Trenger vi nye spillere?
Hvis ny trener ikke er på plass før 1 febr. betyr det at vinduet er stengt for overganger. Da er det kun norden og østeuropa som er åpent. I følge Raymond så trenger vi flere forsterkninger. Hvem jobber med dette nå? Er Tom Freddy og Per Morten involvert eller er dette Morgans ansvar?
---------------------------
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Er Tom Freddy og Per Morten involvert eller er dette Morgans ansvar?
Per Morten og Tom Freddy innstiller, avgjør og bestemmer hvor vi trenger å forsterke. Deretter kartlegger Morgan og Jensen markedet. Noen alternativer (og prøvespillere) blir forespeilet trenerne, som igjen avgjør hvilke spillere FFK skal gå for. Deretter blir den bestemte dette innstilt ovenfor styret. Styret gir Morgan mandat til å inngå forhandlinger med spiller (og klubb).
F.eks var det trenerne som avgjorde og bestemte at ingen av de fire prøvespillerne skulle bli tilbudt kontrakt.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Er Tom Freddy og Per Morten involvert eller er dette Morgans ansvar?
Per Morten og Tom Freddy innstiller, avgjør og bestemmer hvor vi trenger å forsterke. Deretter kartlegger Morgan og Jensen markedet. Noen alternativer (og prøvespillere) blir forespeilet trenerne, som igjen avgjør hvilke spillere FFK skal gå for. Deretter blir den bestemte dette innstilt ovenfor styret. Styret gir Morgan mandat til å inngå forhandlinger med spiller (og klubb).
F.eks var det trenerne som avgjorde og bestemte at ingen av de fire prøvespillerne skulle bli tilbudt kontrakt.
Kjære Holters
Jensen har nok aldri innvolvert seg i spillekjøp. Det har han ikke noe kompetanse på.
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
Kjære Holters
Jensen har nok aldri innvolvert seg i spillekjøp. Det har han ikke noe kompetanse på.
Terje Jensen er leder av det sportslige utvalget og er selvsagt med på å vurdere spillerkjøpene.
For øvrig fikk du vel mer enn nok svar på det andre du spurte om - altså hvordan ting foregår ved spillerkjøp - så hva med å kommentere det fremfor et personnavn i teksten?
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Kjære Holters
Terje Jensen er leder av det sportslige utvalget og er selvsagt med på å vurdere spillerkjøpene.
For øvrig fikk du vel mer enn nok svar på det andre du spurte om - altså hvordan ting foregår ved spillerkjøp - så hva med å kommentere det fremfor et personnavn i teksten?
Kanskje han tenkte på Bjørn Jensen ??
Hvis ny trener ikke er på plass før 1 febr. betyr det at vinduet er stengt for overganger. Da er det kun norden og østeuropa som er åpent.
Det stemmer ikke helt. Overgangsvinduet stenger kun for de land som har spiller høst/vår. Det betyr at de klubbene (feks engelske) ikke kan hente fra oss, men vi kan fortsatt hente fra dem.
Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av scheien
etter min mening bør vi ha på plass et par forsvarsspillere til. en midtstopper å en v. back. vi kan aldri vite hvor lang tid det tar for bertie å komme seg i kampform igjen. er vi skikkelig uheldig så kommer han ikke før til sommeren. å da må vi ha en god v. back. tamas holder rett å slett ikke mål i tippeligaen.
Jeg hørt at de ikke jakter høyreback lenger, kanskje det koker ned til bare en venstreback og en midtbanespiller.
med erfaringen fra de siste år mener jeg stallen bør styrkes på flere plasser.en solid stopper som back up/evt.før svensken.venstre back. tamaz bør være historie
!! Midtbanen er jeg usikker på i forhold til afrika gutta og hva stadheim står for.
Håper stadheim får spille. Hadde dog følt meg tryggere med en solid forsterkning i dette leddet.
Spisser ?? usikker her. Hva står heavy for?West !! kommer han tilbake i det hele tatt på det nivået han var?
ifjor ble jo Brenne til tider annet valget på topp ved siden av toth.Mener vi bør styrke her også. Hoås ? Nei !!
Siste år har vist at man skal håpe at de man har slår til,men så viser det seg at stallen som helhet ikk holder mål, og man risikerer panikkjøp på sommeren.. Mener man bør gjøre kjøp/leie nå på senvinter/tidlig vår ???
Raymond er vel den av våre med størst erfaring fra et høgt nivå, og han ser neppe at det må styrkes uten at det er hold i det !!
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Jeg er mer usikker på forsvaret og om vi har en offensiv midtbanespiller som erstatter Brenne (dvs. som minst gjør 6 mål). Vel, når det først er sagt vil jeg gjerne ha en sterk defansiv midtbanespiller også. Berg var god i mange kamper, men jeg synes han mangler en del før han blir et skikkelig midtbaneanker.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Vlad, du glemte vel Gardar på spissplassen.
Jeg er mer usikker på forsvaret og om vi har en offensiv midtbanespiller som erstatter Brenne (dvs. som minst gjør 6 mål). Vel, når det først er sagt vil jeg gjerne ha en sterk defansiv midtbanespiller også. Berg var god i mange kamper, men jeg synes han mangler en del før han blir et skikkelig midtbaneanker.
Glemte han ja. Takk for påminnelse !!
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Opprinnelig postet av torkr
kanskje vi får en ny vri i år, hverken spillere eller trener er på plass før helt i siste liten (panikk).
Panikken kommer før sesongstart i stedet for til sommeren mener du ?
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Men passer Vuorinen inn i 4-3-3 systemet da? Det har jo vært mye preik om at han er en type spiss som trenger å bli spilt god, istedenfor å spille andre god, som gjerne er spissrollen i 4-3-3.
Med pasningssikre, raske og bevegelige vinger bør vel en spiller kunne bli spilt god i en 4-3-3-formasjon?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Jeg regner ihvertfall disse to som forsterkninger dersom de skulle slå til i år.
Utover dette håper jeg at FFK prioriterer å forsterke forsvaret.
Opprinnelig postet av JJunior
Er det noen her inne som overværer treningene, og som kan si litt om hvordan Heavy og Stadheim gjør det?Etter hva jeg har fått av opplysninger så er Vourinen meget bra om dagen og banker inn mål,blir bare bedre og bedre.Stadheim må begynne og løpe seg mer i posisjoner men er meget sikker med ballen i beina.
Jeg regner ihvertfall disse to som forsterkninger dersom de skulle slå til i år.
Utover dette håper jeg at FFK prioriterer å forsterke forsvaret.
Opprinnelig postet av keiko99
paco.. merklig at du ikke har hørt der jeg hører om stadheim, men han var sammen med tarrik den beste i tyskland samt at han vil fylle brenne sin plass med glans
Det kan godt hende at stadheim gjør det bra på treningene, men det gjenstår å se om han er like bra når det virkelig gjelder. I tippeligaen fordi i fjor var han en gedigen skuffelse. Jeg har mer tro på Heavy selv om han ikke heller gjorde det noe bra i fjor
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914