Fra 4-3-3 til 4-4-2
Med andre ord: Vi er blitt vant til å tenke 4-3-3 de siste årene og sette spillerne opp etter en slik formasjon, men mye tyder på at vi må tenke annerledes nå. Så hvordan bør FFK se ut i en klassisk 4-4-2? Hvem bør spille, og hvor bør de spille?
Det er selvsagt ikke garantert at Grönhagen vil inføre 4-4-2, men det er slik han stort sett har spilt i alle sine tidligere klubber etter hva jeg har lest og hørt, så det er jo nærliggende å tro at vi vil se FFK en del i 4-4-2 denne sesongen også. Kjør debatt!
Hvis FFK skal spille 4-4-2 i fremtiden kan det jo være med en diamant på midten. Dermed blir forskjellen fra 4-3-3 minimal. Man får fort en diamant der også hvis en på midten er et defensivt anker typisk rollen til Christian Berg. Jeg tror ikke forskjellen er så stor med andre ord.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
PAC - Gerrbrand - Piiroja - Bjørkøy
Stadheim - Ramberg - Fofana - Kvisvik
Tarik - Toth
Staw
Magnussen - Piiroja - Shabani - Klancar (?)
Berg
Tarik Multaharju
Kouadio
West Vuorinen
Vi har en ganske spennende stall nå...
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Jeg syns det er bra hvis vi går over til 4 4 2 igjen jeg.
Flere spillere i klubben passer bedre der. Jeg mener West er klart best som en spiss i 4 4 2. Tarik kan bli veldig god som spiss, men kanskje ikke like god som kant i 4 3 3. Jeg trur Kvisvik er best som venstrekant i 4 4 2. Hvis Vuorinen er god i som target man i 4 4 2, trur jeg detta blir bra for klubben. Gutta fra Elfensbenkysten veit jeg ikke åssen er og hvor kommer til å spille, så det er vanskelig å si noe om det. Trur Tarik blir høyrekant hvis det ikke kommer en ny.
Sånn ser mitt lag ut i 4 4 2 med de spillera vi har nå:
Rami
PAC Gerrbrant Rajo Bertil
Tarik Jonna Stadheim Kvisvik
Vuorinen West
Opprinnelig postet av keiko99
Jasså Tango du tar med deg Multaharju.. han har vel ikke bevist noe.. kansje det var reserve laget i 2 div ?
Kan ikke fatte hva Multaharju skal gjøre for FFK...
Da må han hatt et løft ut av en annen værden i vinter, men det tviler jeg på...
Heia FFK
Jasså Tango du tar med deg Multaharju.. han har vel ikke bevist noe.. kansje det var reserve laget i 2 div ?
Som du kanskje ser, satte jeg opp 2 lag ja...
Gerrbrandt Martinsen Piroija Halvorsen
Tarik Bjørkøy Stadheim Kvisvik
Fofana West
Se for dere klikklakk-spillet og vendingene til Kvisvik/Stadheim utpå kanten der. Hurtigheten til Fofana og West vil forhåpentligvis sørge for at ingen lag tør å stå høyt mot oss, noe som kan forsvare den noe offensive midtbanen som kanskje mangler noen krigere rent defensivt.
Opprinnelig postet av Tango
vil du sette: Piiroja, Tarik , West og Vuorinen. på 1 laget ditt har du satt ned bjørkøy på venstre enda du vet at FFK har behov for en venstre back og bjørkøy bør spille på midtbanaOpprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Costanza
Det er selvsagt ikke garantert at Grönhagen vil inføre 4-4-2, men det er slik han stort sett har spilt i alle sine tidligere klubber etter hva jeg har lest og hørt, så det er jo nærliggende å tro at vi vil se FFK en del i 4-4-2 denne sesongen også. Kjør debatt!
Nå er det vel ikke bekreftet at det er Grönhagen som presenteres i morgen heller???
Jeg mener, klarte dem å lure oss trill rundt da Drillo ble presentert, så vil jeg tro Morgan og gjengen sitter og storkoser seg med vissheten om at den gemene hop er fullstendig på bærtur m.t.p hvem som er ansatt... Det eneste faste holdepunktet vi har p.t er det faktum at Aune og Haugen blir hjelpetrenere...
Nytt år, nye muligheter.
Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...
Opprinnelig postet av Tango
vil du sette: Piiroja, Tarik , West og Vuorinen. på 1 laget ditt har du satt ned bjørkøy på venstre enda du vet at FFK har behov for en venstre back og bjørkøy bør spille på midtbanaOpprinnelig postet av keiko99
Hæ`? ...
Ja mener Bjørkøy er det beste alternativet på venstre-back for øyeblikket. Håper naturligvis på en forsterkning på den plassen. Vet ikke hvordan Klancar er jeg..
Ut fra de spillere jeg så langt har sett:
Shaaban
Tarik - Ramberg - Stadheim - Kvisvik
Toth - West
Håper imidlertid på forsterkninger i backrekka, så Bjørkøy kan ta Rambergs plass, videre at Fofana gir Stadheim konkurranse, og at Vourinen, Gardar og Kouadio kan legge et seriøst press på spissene.
Hvordan står det egentlig til med skadesituasjonen til Brian West, forventes han klar til sesongstart?
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Du har tydeligvis hverken sett Vourinen eller Islendingen på trening den siste mndUt fra de spillere jeg så langt har sett:
Shaaban
Toth - West
Håper imidlertid på forsterkninger i backrekka, så Bjørkøy kan ta Rambergs plass, videre at Fofana gir Stadheim konkurranse, og at Vourinen, Gardar og Kouadio kan legge et seriøst press på spissene.
Hvordan står det egentlig til med skadesituasjonen til Brian West, forventes han klar til sesongstart?
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Du har tydeligvis hverken sett Vourinen eller Islendingen på trening den siste mndUt fra de spillere jeg så langt har sett:
Shaaban
Toth - West
Er døm veldig gode Paco???
Siden du skryter så fælt av døm...
Er døm mye bedre enn Toth?
Hvem er best av døm??
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 27 jan 07, 23:09
Endret: 27 jan 07, 23:11
Du har tydeligvis hverken sett Vourinen eller Islendingen på trening den siste mnd
Riktig. Jeg har bare sett Heavy det lille han fikk prøve seg på A-laget i høst. Kan ikke si han slo til, men jeg mente å se et utvilsomt potensiale der, så jeg har trua på ham. Men enn så lenge har jeg ikke sett at han er bedre enn Toth eller West. Gardar har jeg ikke sett ennå, ergo er han ikke med på mitt forslag til oppstilling. Men jeg håper han kan spille seg inn på laget.
Vourinen har hvert jævlig god på treningdet er godt å høre.. jeg har troa på han
ser for meg følgende i 4-4-2
rami
pål andre, rajo, gerbrandt , jonna
berg
tarik, stadheim, kvisvik
toth, vourinen
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!
Skjønner ikke dem som har så veldig trua på Stadheim. Vi må bare innrømme at 3,5 mill-mannen er en av de største floppene i Tippeligaen 2006. Jeg var på de 3 siste kampene til FFK2. Det var kamper som virkelig var viktige for FFK. Viktig at vi har et rekruttlag i 2 div. Stadheim sammen med Heavy var blandt de 4 dårligeste spillerene på laget i alle kampene. Utrolig skuffende. Stadheim har jeg ikke tro på i det hele tatt. Heavy gir jeg litt større mulig het til å lykkes dette året. Tror han er blitt brukt litt feil i laget. Han ble satt ut på kanten i de kampene.Han er også veldig ung. Tror han har muligheter til å blomstre som spiss i et 4-4-2 system. Martin Elvestad var den som stod frem på midtbanen i de kampene jeg har sett på Rekruttlaget. Elvestad bør satses på,fremfor Stadheim.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914