Husk meg
Brukernavn
Passord

Trenger vi nye spillere?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 18 jan 07, 12:35
Opprinnelig postet av paco
Nei først så må de jo få muligheten til og vise seg frem, noe de ikke fikk i fjor.Er derfor jeg tror vi er styrket en god del på midten og i angrep i forhold til i fjor.

Jeg håper også det. Og når det gjelder Vourinen og Stadheims innsats i fjor, må ikke folk glemme at det hører til sjeldenhetene at spillere fungerer optimalt i en ny klubb med en gang. Jeg synes det virker som om spillere gjerne trenger 1/2 - 1 år før de fungerer opp mot sitt beste i et nytt miljø.

Ellers håper jeg også, som JJunior, at vi prioriterer å forsterke forsvaret!

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 18 jan 07, 12:45
Endret: 19 jan 07, 23:29
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
paco.. merklig at du ikke har hørt der jeg hører om stadheim, men han var sammen med tarrik den beste i tyskland samt at han vil fylle brenne sin plass med glans

Har ingenting å si at han var bra i Hamburg. De sa i FFK at denne turnering får de lite sportslig utbytte av. Det er ikke sånn fotballen spilles utendørs keiko99.
jeg vet da det Rune, men det som er bra er jo at enkelte spillere som blant annet Stadheim viser frem gang.

Hva vet du om han viser fremgang ?? Å håpe at han viser fremgang er noe annet. Av det jeg har sett til nå så er det bare å sende han hjem igjen. Å tro at han skal ta plass i første 11`ern ?? Jaggu sa jeg smør. Spiller`n er ikke i nærheten engang.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 18 jan 07, 13:09

Snakket med en av de sentrale spillerne og han mente at Stadheim og spesielt Vourinen ville få mye spilletid til året,det spørs jo hvor på banen Ivorianerne passer inn i systemet også da.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06

Lagt til: 18 jan 07, 15:13
Endret: 19 jan 07, 23:37
Snakket med en av de sentrale spillerne og han mente at Stadheim og spesielt Vourinen ville få mye spilletid til året,det spørs jo hvor på banen Ivorianerne passer inn i systemet også da.

har også tro på heavy, bare han får lov å spille !!

vi kan nesten ikke handle inn flere spisser nå?? halve laget er snart spisser da i tilfelle.

vi trenger folk i forsvar og en general på midten !!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jan 07, 23:22
Endret: 19 jan 07, 23:37

akkurat det er det vel den nye treneren som bestemer, ikke en av de sentrale spillerne på laget.

tror ikke stadheim blir noe særlig god for ffk, har merer tro på heavy.

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Jeg vil ha en ny FFK trener så fort som mulig!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 jan 07, 03:28

Opprinnelig postet av torkr
kanskje vi får en ny vri i år, hverken spillere eller trener er på plass før helt i siste liten (panikk).

Panikken kommer før sesongstart i stedet for til sommeren mener du ?

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 20 jan 07, 04:11
Men passer Vuorinen inn i 4-3-3 systemet da? Det har jo vært mye preik om at han er en type spiss som trenger å bli spilt god, istedenfor å spille andre god, som gjerne er spissrollen i 4-3-3.

Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.

EffEffKå!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 20 jan 07, 09:41
Opprinnelig postet av Snæbbis
Men passer Vuorinen inn i 4-3-3 systemet da? Det har jo vært mye preik om at han er en type spiss som trenger å bli spilt god, istedenfor å spille andre god, som gjerne er spissrollen i 4-3-3.

Med pasningssikre, raske og bevegelige vinger bør vel en spiller kunne bli spilt god i en 4-3-3-formasjon? 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914