Moström
Jeg har en mistanke om at Denne Norske klubben kan være FFK, men hva vet jeg. Hva trur dere?Hadde vært suverent om han hadde kommet.
Moström er 23 år og kantspiller. Ifølge agenten er han en av Allsvenskans raskeste spillere. I 2004 ble han kåret til årets
spiller i AIK, og skal også ha vært veldig god i 2005 ifølge Jonsson.
Men det siste året har han slitt med skader og karrieren har stagnert. Det har resultert i at han er fristilt fra AIK og kan gå gratis til en annen klubb.
---------------------------
CUPVINNER 06
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av bønna
Link?
oi, beklager. http://fotball.adressa.no/eliteserien/article71766.ece
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
Jeg har en mistanke om at Denne Norske klubben kan være FFK, men hva vet jeg. Hva trur dere?Hadde vært suverent om han hadde kommet.
Moström er 23 år og kantspiller. Ifølge agenten er han en av Allsvenskans raskeste spillere. I 2004 ble han kåret til årets
spiller i AIK, og skal også ha vært veldig god i 2005 ifølge Jonsson.
Men det siste året har han slitt med skader og karrieren har stagnert. Det har resultert i at han er fristilt fra AIK og kan gå gratis til en annen klubb.
Er litt opptatt av disse ordene "Men det siste året har han slitt med skader og karrieren har stagnert. ". Trodde vi var ferdige med bomkjøp av slikt kaliber nå som Eggen tok sin hatt og gikk..
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Fredd
Ta en titt på kommentarene under den orginale artikkelen
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Ta en titt på kommentarene under den orginale artikkelen
Eeh, ja?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av paco
han kommer nok ikke til ffk tror jeg
Han kommer nok på prøvespill tror jeg
Opprinnelig postet av paco
han kommer nok ikke til ffk tror jeg
Agenten har i hvertfall vært i kontakt i FFK.
Artig dette med Mostrøm, jeg må driste meg til å nevne at han var ett av mine tips/kandidater for 2 sesonger siden. Dvs etter han hadde rykket ned med AIK og spilte på Svenske u-laget.
Han er også blitt benyttet som sentralt på midtbanen på det svenske U-landslaget om jeg ikke husker feil.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914