Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss må akseptere...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 15:27
Opprinnelig postet av Bjørnen

Tangen spiller ikke lenger, bare så det er nevnt.

Kvisviks alder er et av flere momenter jeg nevnte som bidrar til at jeg ikke kan se at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007. Men dere har sikkert motargumenter?



Kjære Bjørnen Les : at dere beholdt Rune Tangen. Dette er fortid. Jeg bruker dette mot deg hvis du ikke har oppfatta det. Er du god nok så har alderen ingen betydning.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 15:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen

Tangen spiller ikke lenger, bare så det er nevnt.

Kvisviks alder er et av flere momenter jeg nevnte som bidrar til at jeg ikke kan se at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007. Men dere har sikkert motargumenter?



Kjære Bjørnen Les : at dere beholdt Rune Tangen. Dette er fortid. Jeg bruker dette mot deg hvis du ikke har oppfatta det. Er du god nok så har alderen ingen betydning.

 

Selvsagt...men det er noe som heter "middagshøyden" og Kvisviken er vel et stykke forbi den i sin fotballkarriere. Og du kan jo svare på spørsmålet i stedenfor å henge deg opp i den ene detaljen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 15:37
Endret: 18 jan 07, 15:39
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen

Tangen spiller ikke lenger, bare så det er nevnt.

Kvisviks alder er et av flere momenter jeg nevnte som bidrar til at jeg ikke kan se at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007. Men dere har sikkert motargumenter?



Kjære Bjørnen Les : at dere beholdt Rune Tangen. Dette er fortid. Jeg bruker dette mot deg hvis du ikke har oppfatta det. Er du god nok så har alderen ingen betydning.

 

Selvsagt...men det er noe som heter "middagshøyden" og Kvisviken er vel et stykke forbi den i sin fotballkarriere. Og du kan jo svare på spørsmålet i stedenfor å henge deg opp i den ene detaljen?



Hvis du sikter til dette : Kvisviks alder er et av flere momenter jeg nevnte som bidrar til at jeg ikke kan se at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007. Men dere har sikkert motargumenter?

Så vil jeg si at alderen ikke har noe å si hvis man er god nok. Det er heller andre ting som veier mer i forhold til om vi fortsatt blir ett bunnlag eller ei. Jeg mener at vi må forsterke laget ytterligere for å bli bedre.

Fornøyd med svaret ??

Og om Kvisvik har passert middagshøyden får vel tiden vise.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 15:57
Takker, Rune

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 jan 07, 16:37
Endret: 18 jan 07, 17:12
Opprinnelig postet av Bjørnen
Her startet dere en tråd hvor dere fryder dere over at moss avsi skriver en artikkel om MFK med negativ vinkling. Greit nok. Vi gjør det samme på vårt forum. Men vi knebler ikke FFK-supportere som henger seg på.


Det var vel kun to som hoverte Bjørnen, var det ikke? Litt av poenget er vel at det ikke er to på Kråkeboka, det er en hel haug. Og det på et forum som har en god del mindre brukere...

Du kan jo prøve å finne et supporterforum utenom Kråkeboka som oppfyller følgende kriterier:

  • Minst en tråd som omhandler hovedfienden til vedkommende lag, denne tråden skal være større (hvor mange tråder på Kråkeboka, altså mossedelen av forumet, er større enn den som omhandler FFK? Jeg fant én) enn de fleste trådene relatert til eget lag.
  • Det skrives omtrent daglig om dette laget som vedkommende lag har som hovedfiende.
  • Media støvsuges av negative nyheter om denne hovedfienden, som postes omgående på forumet.
  • Hovedfienden befinner seg i en divisjon over, og har gjort det i tre sesonger allerede, og gjør det også i år. Jada, vi har Sarpsborg som hovedfiende, som ligger enda flere divisjoner under, men så ser du ikke all verden av tråder om Sarpsborg her inne heller da. Vi venter til tiden er inne for det.
  • Hovedfienden ser ikke på det andre laget som sin hovedfiende, ei heller så opptatt av å diskutere laget på sine sider.
 
En objektiv leser på det forumet ville sagt at dere har en sykelig trang til å finne negative ting om FFK, jeg tror ikke du finner noe annet supporterforum i Norge hvor et annet lag blir så hyppig diskutert som det FFK er på Kråkeboka. Jeg tror i grunn du skal slite med å finne et forum som oppfyller ett av kriteriene, Kråkeboka oppfyller alle fem. Eneste fornuftige innlegget i den 21 sider lange tråden er vel han som skrev følgende (utenom det om Morgan selvsagt, som jeg først så nå):

Jeg hadde jeg gjerne bytta bort en anonym tilværelse i adeccoligaen, mot tippeliga, ny stadion og en småkriminell fotballdirektør. Sorry, men jeg klarer ikke helt denne  litt påtatte, akk så selvfølgelige hetsingen av morgan og co. Er det SÅ morsomt?

Opprinnelig postet av Bjørnen
Men vi knebler ikke FFK-supportere som henger seg på.


Nei vel? Dere slettet jo faktisk hele brukerkontoen til Keiko når han kom med noen sleivspark til dere...

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 188

Lagt til: 18 jan 07, 17:45

Vær nå venner`a!

 

Moss rykker ikke opp fordi de ikke er gode nok og heller ikke har en Høilis millioner i ryggen. At de kan kjempe på øvre halvdel og ha en fin sesong er absolutt mulig. De kan rykke opp senere hvis de jobber steinhardt sportslig og øker inntektene slik at dette samsvarer.

 

Uten onkel Terjes penger - ikke et FFK i eliteserien eller cuptriumf. Såpass ærlige må alle være. En slik riking har ikke Moss FK, eller Sparta for den del, og klubbene konkurrerer dermed på ulike vilkår. Så får heller alle behandle hverandre pent, høflig og ålreit utenfor kampene - og heller bruke "kruttet" rett før, under og rett etter kampene.

 

Kan alle være venner nå?

---------------------------

- sammen for Sarpsborg


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jan 07, 20:20
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 21:31

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Vår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jan 07, 22:02
Endret: 18 jan 07, 22:03
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Vår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.

Jeg tror ikke det er noen stor hemmelighet at keiko er en "liten", krevende, artig krabat som til tider legger slag på mer oppmerksomhet enn gjennomsnittet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jan 07, 22:39
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Vår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.

I den saken jeg vet så skal ikke det være nok til at jeg skulle bli tuppa, men skulle jeg ha intressen for å komme til deres forum koster det meg ingen ting å klare det

---------------------------

http://keiko99.net


Hello

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jan 07
Innlegg: 4

Lagt til: 18 jan 07, 22:44

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Har ikke slettet profilen din men satt den inaktiv..Du vet godt grunnen,eller vet du egentlig det??

Du kom gang på gang med usakligheter og tull..Du hadde vel ikke ET eneste konstruktivt innlegg..  

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 22:46
Opprinnelig postet av spartasupporter

Vær nå venner`a!

 

Moss rykker ikke opp fordi de ikke er gode nok og heller ikke har en Høilis millioner i ryggen. At de kan kjempe på øvre halvdel og ha en fin sesong er absolutt mulig. De kan rykke opp senere hvis de jobber steinhardt sportslig og øker inntektene slik at dette samsvarer.

 

Uten onkel Terjes penger - ikke et FFK i eliteserien eller cuptriumf. Såpass ærlige må alle være. En slik riking har ikke Moss FK, eller Sparta for den del, og klubbene konkurrerer dermed på ulike vilkår. Så får heller alle behandle hverandre pent, høflig og ålreit utenfor kampene - og heller bruke "kruttet" rett før, under og rett etter kampene.

 

Kan alle være venner nå?



De kan rykke opp senere hvis de jobber steinhardt sportslig og øker inntektene slik at dette samsvarer.

Først og fremst så bør tilskuerne komme og se på kampene. Sist de var i TL så kom det ikke store tilskuerskarene.

Så åssen skal de få økt inntektene sine da. Hjelper ikke bare med en rik onkel.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 jan 07, 22:48
Opprinnelig postet av Hello

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Har ikke slettet profilen din men satt den inaktiv..Du vet godt grunnen,eller vet du egentlig det??

Du kom gang på gang med usakligheter og tull..Du hadde vel ikke ET eneste konstruktivt innlegg..  

 

 

Øh!!

 

Vi hadde ikke plass tell værdens minste pusekatt!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 22:56
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Vår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.

I den saken jeg vet så skal ikke det være nok til at jeg skulle bli tuppa, men skulle jeg ha intressen for å komme til deres forum koster det meg ingen ting å klare det

Det må selvsagt være en enorm tilfredsstillelse for deg å vite at du faktisk kan gjøre det. Gratulerer.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 jan 07, 23:02
Endret: 18 jan 07, 23:04
Og da har vel diskusjonen ikke overraskende kommet helt ut sporet, så da er det vel bare å ønske en ny mossing velkommen på forumet, og stenge tråden...

Hjælmen fikk for øvrig siste ord i denne saken, tydeligvis

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 18 jan 07, 23:02
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
Tror ikke vi for noe svar på det FFK1903 om hvorfor dem slettet kontoen min. jeg skal velge og komme med mer info om det kommer ett svar

Vår moderator er en svært liberal kar som finner seg i det meste. Aner ikke hvorfor du ble tuppa ut, men jeg er trygg på at det har sin bakgrunn i gjentatte brudd på reglementet.

I den saken jeg vet så skal ikke det være nok til at jeg skulle bli tuppa, men skulle jeg ha intressen for å komme til deres forum koster det meg ingen ting å klare det

 

Tar deg på IP vi vettu! Så et nytt brukernavn hjelper ikke!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340