Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK med færrest VIP-losjer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 jan 07, 20:25

Ble forundret når jeg leste denne saken fra www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.1549347, om at FFK er den klubben som satser minst på VIP-loser, hva tror dere det kommer av?

I løpet av 2008 vil samtlige av dagens norske eliteserieklubber i fotball tilby egne VIP-losjer for pengesterke gjester. Det kan gi klubbene enorme inntekter.

Flere av eliteserieklubbene har hentet sine ideer fra Viking stadion. Både Start, Stabæk, Sandefjord., Fredrikstad, Strømsgodset og Hamkam planlegger VIP-losjer på sine nye fotballarenaer i tillegg til at flere andre klubber moderniserer og utvider antall slike rom på eksisterende arenaer.

Brann vil utvide fra 36 slike rom til 56. Start planlegger 16, Stabæk 26, Fredrikstad 10, Odd 20 og Hamkam 8. Alle skal stå klare i løpet av 2007/

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 03 jan 07, 20:37
syns det er greit jeg. da tar de ikke all plassen for de andre som vil dra på stadion. da måtte de i det minste bygd større stadion.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 03 jan 07, 20:48
Om de skulle stablet på flere VIP-losjer på den lille stadion vår hadde det bare blitt latterlig mener nå jeg. Tar stor nok plass de som èr.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 jan 07, 20:55
Opprinnelig postet av Patrioten

Brann vil utvide fra 36 slike rom til 56.

Hvordan i h*****e får de plass til alle disse? Er jo nesten bare vip`er igjen da jo. Noen som vet hvor mange det finnes på Ullevål?

Nå står det ingenting om hvor store de forskjellige boksene skal være da, kan jo være at Brann har mange mindre bokser mens FFK kanskje har færre store. ?

Uansett så synes jeg det høres positivt ut, mere plass til flere "vanlige" folk er jo bra.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 jan 07, 22:32
Kanskje FFK planlegger flere VIP-losjer ved en ev. utvidelse av stadion? Da vil det vel bli Slike losjer på kortsiden(e)?

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 04 jan 07, 18:05
Opprinnelig postet av Patrioten

Ble forundret når jeg leste denne saken fra www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/1.1549347, om at FFK er den klubben som satser minst på VIP-loser, hva tror dere det kommer av?

I løpet av 2008 vil samtlige av dagens norske eliteserieklubber i fotball tilby egne VIP-losjer for pengesterke gjester. Det kan gi klubbene enorme inntekter.

Flere av eliteserieklubbene har hentet sine ideer fra Viking stadion. Både Start, Stabæk, Sandefjord., Fredrikstad, Strømsgodset og Hamkam planlegger VIP-losjer på sine nye fotballarenaer i tillegg til at flere andre klubber moderniserer og utvider antall slike rom på eksisterende arenaer.

Brann vil utvide fra 36 slike rom til 56. Start planlegger 16, Stabæk 26, Fredrikstad 10, Odd 20 og Hamkam 8. Alle skal stå klare i løpet av 2007/

FFK vil vel heller ha mer liv på kampene da....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 jan 07, 18:53
Endret: 04 jan 07, 18:54
Opprinnelig postet av Bob Page

Det har nok heller med størrelsen å gjøre...

Selv om det ikke er det aller, aller, aller mest idelle for tribuneliv, så gjør Start lurt i å bygge stadion slik de gjør. Altså med delte tribuner. Da har de plass til utallige VIP-bokser rundt hele stadion. FFK derimot har valgt en løsning som opptar omtrent hele den ene langsiden. Det er dette som tar plasser fra "allmuen" og samtidig ser det stygt ut. Man burde "kamuflert" boksene noe mer.

Men stadion vår blir som den blir. Godt med nytt anlegg blir det uansett!

Har du lest forumets retningslinjer?

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 05 jan 07, 10:19
Litt av tanken med å ha alle VIP boksene på en side er vel at man kan la alle drikke Champagne i samme resturant etc uten at de må gå rundt hele stadion. Skulle man hatt VIP bokser rundt hele måtte man hatt flere resturanter etc.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 08 jan 07, 17:59

Det er det dummeste jeg har hørt, synger, klapper, roper etc. ikke VIP`ene?
På tidligere balkongen/ballussen kan jeg si meg enig i at lydnivået ikke akkurat var på topp, men satt du noen gang på øvre del av hovedtribunen under taket? Det tviler jeg på.

Fredrikstad!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 08 jan 07, 19:09

Er kanskje mulig at FFK ønsker å samle VIP-ene på et sted og gjøre VIP-avdelingen til et av Fredrikstads fremste treffsteder for "eliten" her i byen. Døm har jo allerede en del faste arrangementer, turer og treff for samarbeidspartnerne, blant annet for at døm skal mingle litt og knytte kontakter seg imellom. Mulig det er en videreføring av den tankegangen man prøver på.

Men i forhold til bespisning og logistikk er det nok uansett ganske praktisk å gjøre det på den måten man har valgt. Dessuten tror jeg ganske mange gir rakkærn i om man har sin egen lille losje eller om man kan sitte på ganske vanlige stadionseter i ly for vær og vind og heller ha et fast bord eller noe i restauranten før kampen og i pausa. Vet ellers ikke hva man har blitt enige om når det gjelder opplegget rundt vip-losjene, men en periode var det noen som snakket om at det muligens ikke ble faste losjer men at disse kom til å gå på omgang mellom de større samarbeidspartnerne. Ikke vet jeg...men det var nå noe som var aktuelt en stund tror jeg.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 08 jan 07, 19:11
Endret: 08 jan 07, 19:12

Opprinnelig postet av T.Olsen

Det er det dummeste jeg har hørt, synger, klapper, roper etc. ikke VIP`ene?
På tidligere balkongen/ballussen kan jeg si meg enig i at lydnivået ikke akkurat var på topp, men satt du noen gang på øvre del av hovedtribunen under taket? Det tviler jeg på.

Helt riktig, min plass var på Plankehaugenfeltet, og bortsett fra Odd-kampen + mot slutten på semin mot Start var det stort sett dødt på hele hovedtribuna såfremt Plankehaugen ikke dro igang "rød og hvite er de beste", "reis opp hvis du er Fredrikstad" eller "FREDRIKSTAD"....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914