Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss må akseptere...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 13:12
Opprinnelig postet av Holters

Uff, har lyst til å stenge hele tråden.

Orker rett og slett ikke tanken på en trend med smålige Mosse-tråder her på forumet. De som ønsker det kan bevege seg over til Kråkevingen sitt forum. Der er det nok av smålige tråder med teite uttalelser og hovmodige holdninger. En FFKer ekstra for å fyre opp der inne ville ikke gjort noe fra eller til. Mossingene er ekstremt flinke til å fyre opp seg selv. De har ene og alene klart å skape et uriktig bilde av deres generaliserte syn på FFK-supportere. Nesten imponert over at det er mulig å se så kort forbi sin egen nesetipp.

 

Hva er det med moderatorene her i gården? Har de gått på Valla-skolen hele gjengen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jan 07, 13:15

Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva er det med moderatorene her i gården? Har de gått på Valla-skolen hele gjengen?

Hva snakker du om? Har du uttalt noe til meg i all fortrolighet som jeg har blåst opp her kanskje?

Fakta er at Fredrikstadfolk generelt ikke bryr seg det spøtt om Moss, mens dere fyrer dere opp omvendt. Fåtallet av Fredrikstadfolk hoverer, og de som gjør det opplevde mossingene hovmodige holdning når vi begge var i 1. divisjon. "Dere går aldri forbi oss" osv. Alt det får dere tilbake med renter. Se dere selv i speilet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 13:16
Endret: 18 jan 07, 13:17
Så steng da Holters, og hvis det kommer opp flere tilsvarende ang. Moss så bare steng disse også.Vi trenger ikke slike tråder her inne.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 13:19
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva er det med moderatorene her i gården? Har de gått på Valla-skolen hele gjengen?

Hva snakker du om? Har du uttalt noe til meg i all fortrolighet som jeg har blåst opp her kanskje?

Fakta er at Fredrikstadfolk generelt ikke bryr seg det spøtt om Moss, mens dere fyrer dere opp omvendt. Fåtallet av Fredrikstadfolk hoverer, og de som gjør det opplevde mossingene hovmodige holdning når vi begge var i 1. divisjon. "Dere går aldri forbi oss" osv. Alt det får dere tilbake med renter. Se dere selv i speilet.



"Dere går aldri forbi oss" osv

Dette utsagnet kom når vi lå og svømte i 2.div. Når vi var kommet opp i 1., var vi jo ajour.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 13:21
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Bjørnen

 

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du hadde faen ikke kommet med de orda der hvis situasjon var snudd på hue. Dere i TL og vi i Adecco. Da hadde pipa hatt en annen lyd. Men det er bare det at nå må dere stikke finger`n i jorda og akseptere at dere ikke er noe bedre.


Vet du hva? Før FFK rykka opp fra 2. divisjon - det er ikke så fryktelig lenge siden - så snakket vi mossinger om hvor hyggelig det hadde vært med FFK-konkurranse. Vi håpet på at FFK klarte å legge tiden med rør bak seg og rykke opp igjen. Men det tok ikke lang tid før vi ble møkkalei hoverende FFK-supportere.

Så det er ikke noe vits i å satse for MFK, mener du? Hva bygger du det på egentlig?


Mod: Fikset siteringen


Så det er ikke noe vits i å satse for MFK, mener du? Hva bygger du det på egentlig?


For noen spørsmål. Jeg har ikke nevnt med et ord om videre satsing for deres vedkommende. Men pr.dags dato er dere ikke bedre enn det dere er. Og det må dere finne dere i.

Dere er heller ikke bedre enn dere er akkurat nå - hva så? Morganen var jo svær i kjeften forleden og snakket om FFK som et topplag og nevnte seieren over et annet bunnlag i TL i cupfinalen...Hva har skjedd i FFK som tyder på at det blir noe annet enn bunnstrid i år igjen egentlig?

* Brenne er borte

* Kvisvik blir stadig eldre

*Mannen som ene og alene hadde ansvaret for at FFK havnet i TL er skvisa ut av ei bråkebøtte

* Bråkebøtta har hentet leid inn to unge afrikanere fra Charlton - hva vet man om disse?

* Hvem blir den nye treneren? Det må være en som er villig til å underkaste seg bråkmakerens regime. En sterk personlighet? Neppe.

Andre momenter? Hva er det som tilsier at FFK skulle klare å prestere noe bedre enn tidligere TL-sesonger?

 

Det er de tingene jeg har fått med meg om FFK. Hva bygger du din dom over MFK på? Hvilke fakta?

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 13:24
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bjørnen
Hva er det med moderatorene her i gården? Har de gått på Valla-skolen hele gjengen?

Hva snakker du om? Har du uttalt noe til meg i all fortrolighet som jeg har blåst opp her kanskje?

Fakta er at Fredrikstadfolk generelt ikke bryr seg det spøtt om Moss, mens dere fyrer dere opp omvendt. Fåtallet av Fredrikstadfolk hoverer, og de som gjør det opplevde mossingene hovmodige holdning når vi begge var i 1. divisjon. "Dere går aldri forbi oss" osv. Alt det får dere tilbake med renter. Se dere selv i speilet.

Hehe. Hvem fyrer seg opp? Forleden hadde jeg en særdeles usaklig krangel på pm med kollegaen din. Makan til mas har jeg ikke sett på lenge. Kverulantisk dilldall. Og nå hisser du deg opp også.

Valla-sammenlikningen går ikke på Yssen-saken, men Vallas forhold til annerledes tenkende og folk som tør å si noe annet enn hva hun mener.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 13:30
Du Bjørnen , du Bjørnen.

Dere er heller ikke bedre enn dere er akkurat nå - hva så?

Jeg aksepterer i hvertfall tingenes tilstand. Jeg har heller ikke noen tro på topp 4. Og heller ikke tro på videre fremgang heller hvis vi ikke får forsterka laget. Men borte i Moss så har dere trodd at dere har nærmest vært verdens midtpunkt. Og nå har dere fått dere en midt i tryne via media. Dere hadde ikke tro på at det sto så dårlig stilt, hva ??

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 13:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du Bjørnen , du Bjørnen.

Dere er heller ikke bedre enn dere er akkurat nå - hva så?

Jeg aksepterer i hvertfall tingenes tilstand. Jeg har heller ikke noen tro på topp 4. Og heller ikke tro på videre fremgang heller hvis vi ikke får forsterka laget. Men borte i Moss så har dere trodd at dere har nærmest vært verdens midtpunkt. Og nå har dere fått dere en midt i tryne via media. Dere hadde ikke tro på at det sto så dårlig stilt, hva ??

Hehe. Det er vel ingen mossinger her som har benektet at vi er der vi er akkurat nå... Og nei, det er feil å påstå det du gjør om moss og mossinger. Vi er alt for lite patriotiske! Men jeg ønsker ikke den slags blind patriotisme som bare virker dum, slik som i noen andre byer her i landet. Og dere jamrer dere over at media er så slemme med Morganen, men sluker en negativt vinklet artikkel om MFK med hud og hår.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 13:50
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du Bjørnen , du Bjørnen.

Dere er heller ikke bedre enn dere er akkurat nå - hva så?

Jeg aksepterer i hvertfall tingenes tilstand. Jeg har heller ikke noen tro på topp 4. Og heller ikke tro på videre fremgang heller hvis vi ikke får forsterka laget. Men borte i Moss så har dere trodd at dere har nærmest vært verdens midtpunkt. Og nå har dere fått dere en midt i tryne via media. Dere hadde ikke tro på at det sto så dårlig stilt, hva ??

Hehe. Det er vel ingen mossinger her som har benektet at vi er der vi er akkurat nå... Og nei, det er feil å påstå det du gjør om moss og mossinger. Vi er alt for lite patriotiske! Men jeg ønsker ikke den slags blind patriotisme som bare virker dum, slik som i noen andre byer her i landet. Og dere jamrer dere over at media er så slemme med Morganen, men sluker en negativt vinklet artikkel om MFK med hud og hår.

 



Har du ikke selv lagt merke til hva dere skriver inne på deres eget forum ?? Merkelig, du har da nok av innlegg.
Hva er det du mener med blind patriotisme ?? Disse er det nok ikke mange av. At man er positiv eller negativ inn i mellom er vel ganske så normalt. Og det virker som det er det som går igjen her inne.

På deres forum har dere hat mot alt som har med Glomme-laget å gjøre. Skjønner ikke at dere gidder å snakke om laget våres en gang jeg. Har dere ikke nok med deres eget lag ?? Få heller folk til å støtte opp rundt Moss, så kanskje det hadde gått bedre med dere også.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 jan 07, 14:02
Endret: 18 jan 07, 14:05
Opprinnelig postet av Bjørnen

* Kvisvik blir stadig eldre



Øh, og dermed tyder ting på at det blir bunnstrid i år? Kan du utdype, kjære Bjørn?

---------------------------

Ære være Plankebyen


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jan 07, 14:06
Endret: 18 jan 07, 14:09

Opprinnelig postet av Bjørnen
Og dere jamrer dere over at media er så slemme med Morganen, men sluker en negativt vinklet artikkel om MFK med hud og hår.  

Hehe! Så var det dette med å se seg i speilet igjen... Hva florerer forumet deres av? Og hva har du selv skrevet tidligere i tråden angående FRP og din holdning mot FFK? Selvkritikk er jo en totalmangel her.

Jeg hisser meg over hodet ikke opp over disse mosseinnlegga, selv om dere liker å tro det. Faktisk er Mosseinnlegga utrolig uengasjerende. Kjedelig vil jeg påstå. Det er vel det som kategoriserer Moss som helhet. Det er et kjedelig, uengasjerende lag som jeg bryr meg minimalt om. At dere befinner dere i 8. divisjon, 1. divisjon eller Tippeligaen tilfører meg null komma niks av bekymringer eller engasjement.. Dere vil aldri klare å vokse til å bli en "erkerival" eller skape den samme derby-stemingen som andre oppgjør.

Sarpsborg derimot. Det smaker det fugl av. De ser jeg mer enn gjerne oppover i divisjonssystemet slik at vi igjen kan føle ekte engasjement. Deretter ønsker jeg gjerne Kvik Halden, Lisleby eller Østsiden for den saks skyld, oppover i systemet.

For øvrig hadde mitt førsteinnlegg i tråden over hodet ingenting med Moss som lag å gjøre. Jeg snakket om Mosse-tråder og tilstandene på forumet til Kråkevingen. Det finnes utallige hyggelige mossingene som har beina plantet på jorda, men de er i et solid undertall på forumet til Kråkevingen.

Faktisk har jeg aldri sett et så merkelig forum neddynket av internhumor og skittkasting om et annet lag. Alle forsøk på saklig debattering blir slaktet. Finnes ikke makent i hele fotballnorge.

PS! Blind patriotisme passer vel svært dårlig med FFK-supportere. At man har ambisjoner om å bli et topplag er en selvfølge, og det potensialet er realistisk tilstedeværende, men et stort mer kritisk og skeptisk publikum finnes vel ikke i Norge. Det er bare å lese noen tråder her inne, så oppdager du fort at FFK-supportere ikke er blåøyde, superoptimister som ikke evner objektivitet og kritisme av eget lag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 14:16
Endret: 18 jan 07, 14:17
Opprinnelig postet av Holters

PS! Blind patriotisme passer vel svært dårlig med FFK-supportere. At man har ambisjoner om å bli et topplag er en selvfølge, og det potensialet er realistisk tilstedeværende, men et stort mer kritisk og skeptisk publikum finnes vel ikke i Norge. Det er bare å lese noen tråder her inne, så oppdager du fort at FFK-supportere ikke er blåøyde, superoptimister som ikke evner objektivitet og kritisme av eget lag.




Og jeg er faktisk tilbøyelig til å si at vi er altfor kritiske de fleste av oss her inne også. Eneste gang de er noe positivt virker det som , er etter at vi har vunnet en kamp. Taper vi en kamp igjen, så er det svartmaling ut av en annen verden. Så at det er blind patriotisme her inne er for meg en gåte. Det er vel heller stikk motsatt.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 14:29
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Bjørnen

* Kvisvik blir stadig eldre



Øh, og dermed tyder ting på at det blir bunnstrid i år? Kan du utdype, kjære Bjørn?

 

Er det så vanskelig å begripe hva jeg mener, egentlig?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 14:30
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bjørnen
Og dere jamrer dere over at media er så slemme med Morganen, men sluker en negativt vinklet artikkel om MFK med hud og hår.  

Hehe! Så var det dette med å se seg i speilet igjen... Hva florerer forumet deres av? Og hva har du selv skrevet tidligere i tråden angående FRP og din holdning mot FFK? Selvkritikk er jo en totalmangel her.

Jeg hisser meg over hodet ikke opp over disse mosseinnlegga, selv om dere liker å tro det. Faktisk er Mosseinnlegga utrolig uengasjerende. Kjedelig vil jeg påstå. Det er vel det som kategoriserer Moss som helhet. Det er et kjedelig, uengasjerende lag som jeg bryr meg minimalt om. At dere befinner dere i 8. divisjon, 1. divisjon eller Tippeligaen tilfører meg null komma niks av bekymringer eller engasjement.. Dere vil aldri klare å vokse til å bli en "erkerival" eller skape den samme derby-stemingen som andre oppgjør.

Sarpsborg derimot. Det smaker det fugl av. De ser jeg mer enn gjerne oppover i divisjonssystemet slik at vi igjen kan føle ekte engasjement. Deretter ønsker jeg gjerne Kvik Halden, Lisleby eller Østsiden for den saks skyld, oppover i systemet.

For øvrig hadde mitt førsteinnlegg i tråden over hodet ingenting med Moss som lag å gjøre. Jeg snakket om Mosse-tråder og tilstandene på forumet til Kråkevingen. Det finnes utallige hyggelige mossingene som har beina plantet på jorda, men de er i et solid undertall på forumet til Kråkevingen.

Faktisk har jeg aldri sett et så merkelig forum neddynket av internhumor og skittkasting om et annet lag. Alle forsøk på saklig debattering blir slaktet. Finnes ikke makent i hele fotballnorge.

PS! Blind patriotisme passer vel svært dårlig med FFK-supportere. At man har ambisjoner om å bli et topplag er en selvfølge, og det potensialet er realistisk tilstedeværende, men et stort mer kritisk og skeptisk publikum finnes vel ikke i Norge. Det er bare å lese noen tråder her inne, så oppdager du fort at FFK-supportere ikke er blåøyde, superoptimister som ikke evner objektivitet og kritisme av eget lag.

Jah... dette laaange innlegget er beviset på at du er uengasjert.. hehe.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 14:38
Endret: 18 jan 07, 14:39
Opprinnelig postet av Bjørnen
Jah... dette laaange innlegget er beviset på at du er uengasjert.. hehe.


Han forteller jo bare fakta da Bjørnen. Du må jo ha det inn med teskjeer. Og da må det bli så langt.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 18 jan 07, 14:41
Endret: 18 jan 07, 14:52
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Bjørnen

* Kvisvik blir stadig eldre



Øh, og dermed tyder ting på at det blir bunnstrid i år? Kan du utdype, kjære Bjørn?

 

Er det så vanskelig å begripe hva jeg mener, egentlig?



Ja, jeg er i hvert fall usikker på hva du vil fram til. Om jeg har forstått det riktig trekker du frem Kvisviks aldring som en grunn til at FFK vil være et bunnlag også i år. Og jeg har problemer med å se sammenhengen.

Om Fredrikstads spill sto og falt på Raymond Kvisvik kunne jeg kanskje hengt med på tanken din. Faktum er at Kvisvik hadde en dundrende middelmådig sesong i fjor. Han var praktfull i cupfinalen, men han hadde seriekamper hvor han muligens var vår dårligste spiller. Joda, han er en utmerket playmaker når han er i slag, og jeg håper han hever seg noen hakk til årets sesong. Men vi har heldigvis spillere i laget som tar ansvar når go`klumpen fra Greåker ikke har dagen.

Så nei, jeg skjønner ikke helt hva du mener.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 14:49
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av Bjørnen

* Kvisvik blir stadig eldre



Øh, og dermed tyder ting på at det blir bunnstrid i år? Kan du utdype, kjære Bjørn?

 

Er det så vanskelig å begripe hva jeg mener, egentlig?



Så du mener kanskje at det er p.g.a. at dere beholdt Rune Tangen så lenge at dere ble  et dårligere lag ?? Tyder muligens på det.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 15:11

Tangen spiller ikke lenger, bare så det er nevnt.

Kvisviks alder er et av flere momenter jeg nevnte som bidrar til at jeg ikke kan se at FFK blir noe annet enn et bunnlag i 2007. Men dere har sikkert motargumenter?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jan 07, 15:15

Opprinnelig postet av Bjørnen
Jah... dette laaange innlegget er beviset på at du er uengasjert.. hehe.

Rune Haugen er innpå noe når han nevner teskjeer. "Let me break it down for you":

Fokusér mer på eget lag!

Dette er en av ytterst få tråder som dukker opp med ujevne mellomrom her på dette forumet. En nyhetssak som for øvrig har en bitteliten kobling til FFK, da dere en periode lånte ledertrøya i Østfold, men nå må se dere forbigått. Nå er ting tilbake ved normalen.  Det er ikke ofte det dukker opp saker om Moss her inne, og som regel har de en sterkere kobling til FFK enn denne.

Hos Kråkevingen (og VGD!) derimot dukker det jevnlig (nesten daglig) opp tråder om FFK, og ingen av de har noe som helst med Moss å gjøre. Det dreier seg om svartmaling, skittkasting og regelrett smålig oppførsel. Det er tydelig at noen bærer en form for nag til FFK.

Det er hele poenget mitt. Dere hoverer og fokuserer ekstremt på FFK.

Her på ffksupporter.net derimot fokuserer vi på FFK.

Andelen Mosse-tråder er uhorvelig liten - tilnærmet ikke-eksisterende.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 15:21
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bjørnen
Jah... dette laaange innlegget er beviset på at du er uengasjert.. hehe.

Rune Haugen er innpå noe når han nevner teskjeer. "Let me break it down for you":

Fokusér mer på eget lag!

Dette er en av ytterst få tråder som dukker opp med ujevne mellomrom her på dette forumet. En nyhetssak som for øvrig har en bitteliten kobling til FFK, da dere en periode lånte ledertrøya i Østfold, men nå må se dere forbigått. Nå er ting tilbake ved normalen.  Det er ikke ofte det dukker opp saker om Moss her inne, og som regel har de en sterkere kobling til FFK enn denne.

Hos Kråkevingen (og VGD!) derimot dukker det jevnlig (nesten daglig) opp tråder om FFK, og ingen av de har noe som helst med Moss å gjøre. Det dreier seg om svartmaling, skittkasting og regelrett smålig oppførsel. Det er tydelig at noen bærer en form for nag til FFK.

Det er hele poenget mitt. Dere hoverer og fokuserer ekstremt på FFK.

Her på ffksupporter.net derimot fokuserer vi på FFK.

Andelen Mosse-tråder er uhorvelig liten - tilnærmet ikke-eksisterende.

 

Hehe. Jeg regner med at hvis dere ikke ønsker kommentarer fra mossinger på forumet deres, så er det bare å stenge oss ute. Når det dukker opp en tråd som denne så svarer jeg og det blir som regel et eller annet som ikke er helt det samme som hopen her inne. Her startet dere en tråd hvor dere fryder dere over at moss avsi skriver en artikkel om MFK med negativ vinkling. Greit nok. Vi gjør det samme på vårt forum. Men vi knebler ikke FFK-supportere som henger seg på.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340