Husk meg
Brukernavn
Passord

Andy Kilner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 03 jan 07, 09:13
Leser i dagens FB at Andy Kilner er interessert i trenerjobben.  Ser at han har en viss suksess som trener, men vi vet vel egentlig for lite om han til å skulle tro dette er frelseren.  Men rent tilknytningsmessig sett er det et meget bra navn.  For oss som har fulgt med en stund så var jo Andy en av lyspunktene i en mørk tid..

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 03 jan 07, 10:21
Dem prater om han her

---------------------------

http://keiko99.net

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 03 jan 07, 13:37

trur faktisk at han kunne blitt en bra mann for oss. om ikke som hovedtrener men kanskje som noe annet. han har vel bra kunnskap å nettverk etter det jeg har forstått.

kanskje han kunne brukt dette til å ordne oss noen spillere fra england. enten falne stjerner som kan gjøre det bra for oss eller spillere som sliter med plass på 1 laget.

kanskje eventuelt låne noen spillere for at de skal få litt spilletid. det syns jeg det er lite av i norge.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914