Leon Andreasen
Mulig at denne stopperen er for dyr for FFK ?? Men denne spilleren er ikke fornøyd i sin klubb om dagen.ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article253723.ece
Werder vil kun leie ut, men vi kan kanskje gå inn med opsjon på kjøp ??
ekstrabladet.dk/sport/udenlandsk_fodbold/international_fodbold/article252727.ece
Her bør noen tipse klubben!!
Trur nok ikke vi har sjans men er jo greit å prøve!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Patrioten har vel antenner til å ta tak i dette.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Patrioten har vel antenner til å ta tak i dette.
Tipset er sendt, men de venter nok med å leie/kjøpe spillere til den nye treneren kommer.
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Patrioten har vel antenner til å ta tak i dette.Tipset er sendt, men de venter nok med å leie/kjøpe spillere til den nye treneren kommer.
Det er jeg ikke sikker på. Så vidt jeg vet så finnes det 3 høyaktuelle navn, og da spørs det vel når en ny trener er på plass.
---------------------------
FFK på toppen i 2006
De som er høyaktuelle var det vel Eggen som ønsket seg?
Synes det er rart, hvis de tre spillerene signer kontrakter uten å vite hvem som blir treneren deres, er du ikke enig det?
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 25 des 06, 09:41
Endret: 25 des 06, 09:46
Synes det er rart, hvis de tre spillerene signer kontrakter uten å vite hvem som blir treneren deres, er du ikke enig det?
Det kan jo sies, men på den andre siden, så overtar jo alltid en trener det spillermateriale klubben har. Det er jo ikke en selvfølge at en ny trener starter sitt arbeide med å handle spillere.
Forøvrig, så var det Eggen som ønsket seg Gullerud fra Ham-Kam, men styret i klubben synes ikke han var god nok, så jeg tror nok ikke vi vil få så mye stallfyll fremover, men spillere som desidert er forsterkninger, og det er nok ihvertfall en positiv side ved at en spllerpool er eiere av 50 % av troppen.
De 3 spillerne som nå står på blokka har nok også Eggen ønsket og skal være spillere som ikke styrker bredden, men som styrker 1. ellveren.
Vi får se hva som skjer, men jeg tror ikke FFK kommer til å stresse. Hvis ikke den rette treneren blir funnet snart, så tror jeg godt det kan drøye til nærmere 1. februar, og da begynner det jo å bli litt sent å kjøpe nye spillere.
Jeg tror nok også en hvis person vil åpne lommeboka litt ekstra, for at klubben skal få den treneren man vil ha.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det kan jo sies, men på den andre siden, så overtar jo alltid en trener det spillermateriale klubben har. Det er jo ikke en selvfølge at en ny trener starter sitt arbeide med å handle spillere.
Forøvrig, så var det Eggen som ønsket seg Gullerud fra Ham-Kam, men styret i klubben synes ikke han var god nok, så jeg tror nok ikke vi vil få så mye stallfyll fremover, men spillere som desidert er forsterkninger, og det er nok ihvertfall en positiv side ved at en spllerpool er eiere av 50 % av troppen.
De 3 spillerne som nå står på blokka har nok også Eggen ønsket og skal være spillere som ikke styrker bredden, men som styrker 1. ellveren.
Vi får se hva som skjer, men jeg tror ikke FFK kommer til å stresse. Hvis ikke den rette treneren blir funnet snart, så tror jeg godt det kan drøye til nærmere 1. februar, og da begynner det jo å bli litt sent å kjøpe nye spillere.
Jeg tror nok også en hvis person vil åpne lommeboka litt ekstra, for at klubben skal få den treneren man vil ha.
Er enig mye av det du skriver, men et e.k.s ang ny trener.
Tom Nordlie:
Han satt vel ikke lenge i trenerstolen før han fikk to nye spillere, Simen og Essediri fra Rosenborg. Simen var en spiller han har ønsket seg lenge og han fikk han.
I forhold til de tre spillerne som står på blokka, er det vel to forsvar og en midtbanespiller, får inderlig håpe at det denne gangen er kvalitet og ikke noe rask.
Jeg tror ikke de eventuelle kvalitetspillerne blir fristet av å spille under ukjente trenere som Ahlsen, Aune og Haugen, det sier seg selv.
Jo, kanskje hvis får en bra lønn og det samme for å få en god trener hit, for alt kan vel kjøpes for penger, Snæbuss?
Ellers er jeg spendt på om det kom fram noe nytt under julemiddagen hos deg, skulle det ikke snakkes om FFK
For min del, snakket jeg med en person som spiller i FFK, som mente at Sherkes var ferdig i FFK, har du fått med deg det?
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Er enig mye av det du skriver, men et e.k.s ang ny trener.
Tom Nordlie:
Han satt vel ikke lenge i trenerstolen før han fikk to nye spillere, Simen og Essediri fra Rosenborg. Simen var en spiller han har ønsket seg lenge og han fikk han.
I forhold til de tre spillerne som står på blokka, er det vel to forsvar og en midtbanespiller, får inderlig håpe at det denne gangen er kvalitet og ikke noe rask.
Jeg tror ikke de eventuelle kvalitetspillerne blir fristet av å spille under ukjente trenere som Ahlsen, Aune og Haugen, det sier seg selv.
Jo, kanskje hvis får en bra lønn og det samme for å få en god trener hit, for alt kan vel kjøpes for penger, Snæbuss?
Ellers er jeg spendt på om det kom fram noe nytt under julemiddagen hos deg, skulle det ikke snakkes om FFK
For min del, snakket jeg med en person som spiller i FFK, som mente at Sherkes var ferdig i FFK, har du fått med deg det?
Min julemiddag er i romjulen og der kommer det nok ikke frem noe nytt, bare generelle diskusjoner om FFK, Patrioten.
Dersom en ny trener først er på plass rundt 1. februar eller senere, så tror jeg nok at han raskest mulig kommer til å danne seg et inntrykk av hele troppen og at han som en av hovedoppgavene i starten blir å slanke troppen og ikke kjøpe flere nye, for da bør nye spillere allerede være på plass.
FFK på toppen i 2006
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
[url] http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859 [url]
Det skandinaviske forumet:
http://forum.soccerproject.com/viewforum.php?f=48
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det er gjort for flere dager siden.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914