Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør vi være bekymret?!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 18 jan 07, 21:12
Jeg leser overalt at klubber jakter for livet etter nye forsterkninger, F.eks. Godset la nettop ut et bud på 6 mil for solli! Jeg er redd at klubben ikke tenker nok på forsterkninger. Morgan sa at dem ikke vurderte kjente navn, det syns jeg er litt trist, for det er ikke mange overganger til FFK der det er kjente navn, det jeg husker er Bare kvisvik som er et onkeli kjent navn innen norsk fotball. hva tror dere?bør vi være bekymret?

---------------------------

CUPVINNER 06

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 18 jan 07, 21:17

Opprinnelig postet av TothNR1
Jeg leser overalt at klubber jakter for livet etter nye forsterkninger, F.eks. Godset la nettop ut et bud på 6 mil for solli! Jeg er redd at klubben ikke tenker nok på forsterkninger. Morgan sa at dem ikke vurderte kjente navn, det syns jeg er litt trist, for det er ikke mange overganger til FFK der det er kjente navn, det jeg husker er Bare kvisvik som er et onkeli kjent navn innen norsk fotball. hva tror dere?bør vi være bekymret?

Ja, det synes jeg faktisk. Men ikke med tanke på at navnene bør være så kjente.. Men at det ikke er noen konkrete navn på blokka i det hele tatt. Det synes jeg er urovekkende. Spilleren bør ikke være så forbanna kjent, men han bør kunne vise seg som en kvalitetsspiller på trening. Man skal kunne se at det er en spiller som kan hevde seg på høyt tippeliganivå. Se på feks Start. De hadde funnet en ghaneser på prøvespill som hadde imponert på trening og i en treningskamp mot MK. Han kunne godt erstatte Hæstad, sa Bjørneby. Det er sånn jeg vil høre fra FFK også..Hva kan vi tro er årsaken til denne passiviteten (uttad)?

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 18 jan 07, 21:24
Endret: 18 jan 07, 21:25
Det er all mulig grunn til å være bekymret. FFK har vært svært passive på overgangs markedet. I fjor ble det uttalt at stallen stort sett skulle bestå og det skulle ikke komme så mye nye spillere. I år virker det som det er samme leksa, med unntak av at vi selger (Brenne) og kaster (Macdonnald). I tilegg står vi uten avklaring på trener spørsmålet, klubben har satt 1. feb som frist men jeg undrer meg over at man ikke kan sette inn en hovedtrener tidligere. Men, det er liv i hengende snøre.......Forsvars fireren har ihvertfall FFK sagt de skal forsterke, og det er jo lånt inn to ivorianere som det blir spennende å følge med på...

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 jan 07, 21:29
Tenkte litt frem og tilbake, men stenger denne, da jeg føler at vi vil få noe av den samme diskusjonen som i denne tråden.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914