Husk meg
Brukernavn
Passord

Jordnære Tarik!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 19 des 06, 23:41
Endret: 19 des 06, 23:43
nå har han sagt nei til pompey igjen. trur ikke det er mange unggutter som hadde sagt nei til en sånn mulighet i utlandet.

syns han virker som en veldig fornuftig gutt med beina godt plantet på jorda.  virker også som om han har tenkt til å bli i ffk et par år til å utvikle seg før han drar til utlandet.  er morsomt å høre at han gleder seg til å spille på nye fredrikstad stadion samtidig som han sier nei til pompey.

sånne guttær skulle vi hatt flere av i klubben.  ikke bare å dra til det første å beste dem ser.  unner han en stor karriere når han drar herfra etter at vi har solgt han for en stor sum.  hehe

ffksupporter.net: Tarik – nok et nei til Portsmouth

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 20 des 06, 00:05

Opprinnelig postet av scheien
nå har han sagt nei til pompey igjen. trur ikke det er mange unggutter som hadde sagt nei til en sånn mulighet i utlandet.

syns han virker som en veldig fornuftig gutt med beina godt plantet på jorda.  virker også som om han har tenkt til å bli i ffk et par år til å utvikle seg før han drar til utlandet.  er morsomt å høre at han gleder seg til å spille på nye fredrikstad stadion samtidig som han sier nei til pompey.

sånne guttær skulle vi hatt flere av i klubben.  ikke bare å dra til det første å beste dem ser.  unner han en stor karriere når han drar herfra etter at vi har solgt han for en stor sum.  hehe

ffksupporter.net: Tarik – nok et nei til Portsmouth

Respekt mann...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 20 des 06, 20:24

Helt klart klokt av Tarik å spille på seg mer erfaring i Norge og i FFK før han drar ut i den store verden.

Og helt klart topp for oss fans at han blir i FFK en stund til. Tarik er nettopp en slik spiller som FFK trenger for å bli en norsk toppklubb.

Det jeg liker aller best med Tarik er frekkheten og viljen til å utfordre store, sterke og rutinerte motstandere, uten synlig respekt, bare med en enorm vilje til å finne en åpning i forsvaret, en mulighet til å smette forbi. Hurtighet, balanse og teknisk dyktighet bidrar selvsagt også, masse spilleforståelse utgjør en stor del av talentet, men denne frekkheten hans er uslåelig. Må han endelig ta vare på den!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 20 des 06, 20:40
Enig med deg FOTR, men vil legge til en ting: Kunne ønske at Tarik oftere løp mot dørlinja fremfor å trekke innover sentralt i banen!

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06

Lagt til: 20 des 06, 20:49

Opprinnelig postet av Holters
Enig med deg FOTR, men vil legge til en ting: Kunne ønske at Tarik oftere løp mot dørlinja fremfor å trekke innover sentralt i banen!

Mener du han skal springe inn på klubbhuset da eller,hehe

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 20 des 06, 20:58
Endret: 20 des 06, 20:58

På nye stadion kan han kanskje ta en tur innom rockepuben på veien? Legge inn en finte rundt biljardbordet?

Nu vel. Er forsåvidt enig i at Tarik utfordrer best ute på fløyen og ned mot dørlinja. Der finner han bedre det rommet han trenger for å slå gode innlegg. Gjennombruddstyrke er vel en av de tingene Tarik har tilgode å utvikle fullt ut. Men det kommer nok det også!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 21 des 06, 14:44

Kunne ønske at Tarik oftere løp mot dørlinja fremfor å trekke innover sentralt i banen!

Jeg observerer til min skrekk at "dørlinja" brukes konsekvent? Det heter da vitterlig "dødlinja"?

Bjørkøy som Statsminister!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 21 des 06, 14:46
Endret: 21 des 06, 14:49
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Kunne ønske at Tarik oftere løp mot dørlinja fremfor å trekke innover sentralt i banen!

Jeg observerer til min skrekk at "dørlinja" brukes konsekvent? Det heter da vitterlig "dødlinja"?

He he he, tanken slo i grunn meg også. Ser ut som dørlinjen blir brukt av kommentatorer på TV også, uten at jeg vet helt hvorfor. Jeg vil jo tro, som deg, at det heter dødlinjen, ettersom den gir en død vinkel mot målet. Aldri sett ei dør på en fotballbane i hvert fall.

Men tilbake til tråden, Tarik virker som en person som har beina godt planta på jorden, og som tar ting i riktig rekkefølge og lar ikke eventuelle høye lønninger og annen status veie for mye ved neste veivalg. Tror han gjør lurt i å utvikle seg litt mer her i Norge før han drar ut på eventyr og lar FFK sitte igjen med nok penger til å "produsere" nye talenter.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 21 des 06, 17:36
Død vinkel mot målet! Vel, handler vel mest om at ballen er død da den passerer dødlinjen......

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 21 des 06, 18:01

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Død vinkel mot målet! Vel, handler vel mest om at ballen er død da den passerer dødlinjen......

da skulle det vel het dødvinkel når det er innkast å da.ballen er like død da som ved corner/utspill fra mål.hehe.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 21 des 06, 20:20
Endret: 21 des 06, 20:21
er da vitterlig ingenting som heter dødvinkel :)

selvom det er et album av johndoe da, og en bok av noe slag

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 21 des 06, 20:28

Opprinnelig postet av JipJap
er da vitterlig ingenting som heter dødvinkel :)

selvom det er et album av johndoe da, og en bok av noe slag

hehe. må være enig med deg der. mente egentlig dødlinje. vet ikke helt hvor jeg fikk vinkel fra.

HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03

Lagt til: 04 jan 07, 21:48
Dødvinkel he he he. Jeg har da alltid sagt dødlinje jeg ihvertfall, samma F... om det er riktig eller ikke.

ffk
arsenal
evig aristokrat
Plankehaugen trenger ingen ULTRAS

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 21 des 06, 11:34
Takk Tarik!

Det er gutt som har hjertet på rett plass. Håper han kan utvikle seg her, å bli en storspiller i utlandet seinere!

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!

scheien

Landslagsspiller

Lagt til: 21 des 06, 11:38
håper han går samme vei som gamst å drar til blackburn om noen år.da hadde jeg blitt glad.derfor da hadde han dratt til den nest beste klubben i mitt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914