Det blir "kanskje" svarte bortedrakter!
jg sendte spørsmål til trener gutta via f-b ista...
dem sa at det kjanskje ble svarte bortedrakter, vet ikke om dem bare disse meg jeg men trur ikke dem kødda.
hva syns dere om det hvis det blir dt? Jg syns det blir for dumt for når vi skal spille mot rosenborg og odd så blir jo det bare surr....og hvorfor kan vi ikke bare ha rødebortedrakter æ?
---------------------------
CUPVINNER 06
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Vi må vel ha tre sett bortedrakter? Jeg er nå egentlig fornøyd så lenge dem ikke er blå eller gule.
Vet ikke om du har dårlig hukommelse, men i fjor hadde da faktisk blå bortedrakter
Opprinnelig postet av olsa
Opprinnelig postet av Snæbbis
Vi må vel ha tre sett bortedrakter? Jeg er nå egentlig fornøyd så lenge dem ikke er blå eller gule.Vet ikke om du har dårlig hukommelse, men i fjor hadde da faktisk blå bortedrakter
Nettopp, og jeg var svært lite begeistret for det( uten at jeg skal lage en svær sak om det, fikk bare sterke molde og sandefjordvibber).
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Opprinnelig postet av TothNR1
dem sa at det kjanskje ble svarte bortedrakter
Tror du bare kan roe ned. Var nok bare en spøk.
Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914