1 januar åpner overgangsvinduet
Opprinnelig postet av paco
bjørkøy,piroja,shaaban,gerrbrand,toth,stadheim,vourinen er vel spillere det har hvert litt usikkerhet rundt og de blir værende også neste sesong,mer usikker på hoås
Det ser ut som dem vil bli ja. Men kommer det inn ett bud på 8-10 mill fra en utenlandsk klubb og dem ber om å få dra, så går dem. Så å si bombastisk at dem blir er garantert feil, selvom dem blir.......
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Har du hørt noe om Linderoth, paco? Jeg vet han nylig er ansatt i Viborg, men fikk høre av noen som burde vite at han sto på lista?nei ikke det jeg vet
til rune haugen. har vel foreløpig hatt rett ang.trener spørsmålet og de spillerne som kom i sommer men vi får se da vettu,tror du må legge deg langflat om noen dager hehe
Rett ang. trenerspørsmålet ?? Hittil har det ikke kommet noe ut av det. At Ahlsen og Haugen er trenere så lenge er vel ikke vanskelig å forstå. Men det med spillerne som kom i sommer må du vise meg, jeg gidder ikke å lese innlegga så langt tilbake. Og at det kommer spillere i dette overgangsvinduet er vel heller ikke vanskelig å tippe. Men å diskutere uten noe mer kjøtt på beinet en det du kommer med er bare på helt trynet.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
vi får se du er tydligvis bare ute etter å kverulere,gidder ikke diskutere vi får se om jeg har rett eller ikke da vettu,rundt den 8 januar men som sagt kom deg på trening daOpprinnelig postet av paco
til rune haugen. har vel foreløpig hatt rett ang.trener spørsmålet og de spillerne som kom i sommer men vi får se da vettu,tror du må legge deg langflat om noen dager hehe
Rett ang. trenerspørsmålet ?? Hittil har det ikke kommet noe ut av det. At Ahlsen og Haugen er trenere så lenge er vel ikke vanskelig å forstå. Men det med spillerne som kom i sommer må du vise meg, jeg gidder ikke å lese innlegga så langt tilbake. Og at det kommer spillere i dette overgangsvinduet er vel heller ikke vanskelig å tippe. Men å diskutere uten noe mer kjøtt på beinet en det du kommer med er bare på helt trynet.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
vi får se du er tydligvis bare ute etter å kverulere,gidder ikke diskutere vi får se om jeg har rett eller ikke da vettu,rundt den 8 januar men som sagt kom deg på trening daOpprinnelig postet av paco
Jeg skal bite meg merke i den datoen der ja.
Ærlig talt, i trenerspørsmålet har du jo sagt gjentatte ganger at du bare gjetter.
Og legge seg langflat? Det er godt mulig at du har rett, men så lenge du snakker så generelt som du gjør er det ikke rart at mange tviler på at du vet noe som helst...
Når det gjelder overgangsvinduet som denne tråden handler om, så vil det jo alltid komme rykter uansett hvilken klubb man snakker om. Jeg håper ihvertfall at man klarer å forsterke førsteelleveren med minst to spillere før seriestart.
---------------------------
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
til planken,det kommer som sagt 5-6 spillere på prøvespill og ffk skal ha en midtbane spiller og to forsvarere til i troppen
Det er fortrinnsvis backer de jakter.
Opprinnelig postet av Patrioten
til planken,det kommer som sagt 5-6 spillere på prøvespill og ffk skal ha en midtbane spiller og to forsvarere til i troppenDet er fortrinnsvis backer de jakter.
Håper det kommer en forsvarsspiller som behersker både midtstopper og back - vi er tynt forspent på midtstopperplass.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 02 jan 07, 00:32
Endret: 02 jan 07, 00:33
Opprinnelig postet av Patrioten
til planken,det kommer som sagt 5-6 spillere på prøvespill og ffk skal ha en midtbane spiller og to forsvarere til i troppenDet er fortrinnsvis backer de jakter.
Det er helt riktig Patrioten. Pga. at Bertelsen høyst sannsynlig ikke blir klar til seriestart, så vil man ha to backer på plass.
Klubben trenger jo også en midtstopper til, men det står ikke øverst på listen. Det har blitt sagt at Simen skal erstattes og det har også blitt sagt at det skal forsterkes i hvert ledd, men nå vi jo allerede fått de to fra Elfenbenskysten.
Uansett så tror jeg prioriteringen er som følger:
1. To backer
2. Midtstopper (En sjef)
3. Erstatter for Simen
4. En ny spiss
Når det gjelder Gardar Johannson, så kommer jo han på onsdag og man vil nok se både ham og Vuorinen i noen uker og sikkert på den første treningsleiren før man evt. går til innkjøp av enda en spiss.
Jeg tror også Anders Stadheim vil bli vurdert i noen uker for å se om han kan være erstatteren for Simen Brenne.
De 3 første forsterkningene som kommer forholdsvis snart, tror jeg derfor blir to backer og en midtstopper
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av keiko99
når du sier backer så mener du da høyre og venstre ? pac har jo signert for 2 år, men skader ikke om han for litt konkuranse ?
Ja, riktig! keiko.
En venstre og en høyreback er det jeg vet står øverst på listen, men det er jo ikke sikkert at forsterkningene kommer inn i den rekkefølgen som lista tilsier alikevel. Det kan jo også hende at man vurderer og bruke Gerrbrandt som både midtstopper og konkurent til PAC, og at man derfor får inn en midtstopper før en evt. høyreback.
Jeg tror ihvertfall ikke vi får inn noen flere "poteter", eller spillere som må omskoleres nå som Eggen ikke "bestemmer" lenger.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
når du sier backer så mener du da høyre og venstre ? pac har jo signert for 2 år, men skader ikke om han for litt konkuranse ?
Ja, riktig! keiko.
En venstre og en høyreback er det jeg vet står øverst på listen, men det er jo ikke sikkert at forsterkningene kommer inn i den rekkefølgen som lista tilsier alikevel. Det kan jo også hende at man vurderer og bruke Gerrbrandt som både midtstopper og konkurent til PAC, og at man derfor får inn en midtstopper før en evt. høyreback.
Jeg tror ihvertfall ikke vi får inn noen flere "poteter", eller spillere som må omskoleres nå som Eggen ikke "bestemmer" lenger.
Synes det er litt underlig dersom flere spillere blir hentet inn før den nye treneren er på plass, og kan komme med egne ønsker.
Rød.... hvit... og patriot!
Kanskje det kommer noen prøvetrenere også?
Men helt enig, trener først, deretter spillere. Treneren skal jo ta ut og sette stammen i laget. Det er treneren som er på treningsfeltet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av DeKjök
er allerede et trenerteam som er i stand til å se på spillereKanskje det kommer noen prøvetrenere også?
Men helt enig, trener først, deretter spillere. Treneren skal jo ta ut og sette stammen i laget. Det er treneren som er på treningsfeltet.
Opprinnelig postet av DeKjök
er allerede et trenerteam som er i stand til å se på spillereKanskje det kommer noen prøvetrenere også?
Ja. Men det er hovedtreneren som tar ut laget. Og det er hovedtreneren som legger opp taktikk og formasjon. Derfor bør hovedtreneren ideelt sett også være med å avgjøre hvilke nye spillere/spillertypen klubben bør hente. Men hvis det går flere uker før en hovedtrener er på plass, så har jeg full forståelse for at klubben kjøper inn forsterkninger der det er opplagt at man trenger nye spillere (forsvaret). Det er skummelt å vente for lenge med å hente nye spillere, slik FFK har hatt for vane å gjøre tidligere år.
Du har helt sikkert rett i det, men det er hovedtreneren som til slutt skal bestemme laget og ta konsekvensen av det. Jeg mener derfor det er langt viktigere å få løst den biten.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Opprinnelig postet av Costanza
Det er skummelt å vente for lenge med å hente nye spillere, slik FFK har hatt for vane å gjøre tidligere år.
Også enig i dette. Ved ethvert trenerskifte så gjøres det ofte grep der trenere henter inn noen spiller han ønsker. Derfor synes jeg det er viktig at treneren kommer inn nå og kan gjøre slike grep før serien starter fremfor å måtte ta dem midt i serien.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914