Husk meg
Brukernavn
Passord

Keeperne Rasmussen og Bråthen på FFK-trening

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 jan 07, 21:52
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av kanogvetalt

At Shabaan forssvinner om han får et tilbud han finner interessant er vel ingen overaskelse. I så fall får FFK en god slump penger samt at de har hatt en god, og i utgangspunktet overkvalifisert, keeper en sesong.

I utgangspunktet ja.  Etter min mening er nivået på Rami ikke særlig bedre enn litt over middels tippeliganivå. Iallefall ikke i sesongen som gikk. Synes ikke det er noen krise om han går, dersom vi får 4-8 mill for han, jeg betviler at noen er villig til å betale noe mer. Noen som er enig/uenig?

Jeg er enig med deg. Jeg forventa meg faktisk mer av Rami enn det han viste i fjor. Men jeg synes 4-8 mill. virker lite. Rami er jo i sin beste alder som keeper. Hvis han går til en større klubb så kommer nok prisen minst til å ligge på ca. 15 mill. ( tror jeg ).

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 21 jan 07, 14:15
Thierry Henrys avatar
Thierry Henry Thierry Henry er logget ind nu
Gunner-fan

Tilmeldingsdato: 19-09-05
Bopæl: Odense
Vedr.: Fredrikstad prøver danske

Citat:
Citat: Stadion1960
Den danske keeperen Anders Rasmussen har gjort sine saker bra på FFKs treninger denne uka. -Vi er fornøyd med ham, men velger å satse lokalt nå i første omgang, så får vi se hvordan det blir på keepersiden fremover, sier Morgan Andersen.

Da ble det ingen signering denne gangen.

Det tror jeg i skal være glade for. Han er såmænd en fin keeper,
det er for sjældent hans store redninger kommer, hvis han skal være fast mand i en topklub. Han er meget stabil, dog med udsving til både store redninger og store drop.

Hvis i skal have noget her i Danmark, synes jeg måske at i skulle kigge mere på en Søren Jochumsen i AC Horsens. Han er faktisk en god keeper, som heller ikke er umulig at få fingre i.

Kanskje FFK kan ta en titt på Søren Jochumsen i steden ??

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914