Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen, en kjernekar!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06

Lagt til: 15 des 06, 14:22

må bare få sagt dette. Syns at Morgan virker som en veldig bra type, sendte en mail til han og fikk faktisk svar, det syns jeg er utrolig bra, så mye som han må styre med. Jeg tror at denne mannen kan føre oss tilbake til toppen.

---------------------------

CUPVINNER 06

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til: 15 des 06, 14:40
Opprinnelig postet av TothNR1

må bare få sagt dette. Syns at Morgan virker som en veldig bra type, sendte en mail til han og fikk faktisk svar, det syns jeg er utrolig bra, så mye som han må styre med. Jeg tror at denne mannen kan føre oss tilbake til toppen.

hehe han har allerede begynt

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 15 des 06, 15:12
Synes du starter mange nyttige tråder TothNR1!!!

TothNR1

A-lagspiller

Lagt til: 15 des 06, 15:14

Unskyld, er ny her, så vet ikke så mye, skal skjerpe meg

CUPVINNER 06

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til: 16 des 06, 05:54

sendte en mail til han og fikk faktisk svar, det syns jeg er utrolig bra

Hva spurte du om? Og hva svarte han?

TothNR1

A-lagspiller

Lagt til: 16 des 06, 12:48
Jeg spurte litt om dem nye draktene, hvis du går på tråden fra puma til umbro så ser du hva jeg fikk i svar.

CUPVINNER 06

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 19 des 06, 09:58
Er ny på forumet her. Syns denne trådet var den eneste som passet for det jeg har på hjertet. La meg også si at jeg leser de fleste innlegg og er meget imponert av hva forumet klarer å få fram av nyttige og riktige opplysninger.

Er problemet Morgan?
Jeg er en av de som har vært skeptisk til Morgan og tenkt at Eggen slutter pga Morgan. Men er det egentlig Morgan som er problemet? Morgan har fått skylda (iallefall på forumet) for de to "mislykkede" innkjøpene tidligere i år. (Finnen og Stadheim). Men var dette egentlig Morgans skyld. Ting tyder vel også på at deres opphold i FFK kan bli kortvarig. Jeg skal ikke uttale meg om spillerne, men la meg nevne noen punkter som gir oss et litt annet syn på problemet sett fra investorenes side :

Det var Eggen og trenerteamet som hadde gjort dårlig research på disse. Dette var ikke Morgans feil.

Investorene (spillerpoolen) har satset millioner og mye av dette er brent bort i dårlige kjøp.

Investorene (Høili) står svært nær Morgan A. De ønsker å sikre sine millioner at de ikke "sløses bort" sett fra deres ståsted.

F-b skriver: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061217/FFK/61217005/1017
"...og FFK-leder Bjørn Jensen, mener de har vedtatt en organisering med klare ansvars- og rapporteringslinjer - i tråd med ønskene til investorene i selskapene Spillerinvest og FFK Sport ASA."
Legg merke til hva han sier: "ønskene til investorene"
Samme link:
I dette utvalget skal følgende personer sitte:

* Valgt sportslig leder i FFK - Terje Jensen.
* Hovedtreneren - inntill i dag Knut Torbjørn Eggen.
* Adm. direktør Sport ASA - Morgan Andersen
* Styreleder i FFK Sport ASA - Per Kristian Olsen
* To representanter fra Fredrikstad Spillerinvest - Terje Høili og Asle Arntzen.
Morgan var heller ikke på den nevnte pressekonferansen. Så mitt spørsmål blir da: Er det investorene (Høili m.fl.) som presser på og vil ha sitt å si for de sportslige satsingene, og er det dette KTE ikke kan akseptere?
Jeg prøver bare å forstå hva som egentlig skjer i maktkampen i FFK. Jeg syns dette har kommet dårlig fram i debatten.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 19 des 06, 13:51
Helt enig med det du sier. Veldig bra ressonnement! Og jeg lurer på det samme

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 des 06, 14:14
Tror du har mye rett i det du sier der "GOFFK". En sånn prosess har foregått i mange av Tippeligaklubbene. Dette har medført at Tom Nordli er den eldste treneren i Tippeligaen i dag. De gamle trenerene har ikke klart å takle den nye rollen en trener har fått. De får mindre makt,men større ansvar,hvis laget gjør det dårlig.Derfor har mange blitt oppsagt eller gått. De nye organisasjonsmodelene gjør at investorene får mere makt og kontroll over middlene de spytter inn i klubbene. Den stiller også krav til at partene samarbeider godt. Eggen jr. og sr. er vant til å ha full kontroll på den sportslige biten i klubbene sine. Kanskje de hadde likt systemet de har i England,med en manager som har all sportslig makt.

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 19 des 06, 15:22

Det kreves mer enn evnen til å svare på mail for å få en klubb opp i norgestoppen, men det er jo en god begynnelse.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 des 06, 15:32
Opprinnelig postet av Olavesen

Det kreves mer enn evnen til å svare på mail for å få en klubb opp i norgestoppen, men det er jo en god begynnelse.

Mokkelbost klarte jo ikke det engang. Ref: Tariks treningsopphold i Chelsea.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914