Spekulasjonstråd: Hvem skal ta over for Eggen?
Opprinnelig postet av paco
semb kommer ikke til FFK
Vet du dette? Eller er det bare noe du tror?? Men hvorfor kommer han ikke da? Du som vet alt mellom himmel og jord mener jeg....
---------------------------
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
L.O Mattsson er en kandidat visstnok.
Herregud er alt jeg vil si til det....
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
I alle tilfeller burde FFK, takket være Eggens resultater, være en interessant klubb å overta for en merittert trener. Så det skulle vel være mulig å få kabalen ti å gå opp.
Høili kom vel strengt talt inn i klubben igjen når han reddet de (nok engang) fra økonomisk kaos i sommer. Det stod så dårlig til (dette er bare løse rykter jeg har hørt) at man kunne frykte for profflisensen.
Opprinnelig postet av Plankekæll
hadde jeg ikke rett tidligere idag! semb kommer ikke til ffk men dere kan jo fortsatt diskutere det så mye dere vilOpprinnelig postet av paco
semb kommer ikke til FFK
Vet du dette? Eller er det bare noe du tror?? Men hvorfor kommer han ikke da? Du som vet alt mellom himmel og jord mener jeg....
Opprinnelig postet av Costanza
Henning Berg utelukker hvert fall FFK.det har jeg allerede sagt
CUPVINNER 06
Opprinnelig postet av TothNR1
hvis Nordmark kommer hit er vi toast! Hvis FFK engang tenker på blir jeg skremt, makan til dårlig trener!
Nei, kan ikke hente normark...han kan holde seg til samelandslaget...passer der han...
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Vankslig å se hvorfor Semb ikke kan være interessert. Han har uttalt at han har lyst til å trene en norsk klubb med seriøse ambisjoner, og selv om han ikke vil flytte fra Vestfold kan han vel ikke bare ha Sandefjord i tankene?
Har aldri vært noen stor fan av Semb, men strengt tatt er det litt urettferdig å stemple ham som defensiv pga innsatsen på landslaget. Det landslaget Semb ledet var ofte svakere enn motstanderne hva gjaldt ballferdigheter og pasningssikkerhet. Da kan man ikke bare rase avgårde med hodestups optimisme, men legge et fornuftig løp etter omstendighetene. Som også Drillo gjorde med landslaget, og det ledet da unektelig til en viss suksess, selv om mange liker å kritisere den effektive (men ofte lite underholdene) spillestilen.
Hva Semb eventuelt kan gjøre med FFK i 2007 er et helt annet spørsmål enn hva han kunne gjøre med det landslaget han ledet for noen år siden. Det blir i beste fall en veldig komplisert sammenligning.
Med Høili sine penger og Morgan sine talegaver, er det bare en ting å gjøre.
Ta en telefon til Hellas og hent Trond Solien
Opprinnelig postet av eliot
Skjer det, blir det gratis julebord for samtlige brukere her inne på min regning, hjemme hos meg til neste jul
Vi burde kanskje fått opp en liste over aktuelle kandidater, sikkert mange som er blitt glemt ennå.
Et sted tidligere i denne tråden ble det vel nevnt at det er en ferge-forbindelse mellom Engelsviken og et sted i Vestfold? Eller var det bare tøys? (er selv utflytta Fredrikstad-gutt, så jeg har ikke oppdatet detaljkunnskap om distriktets fergetider ;-)
Uansett; er jobben attraktiv nok, så klarer han å pendle. Men spørs om han synes det da. Tror også ikke vi skal se oss blinde på hva Semb gjorde med landslaget. Noen år er gått siden den gang, og hans fag-kompetanse kan ihvertfall ingen ta fra ham. Og å starte med å drille et effektivt forsvar er vel ikke så galt.
Vi har typene til å spille underholdende angrepsfotball og ikke "Flo-pasningsmottakere" på laget.
Opprinnelig postet av FFK1903
Skjer det, blir det gratis julebord for samtlige brukere her inne på min regning, hjemme hos meg til neste jul
Vi burde kanskje fått opp en liste over aktuelle kandidater, sikkert mange som er blitt glemt ennå.
Kan starte listen da:
1. Fredd
Tar bilen fra Kr.sand jeg. Er ikke lange turen det.
Fredd
Hvis man skal sikte høyt; hvorfor ikke gå rett på Mourinho? Mener å huske at han uttalte i et dokumentarprogram om norsk fotball (eller var det lange flate ballær? ) at han kunne tenke seg å trene FFK en gang i fremtiden
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
Semb er jo koblet til alle klubbene som har byttet trener i løpet av de par siste sesongene, og det er jo ganske mange... Hver gang har han takket nei.
Semb har nå blitt observert på Hotell City, og det har jeg fra en troverdig kilde.
Utover det så aner jeg ingenting, men det kan umulig være tilfeldig at Semb er i byen den samme dagen som Eggen trekker seg?
Hadde ikke vært dumt om dette stemte, men jeg har mine tvil.
Vet fra tidligere at Semb har hatt en begeistring for flere av våre spillere, deriblant Bertelsen, Tarik, Piiroja og Brenne (nå er ikke han lenger FFK’er da)
Hvor attraktiv er FFK for en trener? Det må jo ose muligheter av denne klubben. Men cup sier i år og ny stadio + interessen rundt klubben er stor.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914