Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mange ansatte er det i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Sarpingen

Juniorspiller
Ble medlem: 11 okt 06

Lagt til: 21 jan 07, 23:28
Endret: 21 jan 07, 23:30

Og hvor store stillinger har de? Jeg tenker både på sportslige og administrative ansatte. Og skal FFK ansette noen sportslig leder? Har ikke nesten alle tippeligaklubber en ansatt person i denne rollen? Var den stillingen Morgan først var tiltenkt, og har han egentlig den rette kompetansen. Fortsatt opplyser fredrikstadfk.no at Morgan er konstituert daglig leder, vil det si at klubben fortsatt jakter en person til denne jobben, og at Mogan skal tilbake til sin opprinnelige jobb?

Mod: Fullførte overskriften (som du fortsatte med i innlegget). Skriv overskriften fullt ut, slik at alle vet hva det er snakk om.

Sarpingen

Juniorspiller

Lagt til: 22 jan 07, 23:19
Dårlig med respons må jeg si. Ingen som har noe å komme med?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 jan 07, 23:38
Opprinnelig postet av Sarpingen

Tror ingen vet det eksakte antallet. Et par nye har blitt ansatt også, bl.a. mediesjef og anleggssjef (?) Kan sette meg ned og forsøke å gjøre et anslag en dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 jan 07, 00:57
Endret: 23 jan 07, 00:58

Du må være tålmodig til en som vet og som gidder å svare leser innlegget ditt. Det er fåfengt å kreve svar....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 23 jan 07, 09:32

Du får ringe og spørre, da serru - siden dette er så viktig for deg...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Sarpingen

Juniorspiller

Lagt til: 23 jan 07, 11:23

Rolig folkens, jeg stilte bare spørsmålet en gang til. Og det var jo vellykket, for da fikk jeg svar . Det er egentlig mest dette med Morgan jeg lurer på. Forblir han nå daglig leder? Jeg synes bare det er rart at FFK ikke har planer om å ansette en sportslig leder. Leste i Moss Avis at dette er nødvendighet dersom man skal henge med i toppen, til og med Moss har vel noen planer på det området.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jan 07, 11:59

Nå har jo FFK akkurat gjennomført en omorganisering, og i motsetning til i kommunal og offentlig sektor (der den ene omorganiseringa avløser den andre før den forrige org. planen har satt seg) håper jeg vi prøver ut denne nye organisasjonsmodellen en stund før vi gyver løs på enda en omorganisering...

Sarpingen

Juniorspiller

Lagt til: 23 jan 07, 12:16

Ok! Jeg tolker svaret dithen at Morgan nå forblir daglig leder på permanent basis, og at det ikke er planer om ansette en sportslig leder. Hvis ikke Grønhagen får den posten da, og Aune blir hovedtrener.

denialsander

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jan 07, 13:31

Ok! Jeg tolker svaret dithen at Morgan nå forblir daglig leder på permanent basis, og at det ikke er planer om ansette en sportslig leder. Hvis ikke Grønhagen får den posten da, og Aune blir hovedtrener.

Siden jeg ikke har noe som helst med klubben å gjøre, kan jeg ikke svare på vegne av FFK... Men jeg kan svare på vegne av meg selv.

Jeg vet selvsagt heller ikke alt om hva som foreligger av planer (jeg vet knapt noe) , så jeg tror ikke det er mulig å slå fast noe på grunnlag av min kommentar.

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 23 jan 07, 13:57
Det er 15 ansatte med Torjusen... + et par engasjementer...

Frekkheten lenge levæ!

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 23 jan 07, 15:21
Hørte på Radio Fredrikstad,at FFK ansetter en IT-ansvarlig.Kommer mer om det i sporten.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jan 07, 15:31
Opprinnelig postet av benksliter`n
Hørte på Radio Fredrikstad,at FFK ansetter en IT-ansvarlig.Kommer mer om det i sporten.

Det står masse om ansettelsen på fredrikstadfk.no:

Thomas Torjusen (37) er ansatt som Fredrikstad Fotballklubbs nye IT-sjef. Han skal ha ansvar for all IT og utvikle web-tv og storskjermkonseptet på det nye stadionanlegget. I tillegg skal Thomas drive med forretningsutvikling.

Har du lest forumets retningslinjer?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914