Husk meg
Brukernavn
Passord

Vidar Martinsen til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 17 2

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jan 07, 00:06
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor betale skjorta for VM ?? Bedre heller å vente til kontrakta hans går ut, hvis vi i det hele tatt trenger`n.
Og vil han gå til LSK, så vær så god. Betale 1,5 -2 mill., uaktuelt spør dere meg.

 

Tja, slår han til så er det jo verdt pengene. Var mange som mente at det var ren og skjær galskap å betale over en million for Brenne i sin tid også, prisene har steget siden den gang, og Brenne var vel ikke like fremtredende som det Martinsen har vært de siste årene.

Når Viking blar opp seks millioner for eksen til Tonedøv Aaberge (Børre Baleno som Steen-Jensen kalte han) så er det galskap, og da virker brått 1,5-2 millioner for Martinsen mer fornuftig, selv om kontrakten hans går ut til neste år.



Hva har VM vist ?? Ikke en dritt spør du meg. Brenne hadde i hvertfall spilt i TL for Moss.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 jan 07, 01:16
Jada Rune, han er sikkert rævva..  Har jo nesten ikke sett ham, som du sier. For Bjørkøy så vi jo hele tida før han kom hit..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jan 07, 01:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har VM vist ?? Ikke en dritt spør du meg. Brenne hadde i hvertfall spilt i TL for Moss.

 

Brenne var vel i grunn litt glemt i Moss, hadde ikke utmerket seg særlig den sesongen han spilte i Moss i 1. divisjon (Adecco-ligaen). Martinsen har i hvert fall bevist nok at han jevnt og trutt er koblet til Tippeliga-klubber, i fjor Molde, nå sist Tromsø, og FFK har vel hele tiden vist interesse. Det at Moss ser på han som en av sine nøkkelspillere tyder jo også på et visst nivå.

Jeg sier altså ikke at han slår til, men at han kan gjøre det. Som nevnt ovenfor, hadde Bjørkøy bevist så mye i Hønefoss før vi kjøpte han? Bertelsen rykket jo ned med Haugesund, ble likevel en hit i FFK. Her har vi i hvert fall en spiller som ser lovende ut, i motsetning til en rekke andre kjøp vi har foretatt oss...


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 jan 07, 08:54
Endret: 23 jan 07, 08:55
Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har VM vist ?? Ikke en dritt spør du meg. Brenne hadde i hvertfall spilt i TL for Moss.

 

Brenne var vel i grunn litt glemt i Moss, hadde ikke utmerket seg særlig den sesongen han spilte i Moss i 1. divisjon (Adecco-ligaen). Martinsen har i hvert fall bevist nok at han jevnt og trutt er koblet til Tippeliga-klubber, i fjor Molde, nå sist Tromsø, og FFK har vel hele tiden vist interesse. Det at Moss ser på han som en av sine nøkkelspillere tyder jo også på et visst nivå.

Jeg sier altså ikke at han slår til, men at han kan gjøre det. Som nevnt ovenfor, hadde Bjørkøy bevist så mye i Hønefoss før vi kjøpte han? Bertelsen rykket jo ned med Haugesund, ble likevel en hit i FFK. Her har vi i hvert fall en spiller som ser lovende ut, i motsetning til en rekke andre kjøp vi har foretatt oss...

 

Bjørkøy hadde bevist mye i Hønefoss!! Blandt annet var Erik Soler veldig imponert over ham og han var nær en overgang til Start men de hadde allerede Hæstad og Strømstad og vurderte det dit hen at de burde forsterke på andre plasser en midtbanen. Bjørkøy var en profil i 1. divisjon! Han var vel så godt som klar for LSK ved ett par anledninger også!

 

Men Brenne derimot trengte ett klubbskifte for å få ut potensialet, det samme kan fort være tilfelle for VM.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jan 07, 09:01
Må ærlig talt at jeg ikke hadde hørt om Bjørkøy før han kom til FFK, så profil? Da burde vel media og slikt fokusert litt mer på han. Nannskog var profil i Adeccoligaen, men Bjørkøy?

Neida, mye mulig du har rett, men rart at jeg aldri hørt navnet før da jeg pleier å få med meg det meste som har med fotball å gjøre. I LSK ble han vel funnet for lett ved en anledning?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 07, 09:17
Vi kan jo holde ett øye med VM om 5 dager da..  Jeg har faktisk tro på at den gutten er klar for tippeligaen.

---------------------------

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 23 jan 07, 09:33
Endret: 23 jan 07, 10:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har VM vist ?? Ikke en dritt spør du meg.


Fresk påstand. Hvor mange midtstoppere i Adeccoligaen føler du har (be)vist noe?

Det var kun 8 forsvarsspillere foran Martinsen på VG-børsen i fjor, blant annet Knut Walde fra Løv-Ham, Espen Scherven fra Manglerud Star og Jaako Nyberg fra Bryne. Jeg må ærlig inrømme at jeg knapt nok har hørt om disse spillerne, langt mindre sett dem spille.

Beviste de noe i fjor? Tja, om du spør de respektive lags supportere vil jeg tro de mener at disse spillerne beviste masse i fjor og er mer enn gode nok for Tippeligaen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jan 07, 12:13
Opprinnelig postet av Shadar
Jada Rune, han er sikkert rævva..  Har jo nesten ikke sett ham, som du sier. For Bjørkøy så vi jo hele tida før han kom hit..


Har jeg sagt ræva??, men prisen  for VM  er for dyr etter min mening. Hva har Bjørkøy med dette her å gjøre ?? Uoppdaga ??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jan 07, 12:18
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva har VM vist ?? Ikke en dritt spør du meg.


Fresk påstand. Hvor mange midtstoppere i Adeccoligaen føler du har (be)vist noe?

Det var kun 8 forsvarsspillere foran Martinsen på VG-børsen i fjor, blant annet Knut Walde fra Løv-Ham, Espen Scherven fra Manglerud Star og Jaako Nyberg fra Bryne. Jeg må ærlig inrømme at jeg knapt nok har hørt om disse spillerne, langt mindre sett dem spille.

Beviste de noe i fjor? Tja, om du spør de respektive lags supportere vil jeg tro de mener at disse spillerne beviste masse i fjor og er mer enn gode nok for Tippeligaen.


Første spørsmålet : Svaret er ingen.

Å begynne og gi opp til et par mill. for stoppere som " ikke har prestert " hadde ikke jeg gjort.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 23 jan 07, 13:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Å begynne og gi opp til et par mill. for stoppere som " ikke har prestert " hadde ikke jeg gjort.


Jeg er tilbøyelig til å være enig, Rune.

Men det kommer an på om det er en forskuddsbetaling-greie eller f.eks. et opplegg med 750.000 kontant, 250.000 ved spilte 25 kamper, prosenter ved evt. overgang, osv.

For å snu problemstillingen: Hvor mye ville du gitt for VM, Rune?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 jan 07, 14:20
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Rune Haugen


Å begynne og gi opp til et par mill. for stoppere som " ikke har prestert " hadde ikke jeg gjort.


Jeg er tilbøyelig til å være enig, Rune.

Men det kommer an på om det er en forskuddsbetaling-greie eller f.eks. et opplegg med 750.000 kontant, 250.000 ved spilte 25 kamper, prosenter ved evt. overgang, osv.

For å snu problemstillingen: Hvor mye ville du gitt for VM, Rune?


Omtrent det som du skisserer der. Den er i hvertfall prestasjonsretta. 750.000 kontant er en grei sum for VM, og så gi mer etterhvert som han presterer.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 23 jan 07, 15:19

Det var ikke mye om å gjøre,før Vidar Martinsen ble Tromsø-spiller.

Aftenposten.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 23 jan 07, 15:30
jeg kjenner VM og han ønsker først og fremst en overgang til FFK enten mosse supporterne vil innse det eller ei. han erkjenner at an da mulig vil bli lagt for hat men familien og hans egen fremtid går først.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 07, 17:11
VM kan i grunn takke seg selv da han valgte å forlenge avtalen med Moss, samtidig som han visste at FFK var interessert i han. Jeg forsto det ikke da og gjør det ikke nå. Kanskje han trodde Moss skulle komme tilbake til det gode selskap, men det forstår dem fleste at vil ta tid.......

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 jan 07, 17:24
Endret: 23 jan 07, 17:29
Opprinnelig postet av Bedreviteren
VM kan i grunn takke seg selv da han valgte å forlenge avtalen med Moss, samtidig som han visste at FFK var interessert i han. Jeg forsto det ikke da og gjør det ikke nå. Kanskje han trodde Moss skulle komme tilbake til det gode selskap, men det forstår dem fleste at vil ta tid.......

Han tenkte vel som Brenne - og de fleste andre lojale spillere - at han ønsket at klubben skulle få noen penger for ham...?

Noen ganger må vi se oss selv i speilet også. I den ene svingen så jubler og feirer vi etter å ha snappet opp en gratis bosmanspiller, men i den neste, så syter, hyler og skriker vi dersom vi mister en god spiller selv på samme måte. En spiller som nekter å forlenge kontrakten, blir umiddelbart sett på som en sviker, egoistisk og evig judas.

Vi ønsker altså i pose og sekk.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 jan 07, 17:35
Ja det kan det være. Men da burde han som Brenne sikret noen klausuler og forlenget den med kun ett år.....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 23 jan 07, 17:48
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja det kan det være. Men da burde han som Brenne sikret noen klausuler og forlenget den med kun ett år.....

Ja, du sier noe der.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 23 jan 07, 18:38

Vidar har sagt at hvis han forlater Moss, så blir det med et meget tungt hjerte. Det han aller helst vil er å spille i TL med Moss.

Ikke så rart egentlig.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 07, 20:10
Opprinnelig postet av Bjørnen

Vidar har sagt at hvis han forlater Moss, så blir det med et meget tungt hjerte. Det han aller helst vil er å spille i TL med Moss.

Ikke så rart egentlig.

Ingen spillere forlater en klubb med glede, men verden er laget slik

---------------------------

http://keiko99.net


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 24 jan 07, 12:44

Synes det teller mye at han er lokal gutt også. Er litt lei av at det blir for mange utlendinger på laget.

Vil ikke havne i "Hockey-fella" der det knapt nok er norske spillere. Det gjør det tvers igjennom uinteressant å se kampene.

 

I tillegg kommer de nye reglene fra UEFA. Så derfor bør man innvestere i lokale spillere.

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 17 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340