Husk meg
Brukernavn
Passord

Keeperne Rasmussen og Bråthen på FFK-trening

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 16 jan 07, 17:27
Merkelig nok fant jeg ikke noen tråd om disse to, men FB skriver i hvert fall at begge disse var på FFK-treningen i dag.

Med mindre Shaaban eller Staw er på vei ut, skjønner jeg ikke vitsen med å vurdere disse. Bråthen er selvsagt at stort keepertalent, men vi trenger ikke to av dem i stallen, da hindrer den ene i å utvikel seg på best mulig måte. Og hva skal vi egentlig med en 30 år gammel danske? I hele fjor fungerte det greit med å ha kun Staw og Shaaban, og jeg regner med at 30-åringen er tiltenkt rollen som utfordrer til Shaaban.

Nå tviler jeg vel egentlig på at dansken får kontraktsforslag (jeg regner med det var derfor han kom, for å prøve å få det), så det er ikke noe problem sånn sett, men hvorfor skal vi egentlig ha spillere på prøvespill/trening som vi ikke trenger, og vet det før dem kommer?

Jaran Berg

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 03

Lagt til: 16 jan 07, 17:33

Opprinnelig postet av FFK1903
Merkelig nok fant jeg ikke noen tråd om disse to, men FB skriver i hvert fall at begge disse var på FFK-treningen i dag.

Med mindre Shaaban eller Staw er på vei ut, skjønner jeg ikke vitsen med å vurdere disse. Bråthen er selvsagt at stort keepertalent, men vi trenger ikke to av dem i stallen, da hindrer den ene i å utvikel seg på best mulig måte. Og hva skal vi egentlig med en 30 år gammel danske? I hele fjor fungerte det greit med å ha kun Staw og Shaaban, og jeg regner med at 30-åringen er tiltenkt rollen som utfordrer til Shaaban.

Nå tviler jeg vel egentlig på at dansken får kontraktsforslag (jeg regner med det var derfor han kom, for å prøve å få det), så det er ikke noe problem sånn sett, men hvorfor skal vi egentlig ha spillere på prøvespill/trening som vi ikke trenger, og vet det før dem kommer?

Er vel ikke helt uvanlig å ha 3 keepere i en spillerstall... klarte oss helt fint i fjor? Vi leide vel inn en keeper på slutten av sesongen, samt at Dag Frode Hornseth sto en kamp for 2.laget (om jeg ikke husker helt feil)...

---------------------------

Jaran Berg
jaran.berg@plankehaugen.no

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 jan 07, 17:34
hemm.. synes det lukter at enten Rami eller Lasse forsvinner. Hvorfor ellers hente inn en dansk 30 åring for prøvespill?

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 jan 07, 17:39
Opprinnelig postet av Jaran Berg
Er vel ikke helt uvanlig å ha 3 keepere i en spillerstall... klarte oss helt fint i fjor? Vi leide vel inn en keeper på slutten av sesongen, samt at Dag Frode Hornseth sto en kamp for 2.laget (om jeg ikke husker helt feil)...

Nå tenkte jeg mest på A-laget da, ikke andrelaget. Uansett, vi henter neppe inn en 30-åring fra Danmark uansett når vi har to gode keepere i stallen, og han er neppe fornøyd med å være tredjevalg på A-laget. Har vi ikke sønnen til Bratseth i stallen fortsatt også? Går ikke han på skole her i området, og kom på høsten i fjor?

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 16 jan 07, 17:40

Rasmussen er faktisk første keeper i et av Danmark beste lag. Spennende

Han tok bronse i serien med Midtjylland også. Bør borge for kvalitet det.

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 16 jan 07, 17:44
Endret: 16 jan 07, 17:49
Opprinnelig postet av benksliter`n

Rasmussen er faktisk første keeper i et av Danmark beste lag. Spennende

Han tok bronse i serien med Midtjylland også. Bør borge for kvalitet det.

Er han så god så høres det ut som han skal erstatte en av våre keepere egentlig, men litt rart at en kvalitetskeeper som det trenger prøvespill (EDIT: Utifra linken under så ser det ut som det er keeperen som vil se på forholdene). Men for alt jeg vet så kan det være andre grunner til at han er på FFK-trening, vi har da hatt spillere her før som kun var en snartur innom av ulike grunner, som ikke kom for å få kontrakt, men som ganske enkelt trengte et lag å trene med.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 16 jan 07, 17:46
Endret: 16 jan 07, 17:47

Her står det at antagelig FFK vurderer og selge en av de vi har.

http://www.fotballmagasinet.no/

Mod: Kuttet ned på linken

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 jan 07, 18:01

- Ingen konkrete navn på blokka

Nå jobber ikke klubben lenger med noen konkrete navn. – Vi får stadig mailer hvor vi blir tilbudt spillere, men vi har ikke tatt standpunkt til dette. Det er ingenting på gang nå. Vi jobber ikke med noen konkrete.

Lurer på hva Terje Jensen mente med at forsterkningene lar vente på seg?

Er det Mr Morgan som er i førersete kanskje?

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 jan 07, 18:18
Opprinnelig postet av Patrioten

Er det Mr Morgan som er i førersete kanskje?

Er det INGEN grenser for paranoia her inne, eller?  Mr. Morgan står visst bak alt som kan ha noe negativt med seg....

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 jan 07, 19:12
Endret: 16 jan 07, 19:14
Dette har da FFK sagt lenge; At de har hatt et ønske om å hente inn en tredje keeper. Kvaliteten på denne keeperen var litt avhengig av hva Lasse Staw valgte å gjøre. Foreløpig har han ikke fornyet kontrakten sin, så da må man handle deretter.

FFK har panikkhentet en keeper hver eneste år i tre år nå. Synes det er rart at folk har glemt dette.

2004 André Andersen
- på lån fra Sarpsborg FK, fra og med 11.oktober 2004 og ut resten av sesongen, 3 kamper igjen av sesongen da han ble innleid.

2005 Magnus Hjulstad
- på lån fra Drøbak/Frogn, fra og med 13.oktober 2005 og ut resten av sesongen, 3 kamper igjen av sesongen da han ble innleid.

2006 Lars Jørgen Myhrvold

- på lån Lørenskog, fra og med 27.oktober 2006 og ut resten av sesongen, 3 kamper igjen (2 serie + 1 cup) av sesongen da han ble innleid.

I tillegg så var jo også Alexander Lund Hansen kun på lån, men riktignok over en lenger periode (03.07.04 - 30.11.05).

Har du lest forumets retningslinjer?

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 17 jan 07, 00:48
I tillegg hadde vi også Anders Rotevatn (som kom fra Stabæk 2) noen måneder i 2004 sesongen.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 17 jan 07, 00:49

Det er vel også ganske innlysende at det fort kan komme et godt bud på Shaaban. Med den oppmerksomheten han får for innsatsen på det svenske landslaget burde det være nok av klubber som er interessert. Så selv om det ikke skulle være kommet noe konkret bud ennå, er det ikke sikkert det er så dumt å sondere terrenget for en tenkelig erstatter. Høres ut som Rasmussen er en slik keeper.

Tviler vel på at Shaaban blir sesongen ut. Kommer selvsagt til å savne ham, men med en god erstatter går det an å leve med at ingenting varer evig.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 17 jan 07, 09:08

Jeg tror det kan være større sjanse for at Staw forsvinner enn at Shaaban forsvinner..

Men de er meget attraktive keepere begge to.....Så alt kan vel skje!?

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jan 07, 09:44

Mener at både Erik Bråthen og dansken er for dårlige erstattere til Rami om han forsvinner, synes det med å eventuellet å hente en dansk reservekeeper, er panikkhandling.

Mener at keeperplassen er så viktig at her bør det satses på kvalitet og ikke kvantitet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 17 jan 07, 09:45

Mener at både Erik Bråthen og dansken er for dårlige erstattere til Rami om han forsvinner, synes det med å eventuellet å hente en dansk reservekeeper, er panikkhandling.

Mener at keeperplassen er så viktig at her bør det satses på kvalitet og ikke kvantitet.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner noe serlig til denne dansken.
Siden du tydeligvis gjør det, kan du fortelle litt om ham?
Styrker og svakheter osv...?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 jan 07, 09:48

Hvis Rasmusen har stått fast på Midtjylland så kan han vel være en erstatter for Shabaan? Med det mener jeg at han holder bra TL nivå. Bråthen er vel i så fall tiltenkt å være en erstatter for Staw.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 17 jan 07, 09:59
synes Rasmusen virker spennede. naivt å tro at vi skal beholde Rami, når han gir så sterke signaler på at han vil til en større klubb/liga og i tillegg spiller bra på landslaget.  Uten at jeg kjenner noe til Rasmusen, så må han inneha visse kvaliteter når han har vært  fast på et bra lag i den danske ligaen. Smart av FFK å være førevar.

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04

Lagt til: 17 jan 07, 10:32
Endret: 17 jan 07, 10:33

Hei mister pessimist!

Skal vi ikke la ham få sjangsen før vi, evt. trenerne, bedømmer han? AR ble "degradert" til reservekeeper da FC Midtjylland hentet ny keeper. AR har denne sesongen spilt 13 av 18 kamper for laget, som pt ligger på 2. plass i SAS-ligaen. På de 13 kampene står laget med 7 seiere, 3 uavgjort og 3 tap.

Nå er det ikke keeperen alene som står for denne statistikken, men tror at han har bidratt han også....

Får FFK på plass en ny keeper, tror jeg Rami forsvinner....og det er nok derfor disse trener med FFK!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 17 jan 07, 11:45
Endret: 17 jan 07, 11:50
Opprinnelig postet av Oslo

Hei mister pessimist!

Skal vi ikke la ham få sjangsen før vi, evt. trenerne, bedømmer han? AR ble "degradert" til reservekeeper da FC Midtjylland hentet ny keeper. AR har denne sesongen spilt 13 av 18 kamper for laget, som pt ligger på 2. plass i SAS-ligaen. På de 13 kampene står laget med 7 seiere, 3 uavgjort og 3 tap.

Nå er det ikke keeperen alene som står for denne statistikken, men tror at han har bidratt han også....

Får FFK på plass en ny keeper, tror jeg Rami forsvinner....og det er nok derfor disse trener med FFK!

Klart han skal få sin sjanse, vet ikke noe om hans stryker, eller svakheter, man  blir liksom skuffet når man hører et ukjent navn, når man har hatt keepere som Thomas Myhre og Rami.

Nå har forrøvrig Midtjyland fått ny keeper, www.bolddk.com/nyt/

Ellers virker det jo som om at man seriøst har tenkt til å kvitte seg med enten, Lasse, Rami, eller kanskje begge to, om det stemmer det dansken sier til Bold.dk.

De har jo to målmænd som gør det godt, og så længe de har dem, tror jeg ikke de vil hente mig. Men som jeg har forstået det pønser de på at sælge en af dem, eller måske begge to, og så kan det blive aktuelt, siger Rasmussen til bold.dk.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 17 jan 07, 11:59

At Shabaan forssvinner om han får et tilbud han finner interessant er vel ingen overaskelse. I så fall får FFK en god slump penger samt at de har hatt en god, og i utgangspunktet overkvalifisert, keeper en sesong.

Hvis Staw skulle få et tilbud fra England bør han etter min mening reise. Jeg mener det er en defensiv holdning blant unge spillere at de vil bli hjemme å utvikle seg i trygge omgivelser. Trygge omgivelser utvikler som regel ikke noen ting. I så fall vil Bråthen kunne være en god erstatter.

Jeg tror ikke vi skal forvente at A-lagets førstekeeper til enhver tid er landslagskeeper.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914