Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå får TV2 skjerpe seg!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 13 jan 07, 22:14

Jeg er ofte inne på FXT.NO og jeg syns dem skirver om FFK på en styggere måte for vær gang.

Idag sto det at FFK tapte så det suste i Tyskland. Og jeg har lest flere saker som dem fremstiller FFK på en negativ måte.

Er dem så barnselige at dem ikke har lagt av seg den Kvisvik greia ennå, så blir jeg skremt.

Er det noen som er enige med meg?eller surrær jeg bare?

---------------------------

CUPVINNER 06

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 13 jan 07, 22:18
Eeeh... tapte vi ikke så det suste da? 0-5 i semi`n og 4. plass?

Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06

Lagt til: 13 jan 07, 22:21
0-5 vil jeg kalle suste

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 jan 07, 22:32
Elyounoussi best i Tyskland

FFK tapte så det suste i semifinalen av Salzbrennercup, men Tarik Elyounoussi imponerte.

Tarik Elyounoussi markerte seg ved å score flere mål i den tradisjonsrike, tyske innendørsturneringen.

Den norsk-marokkanske spissen maktet å imponere arrangøren nok til å bli kåret til den tradisjonsrike turneringens beste spiller - til tross for at Fredrikstad røk på et 0-5-tap i semifinalen.

www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article864049.ece

Enig. Dette var fryktelig negativt.

Har du lest forumets retningslinjer?

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 jan 07, 22:38
Jeg syns i grunn kritikerne til TV2 er de som bør skjerpe seg. Nå har de riktignok holdt kjeft en god stund, men med en gang det kommer noe saklig negativt om FFK så dukker de opp igjen gitt.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 jan 07, 08:22
Opprinnelig postet av TothNR1

Jeg er ofte inne på FXT.NO og jeg syns dem skirver om FFK på en styggere måte for vær gang.

Idag sto det at FFK tapte så det suste i Tyskland. Og jeg har lest flere saker som dem fremstiller FFK på en negativ måte.

Er dem så barnselige at dem ikke har lagt av seg den Kvisvik greia ennå, så blir jeg skremt.

Ehh

FFK tapte så det suste i Tyskland og du surrær!!!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 14 jan 07, 08:36

Du surrær skikkelig, TothNR1. FFK tapte kampen 5-0. Hvor mye må FFK tape for at noen skal skrive "tape så det suser"?  og ikke få kjeft av deg for det?

Hvilke andre artikler på fxt.no er det du sikter til som er så stygge?

Jeg trur du er en av de som har gått i "TV2-hater-oss"-fella.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 14 jan 07, 11:53
Opprinnelig postet av denialsander

Du surrær skikkelig, TothNR1. FFK tapte kampen 5-0. Hvor mye må FFK tape for at noen skal skrive "tape så det suser"?  og ikke få kjeft av deg for det?

F.eks i den sollied saken så skrev dem noe lignende: FFK forventet nei, og det fikk dem sefølgelig. Dem tyder jo at hvorfor skulle han gå til en sånn dritt klub?!Og i Tyskland så fikk vi jo to utvist, derfor ble det 5-0. Og det verste saken er da dem skrev at plankehaugen ville ha kvisvik vekk, Noe som plankehaugen ikke hadde sagt. Det har også vert flere saker.   Når dem sendte på tv at sentrale roller hville bort, noe som Jensen ikke hadde hørt noe om!

CUPVINNER 06

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 14 jan 07, 12:14

F.eks i den sollied saken så skrev dem noe lignende: FFK forventet nei, og det fikk dem sefølgelig. Dem tyder jo at hvorfor skulle han gå til en sånn dritt klub?!Og i Tyskland så fikk vi jo to utvist, derfor ble det 5-0. Og det verste saken er da dem skrev at plankehaugen ville ha kvisvik vekk, Noe som plankehaugen ikke hadde sagt. Det har også vert flere saker.   Når dem sendte på tv at sentrale roller hville bort, noe som Jensen ikke hadde hørt noe om!

Hvis FFK selv sier at FFK forventer nei er det vel ikke så rart at de skriver det?  Det er vel omtrent det Morgan sa, vel?  At FFK ikke forventet et ja, men at det ville vært dumt å ikke prøve seg?

5-0 er 5-0 uansett utvisninger eller ikke. FFK lå vel under 3-0 før disse to samtidige utvisningene skjedde?

Diskusjonen rundt Kvisvik på websiden FFKsupporter.net var frisk, for å si det forsiktig. Det var mange ufine karakterisstikker av Kvisvik og flere ville ha ham benket og satt ut av laget.  At det ble relatert til Plankehaugen skyldes at mange oppfatter dette forumet som FFK-supportnernes offisielle diskusjonsforum (og at en FFK-supporter blir oppfattet som Plankehaugmedlem er noe vi må regne med så lenge vi har flere nettsteder om/med de samme folka).

TV-sendinga der de snakket om at flere sentrale personer ville bort gikk vel på lufta før Eggen forsvant... ?

Uansett: Det HAR vært en del støy rundt FFK i høst. Det er ikke til å komme fra. Morgan selv har jo sagt at han ble ansatt uten å være klar over hvilken ekstremt vanskelig situasjon klubben var i når han begynte. I tilllegg har det vært folk fra styret som har gått, Eggen har sagt opp etter en omorganisering - og vi jakter på ny trener. Alt dette medfører selvsagt at vi ikke KAN forvente at alle omtaler om FFK er positive.

Jeg mener derimot bestemt at de aller, aller fleste omtalene FFK har fått er av positiv eller nøytral karakter - altså at de referer til fakta og ikke gir uttrykk for en bestemt holdning (f.eks. at Lasse har fått forespørsel fra Villa).

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 14 jan 07, 12:24
Diskusjonen rundt Kvisvik på websiden FFKsupporter.net var frisk, for å si det forsiktig. Det var mange ufine karakterisstikker av Kvisvik og flere ville ha ham benket og satt ut av laget.  At det ble relatert til Plankehaugen skyldes at mange oppfatter dette forumet som FFK-supportnernes offisielle diskusjonsforum (og at en FFK-supporter blir oppfattet som Plankehaugmedlem er noe vi må regne med så lenge vi har flere nettsteder om/med de samme folka).

Nei, dette var pga spøken til Plankehaugen. Les innlegget mitt over.

TV-sendinga der de snakket om at flere sentrale personer ville bort gikk vel på lufta før Eggen forsvant... ?

Nei, dette var lenge etter at Eggen hadde trukket seg og når ting hadde begynt å roe seg.

Jeg mener derimot bestemt at de aller, aller fleste omtalene FFK har fått er av positiv eller nøytral karakter - altså at de referer til fakta og ikke gir uttrykk for en bestemt holdning (f.eks. at Lasse har fått forespørsel fra Villa).

Kunne ønske jeg fikk slike tips hver dag.

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 14 jan 07, 12:21
F.eks i den sollied saken så skrev dem noe lignende: FFK forventet nei, og det fikk dem sefølgelig. Dem tyder jo at hvorfor skulle han gå til en sånn dritt klub?!

Dette var et sitat fra Morgan Andersen og en vinkling fra Fredrikstad Blad. Alle sitatene var tatt derfra, og over hodet ikke sagt eller vinklet i et negativt ordelag.

Og i Tyskland så fikk vi jo to utvist, derfor ble det 5-0.

Det er en bortforklaring ja, men faktum er at vi "tapte så det suste". Det er det som står i historiebøkene. Et 5-0-tap.

Og det verste saken er da dem skrev at plankehaugen ville ha kvisvik vekk, Noe som plankehaugen ikke hadde sagt.

Haha, denne saken kjente du virkelig ikke til. Plankehaugen sa at de ville ha Kvisvik vekk og skulle rive huset hans. Dette var en spøk fra Plankehaugen sin side, men de underbygde det hele ved å publisere en video hvor man hadde begynt å "rive" huset til Kvisvik. TV2 slukte agnet rått og gikk fem på. De intervjuet blant annet Ulf Berg og Kvisvik, og begge bekreftet saken. Kvisvik var selv med på spøken. Det er på grunn av denne spøken at mange mener TV2 "vil hevne seg" på Fredrikstad og Plankehaugen...

Det har også vert flere saker. Når dem sendte på tv at sentrale roller hville bort, noe som Jensen ikke hadde hørt noe om!

Denne derimot er jeg enig i. Dette var basert på virkelig tynt grunnlag og TV2 presenterte ikke et eneste sitat eller intervju, kun "TV2 vet at..." Slikt blir for tynt. Dessuten... Hvilke sentrale personer var det snakk om? Er ikke akkurat mange sentrale og uerstattelige personer igjen når treneren har takket for seg og direktøren ønsker å bli. Sistnevnte tviler jeg på er en av de som vurderte å gå, da TV2 vinklet saken dithen at Morgan var problemet.

Om noen av personene som sørget for 12 millioner i underskudd ønsker å dra, så ønsker jeg de lykke til andre steder. Dette kunne ha medført tidenes økonomiske katastrofe i norsk fotballsammenheng, og FFK kunne ha blitt den første klubben noensinne som ble degradert i divisjonssystemet fra tippeligaen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914