Engasjement i Plankebyen
Må være en av periodene med mest trafikk her inne også dette vel...?
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
Aldri kjedelig å være FFK-supporter. Slitsomt, frustrerende og krevende, men aldri kjedelig.
Ære være Plankebyen
Jepp. Bra også at siden holder seg oppegående tross mye trafikk. Har jo gått dritt før når det har skjedd store ting såvidt jeg husker.
Riksmediene hadde nok gitt denne saken litt mer oppmerksomhet om dagen hadde vært litt mindre full av andre sportsbegivenheter. Håndball-gull,Skiskytterstafett-gull og hopp-gull.
Vin og blomster på bordet...
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av Slabbedasken
Jepp. Bra også at siden holder seg oppegående tross mye trafikk. Har jo gått dritt før når det har skjedd store ting såvidt jeg husker.
ffksupporter.net har klart alltid klart bra under store ting. Det var en periode hvor webhostere kjørte backup av databasen kl 20 om kvelden (!) og det skapte problemer. Da gikk siden ofte ned. ffksupporter.net hadde ikke noe problem den gang Enerly ble skadet, og da var det sinnssyke besøkelsestall. Jeg kan komme litt tilbake med dagens tall og flere andre høydare når ting roer seg litt.
Men helt klart enig med djpete! Moro at ting skjer rundt klubben!
Jeg trodde strengt talt det skulle være langt mer agurksesong nå enn Desember så langt har vært.
Ja, er utrolig bra.
Kan dere i FFKsupporter.net sette opp et web kamera på den nye stadion, har sett at sandjeford har det!
Mange som ønsker dette..:-D
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av paco
håper ikke morgan leser dette,for maken til dolking i ryggen fra egne supportere uten å ha gjort noe galt foreløpig, bortsett fra å hente et par nye spillere og stått for en kraftig økning av budsjettet.er nok mange som kommer til å få dårlig samvittighet når de ser ffk i toppen av tippeligaen
Hva er så galt i denne tråden...? Synes du skal ta opp slik ting i de trådene det eventuelt hører hjemme.
Opprinnelig postet av Holters
er bare trist at en person blir forfulgt til de grader av egne supportere.det jeg lurer på er hva han har gjort galt?Opprinnelig postet av paco
håper ikke morgan leser dette,for maken til dolking i ryggen fra egne supportere uten å ha gjort noe galt foreløpig, bortsett fra å hente et par nye spillere og stått for en kraftig økning av budsjettet.er nok mange som kommer til å få dårlig samvittighet når de ser ffk i toppen av tippeligaen
Hva er så galt i denne tråden...? Synes du skal ta opp slik ting i de trådene det eventuelt hører hjemme.
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Holters
er bare trist at en person blir forfulgt til de grader av egne supportere.det jeg lurer på er hva han har gjort galt?Opprinnelig postet av paco
Egne supportere ja...haha...har dere starta supportergjeng for ham og nå? Styrevedtak eller?
Hva har han ikke gjort galt?
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
Opprinnelig postet av Snæbbis
Hehe Har du glemt å spise IQ-pillene dine eller Paco, skulle ikke tro at en person var i stand til å si så mye piss som du har trøkka ut av deg på din korte tid her på forumet, men jammen var det mulig allikevel hehe.TAKK
Hehe Har du glemt å spise IQ-pillene dine eller Paco, skulle ikke tro at en person var i stand til å si så mye piss som du har trøkka ut av deg på din korte tid her på forumet, men jammen var det mulig allikevel hehe.
Det er konsekvensen av at unger som fortsatt går på barneskolen har egen pc på rommet... tell til 10...
Hva med en "ignorer bruker" funksjon?
Opprinnelig postet av Olavesen
Hehe Har du glemt å spise IQ-pillene dine eller Paco, skulle ikke tro at en person var i stand til å si så mye piss som du har trøkka ut av deg på din korte tid her på forumet, men jammen var det mulig allikevel hehe.Det er konsekvensen av at unger som fortsatt går på barneskolen har egen pc på rommet... tell til 10...
Hva med en "ignorer bruker" funksjon?
det syns jeg hadde vært bra.har kommet veldig mye tåpelige ting fra to stk jeg har lagt merke til de siste ukene.
Å skulle sensurere ordet Hottentott fra Torbjørn Egners barnesang er den stinkende, kvalmende toppen av politisk korrekthet.
EffEffKå!
math
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914