Terje Høili svarer i morgen
Så det er altså i morgen det "smeller"?
Les hva han (Terje Høili) mener om
* FFKs trenerjakt
* Knut Torbjørn Eggen
* Simen Brennes overgang til Lillestrøm
... og mye mer!
Opprinnelig postet av Shadar
Håper bare ikke at han drar fram noe negativt om Eggen. Da kommer det nok fort en lynkjapp kontra fra "sølvhåkkyen" (Eggen) !
Eggen sitter vel og skriver ny bok i disse dager: "Godfotarvegodset: Året da FFK tråkket i salaten". Fint lite ordspill der gitt!
Håper noen tar seg bryet med å kort fortelle hva som står i intervjuet, er ikke alle som er abonnement på FB-blekka.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Apropo Eggen, så traff dem hverandre i romjula på Geilo. Høili nevner at det var bagateller som gjorde at Eggen sluttet. Ellers så var et samlet innvestorpool innstilt på at dem ville ha med Eggen videre. Han sa også at Eggen er den beste treneren FFK har hatt gjennom tidene......
Jeg ble faktisk overrasket over "positiviteten" i intervjuet.
Det var vel heller det gamle styret som fikk litt indirekte pepper mtp. kontrakten til Simen Brenne, samt økonomistyringen...
En del myter ble avkreftet og en del nye fakta kom frem.
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Godt intervju, hvor T.Høili lar fornuften råde.
Tror ikke KTE hadde klart å uttrykke seg like diplomatisk.
Dersom dette er og var Terje Høili sine holdninger økte min respekt for mannen, og jeg har tror på at han vil være en meget viktig brikke for FFK på veien mot topp 4. ( eller høyere).
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914