Husk meg
Brukernavn
Passord

Hermanni Vuorinen til Malmø FF?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 des 06, 23:44
Endret: 27 des 06, 00:51

Hermanni Vuorinen

Uppgifter till Himmelriket gör gällande att MFF - efter goda rekommendationer från en viss förbundskapten i Finland - har kollat upp unge anfallaren Hermanni Vuorinen, 21. Vuorinen tillhör norska Fredrikstad dit han kom från finländska FC Honka tidigare i år. Han beskrivs som stor och stark och öste bokstavligen in mål under vårsäsongen. Vuorinen som tidigare har varit utlandsproffs i tyska Werder Bremen sägs vilja gå till en större klubb för att enklare kunna ta steget fullt ut från U21 till A-landslaget. Med tanke på alla offensiva alternativ som Sören Åkeby har att tillgå känns en värvning inte aktuell i dagsläget, men Vuorinen är ett namn värt att lägga på minnet. 2006-12-23

www.svenskafans.com/fotboll/artikel.asp

Mod: Fjernet den glorete røde julefargen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 des 06, 23:51
Endret: 27 des 06, 00:52

Jeg håper ikke han forsvinner. Hermanni kan fort bli en slager hos oss hvis han blir vist tillit. Men da må FFK spille riktig. Hermanni er nok en såkalt boxplayer, og skal ikke slite seg ut som offensiv midt slik som Toth gjør.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 27 des 06, 00:26
hadde håpet han kunne fått mer tid i drakta jeg også. han har jo ikke fått vist hva han kan enda. må jo gi han sjangsen til å vise seg frem i løpet av vinteren syns jeg. mener han har et stort potensiale.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 des 06, 00:39

Opprinnelig postet av scheien
hadde håpet han kunne fått mer tid i drakta jeg også. han har jo ikke fått vist hva han kan enda. må jo gi han sjangsen til å vise seg frem i løpet av vinteren syns jeg. mener han har et stort potensiale.

Han kan vel ikke spille for noen annen klubb enn FFK, før til høsten.

De samme regler som stoppet Gardar Johansson.

---------------------------

FFK på toppen i 2006

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 27 des 06, 00:41

Har ikke sett det selv, men det sies at Heavy slett ikke overbeviser på 2.laget. Men nå sier ikke nødvendigvis det så mye.

Av det jeg har sett ham på A-laget har han ikke bare fått lite spilletid, men det virker også som om de andre spillerne ikke riktig vet hvor de har ham, eller hva slags baller han bør få å jobbe med. Det tar gjerne litt tid, ikke bare for en spiss å lære å kjenne et nytt lag, men også for laget å lære å kjenne sin nye spiss.

LIkevel tilsier magefølelsen min at et islandsk gemytt kan passe bedre til norske forhold enn finsk. Så jeg tenker nå mitt om hvem som kommer til å bli en hit på topp neste år. Men Heavy er ung, og alt for tidlig å avskrive for FFK. Om han da ikke kan avskrives for mer enn han ble påskrevet for...

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 27 des 06, 08:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hermanni kan fort bli en slager hos oss hvis han blir vist tillit. Men da må FFK spille riktig. Hermanni er nok en såkalt boxplayer, og skal ikke slite seg ut som offensiv midt slik som Toth gjør.

det spørs jo hva man mener er riktig da. tviler på at spilleren er så god at vi bør legge om hele formasjonen og spillestilen for å tilpasse oss vuorinen. men når det er sagt, så kan jo spillestil fort endres med et trenerbytte. det blir spennende å se. det virker som gutten har potensiale.

med ffk til champions league!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 27 des 06, 08:31
vorurinen forsvinner ikke til malmø

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 27 des 06, 09:40

Opprinnelig postet av paco

Nok et velbegrunna innlegg fra deg!!

Jeg håper heller ikke han drar... Trur gutten kan bli skikkelig god hvis han blir satsa på...

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 27 des 06, 12:28
Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg håper heller ikke han drar... Trur gutten kan bli skikkelig god hvis han blir satsa på...

Jeg har en følelse av at paco og Morgan kjenner hverandre meget godt,ja jeg blir slettes ikke overasket om det er Andersen him self som leker seg litt her inne. 

Tror han ble kalt paco den gangen han kjørte varer for Sportmann.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 27 des 06, 12:49
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg har en følelse av at paco og Morgan kjenner hverandre meget godt,ja jeg blir slettes ikke overasket om det er Andersen him self som leker seg litt her inne. 

Tror han ble kalt paco den gangen han kjørte varer for Sportmann.

hehe nei kjenner nok ikke morgan,har heller aldrig snakket med ham men har fulgt han ivrig gjennom hans hockey karriere

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 27 des 06, 13:17
Han må spille til neste år. Tror Eggen nekta å bruke han fordi han ikke hadde henta dem selv... Men med ny trner er det nye muligheter... og for sikkerhets skyld: Heavy kan ikke dra før til sommeren... Men det gjør ahn ikke... Koselig fyr foresten, og bra musikksmak...

Vuorinen på topp!!

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 27 des 06, 14:41
Endret: 27 des 06, 14:44

Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Han må spille til neste år. Tror Eggen nekta å bruke han fordi han ikke hadde henta dem selv... Men med ny trner er det nye muligheter... og for sikkerhets skyld: Heavy kan ikke dra før til sommeren... Men det gjør ahn ikke... Koselig fyr foresten, og bra musikksmak...

Typisk musikken for oss gressvikguttær det vel..hehe

Har hatt tru på heavy siden første stund jeg...synd lite spilletid...tror også det var eggen som ikke ville bruke han av samme grunn som du..

Heia FFK

paco

Landslagsspiller

Lagt til: 27 des 06, 15:04
Opprinnelig postet av Lex

Typisk musikken for oss gressvikguttær det vel..hehe

Har hatt tru på heavy siden første stund jeg...synd lite spilletid...tror også det var eggen som ikke ville bruke han av samme grunn som du..

stemmer nok det

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 27 des 06, 15:26
Han brukte han fra start mot Stabæk, da hadde han vel ikke vært her mer enn ett par tre uker....... Tror Heavy er enn spiller som passer bedre i 442.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 27 des 06, 15:43
MOt stabæk sugde det meste, og Heavy fikk ingen baller å jobbe med. De målene jeg har sett han har scort på FC Honka har det vært skikkelige Van Nistelrooy mål. Rett sted til rett tid, samt flere gjennombruddsmål... Kontringsspiller tror jeg... og musikksmaken hans er grunn nok til til å la han spille på topp. Hvem blir vel ikke skremt av en finne på 1.93 som bloddigger Children of Bodom?

Vuorinen på topp!!

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 27 des 06, 15:53
Endret: 27 des 06, 18:34

Enig i det. Poenget var at Eggen brukte han. Tydelig å se det lille vi så av han at medspillerene slet med å finne han og at han var ukjent med løpsmønsteret når han spilte ensom spiss. Tror og håper at han kan bli en forsterkning for oss neste sesong, men tror Eggen gjorde rett da han valgte Toth ut sesongen istedet for å spille inn en ny spiss på Høstsesongen. Er neimen ikke sikker på at vi hadde blitt nr 8 og cupmester hvis det hadde skjedd.

Dessuten hvis Eggen ikke var med på å hente heavy, da er det ihvertfall ikke rart han sa opp.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 des 06, 16:00
Endret: 27 des 06, 18:34
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Dessuten hvis Eggen ikke var med på å hente heavy, da er det ihvertfall ikke rart han sa opp.

Eggen var med. Han har signert og godkjent alle spillerkjøpene.

Men du har et poeng. Vuorinen grep ikke sjansen når han fikk den, og FFK hadde ikke råd til å la ham bruke viktige og avgjørende seriekamper for å "spille seg inn" på laget. Det var helt klart et riktig valg å benytte Toth.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 des 06, 16:40
MOt stabæk sugde det meste, og Heavy fikk ingen baller å jobbe med. De målene jeg har sett han har scort på FC Honka har det vært skikkelige Van Nistelrooy mål. Rett sted til rett tid, samt flere gjennombruddsmål... Kontringsspiller tror jeg... og musikksmaken hans er grunn nok til til å la han spille på topp. Hvem blir vel ikke skremt av en finne på 1.93 som bloddigger Children of Bodom?

Du beskriver det jeg har mistanke om. De målene du har sett han har scora for FC Honka er typiske Van Nistelrooy -mål. Og Nistelrooy scorer knapt nok mål utenfor 16-meteren, helst innenfor 5-meter også. Så det med boxplayer som jeg nevnte er nok bra brukt på Hermanni.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 des 06, 20:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du beskriver det jeg har mistanke om. De målene du har sett han har scora for FC Honka er typiske Van Nistelrooy -mål. Og Nistelrooy scorer knapt nok mål utenfor 16-meteren, helst innenfor 5-meter også. Så det med boxplayer som jeg nevnte er nok bra brukt på Hermanni.

En sterk og sinna targetman med scoringsevner innenfor sekstenmeter?  Det høres ut som drømme-kompanjongen til Toth...  Spesielt mot lag som FFK skal føre kampen mot. 

Kjemperaske vinger og raske, offensive backer er perfekt mot lag som vi skal spille jevnt med, eller som er bedre enn oss - eller når vi spiller på bortebane mot hjemmesterke lag.

Vi må ha spillere nok til å kunne dekke opp for litt "forskjellige" fotballkamper! I år ble vi for forutsigbare på bortebane og fikk hatten full altfor ofte.  Hjemme var vi sterke nok til å spille ut de fleste, men ikke borte - dersom vi ser de samme tendensene til året blir det viktig for den nye treneren å klare å lære spillerne mer enn "ett" spill.

Og forskjellige spillertyper med ulik spisskompetanse er nøkkelen til en slik suksess.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Le Tissier

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 des 06

Lagt til: 28 des 06, 20:00
Endret: 28 des 06, 20:45
Vet Morgan er en fæl fyr, men å fornekte sin egen bror? Fyameg.

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5445&start=45

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914