 28 jan 07, 16:35
Endret: 28 jan 07, 18:49
MMS-bildet; Jeg tipper de har en fotograf til stedet, men at det går vesentlig fortere å bare sende en MMS over til redaksjonen. En fotograf må jo koble kamera til en pc osv.

Tja, nå har jo journalisten skrevet ferdig artikkel og fått sendt/publisert det da, og det er to og en halv time siden pressekonferansen startet. Tar jo ikke så lang tid å komme seg til FB-huset fra Værste og laste opp et bilde eller ti heller

Men men, nok om det, det viktigeste er likevel at treneren er på plass, ikke at FB nok en gang ikke holder helt mål.

Så noen linker:

VGs artikkel
Dagbladets artikkel
NRKs artikkel, også med MMS-foto, he he.
TV2 Nettavisens artikkel

Står sikkert akkurat det samme i alle fire men...

EDIT: Rettet linken som noen ganske riktig skrev ledet til Dagbladet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 28 jan 07, 16:58
Opprinnelig postet av Husgutt
er det ikke litt mange lag med svarte bortedrakter nå? odd,rbk,brann, FFK. noen fler?

Det må vel i tilfelle bli tredjedrakter, og da er det vel ikke krise?!

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 28 jan 07, 17:00
NRK linken din går til Dagbladet.. :)

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 jan 07, 17:02
lurer på hvem dansken og kroaten var jeg... hmmmmm....

Drekka, pule spy og sloss.... Ta toget til Moss...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914