Keeperne Rasmussen og Bråthen på FFK-trening
Her står det at Erik Bråten er klar
Nye spillere: Konan Serge Kouadio og Ismael Beko Fofana, begge fra Elfenbenskysten, har skrevet kontrakter som strekker seg ut 2009-sesongen. I tillegg har klubbens sikret seg Gardar Jóhannsson fra islandske Valur og keeper Erik Bråthen (Kvik-Halden).
Opprinnelig postet av Patrioten
Her står det at Erik Bråten er klar
Nye spillere: Konan Serge Kouadio og Ismael Beko Fofana, begge fra Elfenbenskysten, har skrevet kontrakter som strekker seg ut 2009-sesongen. I tillegg har klubbens sikret seg Gardar Jóhannsson fra islandske Valur og keeper Erik Bråthen (Kvik-Halden).
Hvor står dette? Når er det datert?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Jeg blir litt nervøs her, står i demokraten at Rami sansyligvis kommer til å forlate vors, og at det er derfor vi har hentet disse spillerne til prøvespill. Rami har jo sagt at han har kan tenke seg en sesong til her, men det var en stund siden..hva tror dere?jeg tror ikke rami vil forsvinne med det første. det er ikke lett det med utlandet. Tror heller ikke det er kommet noe bud på rami og han er under kontrakt. Innen den tid tar jeg alt med ro. ikke grin, for du ser hvor vansklig keepere har det.. Tenk at issaksson varmer benken i England
FlightOfTheRat
Ble medlem: 24 sep 06
Lagt til: 17 jan 07, 23:52
Endret: 17 jan 07, 23:53
Opprinnelig postet av Patrioten
man blir liksom skuffet når man hører et ukjent navn, når man har hatt keepere som Thomas Myhre og Rami.
Skal glatt innrømme at jeg ikke er noe vandrende fotballeksikon, men jeg hadde ikke hørt om Rami Shaaban før han kom til Fredrikstad. Og selv om alle andre kjente til ham var det visst ikke så mange som hadde tiltro til ham.
Shaaban i FFK har forlengst blitt en vinn-vinn situasjon. Det er bare å gratulere den/de som ga Shaaban sjansen i FFK med å ha gjort et godt valg. Shaaban forsvinner neppe før til sommeren, i følge hans egne spekulasjoner, pga overgangsmarkedet i utlandet. Men han går neppe før det kommer et anstendig bud heller. Har tro på at han vil være litt real mot en klubb han gjentatte ganger har sagt om at ga karrieren hans en ny sjanse.
|
||||
Vedr.: Fredrikstad prøver danske
http://www.fcm.dk/index.php?ID=6&hol...i nfo&topID=5
En udemærket keeper der dog har vist, at han ikke har klassen til en topklub i Danmark. Nu ved jge ikke hvor gode Frederiksstad er, men hvis de kæmper med om mesterskabet, tror jeg ikke at han har klassen til holdet. |
Opprinnelig postet av kanogvetalt
At Shabaan forssvinner om han får et tilbud han finner interessant er vel ingen overaskelse. I så fall får FFK en god slump penger samt at de har hatt en god, og i utgangspunktet overkvalifisert, keeper en sesong.
Hvis Staw skulle få et tilbud fra England bør han etter min mening reise. Jeg mener det er en defensiv holdning blant unge spillere at de vil bli hjemme å utvikle seg i trygge omgivelser. Trygge omgivelser utvikler som regel ikke noen ting. I så fall vil Bråthen kunne være en god erstatter.
Jeg tror ikke vi skal forvente at A-lagets førstekeeper til enhver tid er landslagskeeper.
Fredrikstad behåller Shaaban oavsett
Efter succén i landslaget har Rami Shaaban blickar på sig från flera intresserade klubbar.
Men Fredrikstad har inga som helst planer på att släppa sin förstemålvakt.
- Det finns inga andra bra målvakter på marknaden. Därför är det bättre att behålla Rami, säger Fredrikstads klubbdirektör Morgan Andersen till www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm
Opprinnelig postet av keiko99
en skal ikke tro alle en leser, men at den keepere blir her tror jeg ikke noe på...
Bedre å høre hva danskene selv mener om Rasmussen enn hva jeg får med her i hvertfall.
Her er forøvrig en til som svarer.
Så for min del kan man bare sende denne keeperen sydover.
Opprinnelig postet av keiko99
Igjen driver du å henter innlegg fra andre brukere Rune bare for å hogge mest mulig ned. Du vet ikke selv en gang om det er noe hold i det. For det andre så tror jeg neppe han blir. Rami vil nok ikke forsvinne og jeg tror det skal mye til for at lasse blir i england og da har vi lite behov for keepere
Jeg diskuterer fast på dette forumet også når det passer seg. Og jeg stiller spørsmål når det er noe jeg lurer på, og som du ser så får jeg jo svar. Det er i hvertfall like mye hold i det disse uttaler seg enn det som kommer frem her på forumet .
Så det er bare å melde seg å være med og diskutere der keiko99 www.fodboldforum.dk
Opprinnelig postet av Holters
Hva i alle dager er smp.no og hvorfor i alle dager skulle de vite dette før det har blitt publiserte på fredrikstadfk.no, en av våre to lokalaviser eller her på ffksupporter.net?
Man kan jo lure på hvorfor FFK kom med denne nyheten til NTB, før de la den ut selv.
At Shabaan forssvinner om han får et tilbud han finner interessant er vel ingen overaskelse. I så fall får FFK en god slump penger samt at de har hatt en god, og i utgangspunktet overkvalifisert, keeper en sesong.
I utgangspunktet ja. Etter min mening er nivået på Rami ikke særlig bedre enn litt over middels tippeliganivå. Iallefall ikke i sesongen som gikk. Synes ikke det er noen krise om han går, dersom vi får 4-8 mill for han, jeg betviler at noen er villig til å betale noe mer. Noen som er enig/uenig?
Rød.... hvit... og patriot!
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 19 jan 07, 19:21
Endret: 19 jan 07, 19:23
Opprinnelig postet av djpete
I utgangspunktet ja. Etter min mening er nivået på Rami ikke særlig bedre enn litt over middels tippeliganivå. Iallefall ikke i sesongen som gikk. Synes ikke det er noen krise om han går, dersom vi får 4-8 mill for han, jeg betviler at noen er villig til å betale noe mer. Noen som er enig/uenig?
Jeg er uenig. Rami gjorde kanskje noen rare ting ifjor, men alt i alt hadde han så mange matchvinner-redninger at han er vesentlig bedre enn de alternativene vi kan se for oss på kort sikt.
Går Rami må vi ut på førstekeeper-jakt, siden jeg mener hverken Lasse eller Erik er førstekeepermatriale riktig ennå.
Hvis Rami er "litt over middels tippeliganivå" er han MINST blant de 7 beste keeperne, siden det bare er 14 lag i tippeligaen - hvis jeg skal snu på det du sier. Hvem mener du er bedre?
FFK var i fjor elitens 8. beste lag. Hvis vi i år havner på 4-7. plass er jeg fornøyd. Med en keeper som minst er blant de 7 beste har vi iallefall en keeper som matcher hvor vi havner.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av djpete
Jeg er helt enig.
Shaaban er en over gjennomsnittlig Tippeligakeeper, men skiller seg ikke noe mer ut enn det.
Han er langt fra noen soleklar vinner av en utnevnelse som Tippeligaens beste keeper. Samtidig er det viktig å innse at Shaaban er akkurat en så god keeper som FFK trolig maksimalt kan håpe på å få beholde noen sesonger, men samtidig tror jeg han akkurat ikke er god nok til å være megahot på overgangsmarkedet.
Rami Shaaban har reddet oss fra mange poengtap, men har også vært skyld i noen. Han har generelt en god reaksjonsevne og er eksepsjonelt god en-mot-en, men har samtidig vist store svakheter. For eksempel; Langskudd (!) av alle ting.
Thomas Myhre holdt i mine øyne et nivå over Rami Shaaban, og når han ikke får spille for en klubb som Charlton, så ser jeg ikke helt hvilken klubb i en større liga som skulle ønske Rami Shaabans tjenester.
Men for all del. Hans gode spill for landslaget øker nok interessen og markedsverdien. Det er nesten så vi kan håpe på å gjøre et kupp ved et salg, og samtidig slipper vi å frykte for at Shaaban er uerstattelig.
Opprinnelig postet av denialsander
Hvis Rami er "litt over middels tippeliganivå" er han MINST blant de 7 beste keeperne, siden det bare er 14 lag i tippeligaen - hvis jeg skal snu på det du sier. Hvem mener du er bedre?
Alle disse konkurrerer minst like mye som Shaaban om utnevnelsen "Tippeligaens beste keeper":
Håkon Opdal, Lars Hirschfeld, Arni Gautur Arnason, Sead Ramovic
I tillegg lukter følgende på en plass i overnevnte selskap:
Rune Nilssen, Rune A. Jarstein, Jon Knudsen
Når Rami Shaaban er 1 av 5 aktuelle kandidater for å bli kåret til "Tippeligaens beste keeper", så er han selvsagt en over gjennomsnittlig tippeligakeeper, men det er ikke mye som tyder på at han er noen soleklar vinner. Spør andre lags supportere, og jeg tror fort du får høre navn som; Opdal, Hirschfeld og Arnason.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914