Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss må akseptere...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 jan 07, 15:50
Endret: 18 jan 07, 23:02

Geir Bakke den største stryta i Moss, sier at Moss må akseptere at de har blitt et etablert 1 div. lag

De hadde som mål å rykke opp 2006-2007.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.1635907

Endelig begynner de å forstå hvor de hører hjemme

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jan 07, 16:00
Nei 1 div lenger ned så er alt mye bedre

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 15 jan 07, 16:09

Opprinnelig postet av keiko99
Nei 1 div lenger ned så er alt mye bedre

 

Ja,hadde vært enda bedre.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jan 07, 21:04
Synes det er synd at det kun er et eliteserielag i Østfold. Jo flere lag vi har høyt oppe i seriesystemet, jo større sjanse er det for at den viktige breddefotballen kan bidra med supertalenter ala Tarik...

Moss, Sparta, Kvik-Halden er lag som definitivt bør ligge i elite/adecco/2.div.  Tar gjerne imot Særp en divisjon opp óg, jeg - så lenge deres talentfulle spillere kan blomstre som sollide spillere på FFK - som selvsagt vil være kremen av foppal i øffol`.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jan 07, 21:21
Velger å vente på sparta sarpsborg jeg

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 jan 07, 16:38
Jeg sier som besøkende FFK-fans på vårt forum har som mantra når vi flirer litt av dere (blitt mye å flire av etter at Morganen inntok klubben, forresten). Dere har tydeligvis mindreverdighetskomplekser...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 jan 07, 18:21
Endret: 16 jan 07, 18:22
Opprinnelig postet av Bjørnen

Den tråden er lang ja - takket være Morganen.

 

Ang Rafn så kjenner jeg ikke til noen ydmykelse av ham.

 

Takket være Morgan? Det er vel media som er frempå her og viser ett syn på han , slik de vil fremstille han?

 

Mossinger som skryter a hvor kule og trofaste og ærlige dem er. Helt ærlig tror du på alt somsblir dagt i media, har u noen gang tenkt deg at media kanskje har vinkla ting på en slik måte at noen skal virke mere som syndebukk en andre? Alle de inntrykka jeg har fått og det jeg har blitt fortalt av andre som kjenner Morgan personelig har gitt meg et bilde av Morgan Andersen som er totalt anerledes en det dere maler i Moss. På grunnlag av mediekapte saker så maler dere fanden på veggen hva MA angår.

 

Nei Mossingene burde feie for egen dør før dem uttaler seg om andre.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 jan 07, 18:27

Jeg er vel som en Frp-er når det kommer til nyheter om FFK: Stiller meg undrende og svært kritisk til alt som er positivt for FFK mens jeg sluker alt negativt med hud og hår.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 16 jan 07, 21:54
Merkelig da at du gidder å sløse tid på å ha en profil her og skrive såpass mange innlegg. Har aldri vært inne på deres forum. Sløser ikke min tid på det

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 16 jan 07, 22:37
Hvor vil du hen?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 16 jan 07, 22:56
Morsomt å observere hvor mye FFK engasjerer mossinger. Mossinger kan sammenlignes med bitre white trash-folk som aldri har kunnet unne naboen som ikke bor i et hjem med hjul suksess.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 jan 07, 00:36
Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg er vel som en Frp-er når det kommer til nyheter om FFK: Stiller meg undrende og svært kritisk til alt som er positivt for FFK mens jeg sluker alt negativt med hud og hår.

 

Så gjenstår det å se om FFK klarer å bli Norges beste lag før FrP blir Norges største parti. Selv er jeg ikke i tvil om hvilket av disse to alternativene jeg håper på, og hvilket som skaper bekymmer.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 17 jan 07, 09:05
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg er vel som en Frp-er når det kommer til nyheter om FFK: Stiller meg undrende og svært kritisk til alt som er positivt for FFK mens jeg sluker alt negativt med hud og hår.

 

Så gjenstår det å se om FFK klarer å bli Norges beste lag før FrP blir Norges største parti. Selv er jeg ikke i tvil om hvilket av disse to alternativene jeg håper på, og hvilket som skaper bekymmer.

 

Fotball er en ganske uviktig ting, så jeg klarte å komme over den kvalme følelsen jeg fikk når dere vant cupfinalen i fjor (den første cupfinalen på 25 år som jeg ikke har sett). Men når det er sagt så er det vel en eller annen pave eller noe som en gang sa noe sånt som at fotball er av de aller viktigste uviktige ting. Sånn sett er jeg redd hovmodigheten deres vil flyte over hvis dere blir et topplag. Faren er forsåvidt ikke overhengende så lenge Morganen og ja-sierne i styret veler rundt som de gjør. Med FFK-budsjett i MFK ville vi raskt kommet mye lengre - fordi vi har noen målrettede og kloke hoder i ledelsen i klubben.

Men jeg er mye, mye mer bekymret for at Stutumpartiet kan komme i regjering etter 2009. Det er viktig blant viktige ting.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 18 jan 07, 00:02
Opprinnelig postet av Bjørnen
  Sånn sett er jeg redd hovmodigheten deres vil flyte over hvis dere blir et topplag.

Men jeg er mye, mye mer bekymret for at Stutumpartiet kan komme i regjering etter 2009. Det er viktig blant viktige ting.

Hvis FFK blir et topplag igjen og hovmodigheten flyter over, tror ikke jeg FFK fortsetter å være et topplag særlig lenge. Så det er det nok klokt å vokte seg for.

 

Politisk er vi visst signifikant på samme side, og ja, jeg er enig i at det er vitkigere ting her i livet enn fotball, når man ser litt stort på det. Personlig tror jeg FrPs svakheter vil bli desto klarere om partiet i én periode måtte stå for hva de mener. Men jeg får meg ikke til å stemme på dem av den grunn.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 00:17
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg er vel som en Frp-er når det kommer til nyheter om FFK: Stiller meg undrende og svært kritisk til alt som er positivt for FFK mens jeg sluker alt negativt med hud og hår.

 

Så gjenstår det å se om FFK klarer å bli Norges beste lag før FrP blir Norges største parti. Selv er jeg ikke i tvil om hvilket av disse to alternativene jeg håper på, og hvilket som skaper bekymmer.

 

Fotball er en ganske uviktig ting, så jeg klarte å komme over den kvalme følelsen jeg fikk når dere vant cupfinalen i fjor (den første cupfinalen på 25 år som jeg ikke har sett). Men når det er sagt så er det vel en eller annen pave eller noe som en gang sa noe sånt som at fotball er av de aller viktigste uviktige ting. Sånn sett er jeg redd hovmodigheten deres vil flyte over hvis dere blir et topplag. Faren er forsåvidt ikke overhengende så lenge Morganen og ja-sierne i styret veler rundt som de gjør. Med FFK-budsjett i MFK ville vi raskt kommet mye lengre - fordi vi har noen målrettede og kloke hoder i ledelsen i klubben.

Men jeg er mye, mye mer bekymret for at Stutumpartiet kan komme i regjering etter 2009. Det er viktig blant viktige ting.



Du hadde faen ikke kommet med de orda der hvis situasjon var snudd på hue. Dere i TL og vi i Adecco. Da hadde pipa hatt en annen lyd. Men det er bare det at nå må dere stikke finger`n i jorda og akseptere at dere ikke er noe bedre.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jan 07, 00:57
Tror nok VM vil koste litt så da lar vi være ja: Tromsø fikk nei på Martinsen-bud

---------------------------

http://keiko99.net


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 18 jan 07, 09:38
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av Bjørnen

Jeg er vel som en Frp-er når det kommer til nyheter om FFK: Stiller meg undrende og svært kritisk til alt som er positivt for FFK mens jeg sluker alt negativt med hud og hår.

 

Så gjenstår det å se om FFK klarer å bli Norges beste lag før FrP blir Norges største parti. Selv er jeg ikke i tvil om hvilket av disse to alternativene jeg håper på, og hvilket som skaper bekymmer.

 

Fotball er en ganske uviktig ting, så jeg klarte å komme over den kvalme følelsen jeg fikk når dere vant cupfinalen i fjor (den første cupfinalen på 25 år som jeg ikke har sett). Men når det er sagt så er det vel en eller annen pave eller noe som en gang sa noe sånt som at fotball er av de aller viktigste uviktige ting. Sånn sett er jeg redd hovmodigheten deres vil flyte over hvis dere blir et topplag. Faren er forsåvidt ikke overhengende så lenge Morganen og ja-sierne i styret veler rundt som de gjør. Med FFK-budsjett i MFK ville vi raskt kommet mye lengre - fordi vi har noen målrettede og kloke hoder i ledelsen i klubben.

Men jeg er mye, mye mer bekymret for at Stutumpartiet kan komme i regjering etter 2009. Det er viktig blant viktige ting.

 

Bare så du hvet det så var det ikke 25 år siden, men 22 og dere mossinger har jo aldri vunnet noe særlig, dere er bare sjalu. Hvis du hater FFK så veldig skjønner jeg ikke at du gidder å bruke tid på FFK

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 18 jan 07, 09:43
Endret: 18 jan 07, 10:06

 

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du hadde faen ikke kommet med de orda der hvis situasjon var snudd på hue. Dere i TL og vi i Adecco. Da hadde pipa hatt en annen lyd. Men det er bare det at nå må dere stikke finger`n i jorda og akseptere at dere ikke er noe bedre.


Vet du hva? Før FFK rykka opp fra 2. divisjon - det er ikke så fryktelig lenge siden - så snakket vi mossinger om hvor hyggelig det hadde vært med FFK-konkurranse. Vi håpet på at FFK klarte å legge tiden med rør bak seg og rykke opp igjen. Men det tok ikke lang tid før vi ble møkkalei hoverende FFK-supportere.

Så det er ikke noe vits i å satse for MFK, mener du? Hva bygger du det på egentlig?


Mod: Fikset siteringen

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jan 07, 12:29
Endret: 18 jan 07, 12:38
Opprinnelig postet av Bjørnen

 

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du hadde faen ikke kommet med de orda der hvis situasjon var snudd på hue. Dere i TL og vi i Adecco. Da hadde pipa hatt en annen lyd. Men det er bare det at nå må dere stikke finger`n i jorda og akseptere at dere ikke er noe bedre.


Vet du hva? Før FFK rykka opp fra 2. divisjon - det er ikke så fryktelig lenge siden - så snakket vi mossinger om hvor hyggelig det hadde vært med FFK-konkurranse. Vi håpet på at FFK klarte å legge tiden med rør bak seg og rykke opp igjen. Men det tok ikke lang tid før vi ble møkkalei hoverende FFK-supportere.

Så det er ikke noe vits i å satse for MFK, mener du? Hva bygger du det på egentlig?


Mod: Fikset siteringen


Så det er ikke noe vits i å satse for MFK, mener du? Hva bygger du det på egentlig?


For noen spørsmål. Jeg har ikke nevnt med et ord om videre satsing for deres vedkommende. Men pr.dags dato er dere ikke bedre enn det dere er. Og det må dere finne dere i.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 18 jan 07, 13:08
Endret: 18 jan 07, 13:11

Uff, har lyst til å stenge hele tråden.

Orker rett og slett ikke tanken på en trend med smålige Mosse-tråder her på forumet. De som ønsker det kan bevege seg over til Kråkevingen sitt forum. Der er det nok av smålige tråder med teite uttalelser og hovmodige holdninger. En FFKer ekstra for å fyre opp der inne ville ikke gjort noe fra eller til. Mossingene er ekstremt flinke til å fyre opp seg selv. De har ene og alene klart å skape et uriktig bilde av deres generaliserte syn på FFK-supportere. Nesten imponert over at det er mulig å se så kort forbi sin egen nesetipp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340