1 januar åpner overgangsvinduet
Blir spennende å se når den første spilleren kommer, er det noen som har hørt om det er noe på gang uten de som skal prøvespille?
Det ryktes om Flo til Leeds www.dagbladet.no/sport/2006/12/31/487453.html
Mod: Endret til mer passende tittel
Opprinnelig postet av Patrioten
tror det kommer 5 eller 6 prøvespillere den 8 januarBlir spennende å se når den første spilleren kommer, er det noen som har hørt om det er noe på gang uten de som skal prøvespille?
Opprinnelig postet av paco
tror det kommer 5 eller 6 prøvespillere den 8 januarBlir spennende å se når den første spilleren kommer, er det noen som har hørt om det er noe på gang uten de som skal prøvespille?
Er det noe kvalitet på de?
Du fortsetter å tror. Lite seriøs du.
---------------------------
Snart ryker hovedkortet i dataen for 3 gang. Tro meg på det :-)
Opprinnelig postet av keiko99
Det står jo her at det kommer prøve spillere da
Det står ikke noe om hvor mange det er, så det skal Paco ha kreditt for om det stemmer.
Opprinnelig postet av keiko99
Det står jo her at det kommer prøve spillere daDet står ikke noe om hvor mange det er, så det skal Paco ha kreditt for om det stemmer.
Fordi han klarte og gjette rett en gang?
kommer 4 eller 5 forsvarsspillere og en midtbanespiller,hvor gode de er,er vel vanskelig å si før de har prøvespilt.er landslagsspillere samtlige av de
kommer 4 eller 5 forsvarsspillere og en midtbanespiller,hvor gode de er,er vel vanskelig å si før de har prøvespilt.er landslagsspillere samtlige av de
Landslagsspillere du liksom. Du tror ikke på det sjøl en gang.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
sa ikke norske gjorde jeg? finnes mange fotball nasjoner med egne landslag eller!Opprinnelig postet av paco
sa ikke norske gjorde jeg? finnes mange fotball nasjoner med egne landslag eller!Opprinnelig postet av paco
Hvorfor sier du ikke noe om hvor i verden disse spillerne kommer fra? (Siden du vet alt mener jeg) Selv jeg kan tippe at det kommer 5-10 utenlandske u-landslagsspillere.
Blir litt for useriøst for meg dette her...
Hvis det stemmer så er det jo bra...
For da bør jo minst en væra en skikkelig forsterkning... Trur vi kommer til å gjøra det bedre på overgangsmarkedet i år!!
bjørkøy,piroja,shaaban,gerrbrand,toth,stadheim,vourinen er vel spillere det har hvert litt usikkerhet rundt og de blir værende også neste sesong,mer usikker på hoås
Det ser ut som dem vil bli ja. Men kommer det inn ett bud på 8-10 mill fra en utenlandsk klubb og dem ber om å få dra, så går dem. Så å si bombastisk at dem blir er garantert feil, selvom dem blir.......
Opprinnelig postet av Costanza
Det er ingen grunn til å tvile på paco sine opplysninger folkens.
Hvorfor skulle jeg ikke tvile på det paco sier ?? Gi meg en god grunn Costanza.
hehe har jeg ikke foreløpig hatt rett da men du får se mot slutten av neste ukeOpprinnelig postet av Costanza
Det er ingen grunn til å tvile på paco sine opplysninger folkens.
Hvorfor skulle jeg ikke tvile på det paco sier ?? Gi meg en god grunn Costanza.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914