Pressekonferanse på stadion idag!
Dette er utrolig synd syntes nå jeg!!
Skal bli spennende å se hvem som da blir ny trener!!
---------------------------
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Håper pressekonferansen handler om at de har funnet en løsning på de interne problemene mellom Andersen og Eggen, sånn at begge fortsetter i klubben. Men det er kanskje naivt...
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Jeg liker dette.
Håper dette betyr at vi får ny trener. Tusen takk for alt KTE! Det har vært noen fine år...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg liker ikke dette.
Håper pressekonferansen handler om at de har funnet en løsning på de interne problemene mellom Andersen og Eggen, sånn at begge fortsetter i klubben. Men det er kanskje naivt...
Hadde vel vært litt rart å innkalle til hastepressekonferanse da? Vil være synd hvis vi ikke har en fullgod erstatter klar, har vi dette, så ser jeg positivt på trenerbytte.
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg liker ikke dette.
Tror ikke hele medienorge er invitert for så lite.
-exit body, exit mind-
Bastionen spekulerer i om Henning Berg bør få sparken i Lyn.
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg har fått vite at Henning Berg og Torgeir Bjarmann ikke er de beste venner for tiden, kanskje Henning er på vei hit?
Nevnte det her om dagen jeg, men da ble det protestert heftig her inne!
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av MotorWerk
Spennende saker. Dersom Eggen går er det nitrist. Har prøvd å komme opp med noen alternativer på trenersiden, men hjernen er som et jomfruaktig lerrett. Kan vi kanskje håpe på en eller annen god svenske...?
Husk det går an å kjøpe ut trenere, så vi kan fort få en trener fra hvem som helst Tippeligaklubb.
Og penger har Mr. Høili.
Uff, jeg liker kontinuitet jeg :)
Merkelig at det ikke står noe om dette på f-b,men på de andre avis-sidene!!?
Noen som vet om det blir sendt på radio?
Opprinnelig postet av GurrBass
Merkelig? De er jo kjent for å være sist med det siste ;)
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av GurrBass
Merkelig? De er jo kjent for å være sist med det siste ;)
Jammen det er jo litt merkelig at det skal komme ut i Døla avisa før Fredrikstad blad!?!?
-exit body, exit mind-
Vet ikke hvorfor,men har ikke sansen for deffensive spillere som har blitt trenere!!
Lyn har jo liggi høyt på tabellen,men de scorer jo nesten ingen mål... Og se på HamKam,de rykka jo rett ned!
Skeptisk!!
Hva med Sven?Gamle England treneren!
Kan jo prøve å gi et tilbud, noen som har noen forslag om nye trenere?Blir frustret at FFK måtte gjøre det så sent!Jeg ønsker at Eggen skal forsette!
Men syns det er dårlig gjort av Eggen å gjøre dette på dette tidspunktet, syns det viser at Eggen tenker mer på seg selv enn klubben!
CUPVINNER 06
CUPVINNER 06
Pressekonferansen er på FMV for øvrig...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914