Kritikken av Morgan og Simen og diverse spillere
Hei... Etter å ha lest litt her og i fredrikstad blad for tiden, tar jeg nå bokstavelig talt bladet fra munnen og sier mitt:
- Kritikken av Morgan Andersen:
Denne kritikken er unødvendig, hva er vitsen å kritisere en person som gjør MER enn det herr Mokkelbost gjorde + at han skaffa mange penger til FC Lyn(mikel saken)....
Han kan ikke noe for at Simen Brenne IKKE ville signere en ny kontrakt med FFK, han gjorde faktisk ALT for å beholde Simen i klubben vår, men det var Simen som ville bort. Vet at mange ikke liker han etter tiden i NISO, og det rotet der, men jeg synes faktisk at det er bedre å ha Morgan i klubben enn en direktør som ikke gjør en dritt(slik mokkelbost gjorde).
Samtidig synes jeg det er elendig av dere som er her på forumet og kaller dere supportere og sitter her og kritiserer de spillerne som har kommet. Nei heavy er for dårlig, stadheim må bort, toth må bort, den og den og den må bort... Greit jeg tar selvkritikk for at jeg er en av dem, mens jeg synes at Hermanni Vourinen og Anders Stadheim OG Gardar skal få vise seg frem, få trent seg opp utover vinteren og komme sterkt tilbake til sesongstart... Man skal ikke kappe hue av ulven før ulven har gjort noe galt... Sier jeg...
Så kritikken og drittsleninga av Brenne: Greit han er en sviker og judas som forlater oss til fordel for Kanarifuglene, men vi glemmer alle en ting: Han signerte ett år til, for at vi skulle få noe for han når han gikk til en annen klubb!
Samtidig trengte Simen ett miljøskifte med en trener som er en fargeklatt.. hehe... og det synes jeg han fortjener... Men husk at han signerte for ett år siden, for at vi skulle få noe for han.
Så til Toth: All kritikken av han er unødvendig, vi så alle ifjor hvordan han ble en matchvinner mot Vålerenga f.eks, den måten han kriga inn ballen på bak Arni i Vålerenga målet var utrolig.. Greit han har vært litt varriert han også, men han har gjort mange gode kamper også.. Tenk det!
Støtt guttane og kom dere på stadion til neste år, FØR dere setter dere her og kritiserer spillerne, som knapt nok har fått vist seg frem... Blir sikkert dårlig likt her nå men, det er min mening....
God helg
---------------------------
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
kritikken av Morgan? hvem kritiserer Morgan?
Nei diverse folk på diverse forum som mener at Morgan måtte gå da Brenne gikk...
Ikveld, skal jeg drekke meg drita full og gå opp og danse på bordet etterpå =) Enerly til tv2 =)
Er vel 95% enig md deg, med unntak avat du synes Simen Brenne er en judas og svikær. Det er han slettes ikke. Hadde han gått til Moss eller Sarpsborgdersom de hadde vært i Tippeligaen og på samme nivå som FFK - JA da skulle jeg også kunne kalt han svikær og judas, men han går til en større og bedre klubb, med bedre sportslig styring, meritter, satsning og ambisjoner.
Erdet noen som bør få skylden for at Simen Brenne har forlatt FFK - så er det FFK som klubb, ettersom de ikke har klart å leve opp til de forventningene og ambisjonene som det ble formidlet til Simen, når FFK kjøpte han fra Moss. Har 100% forståelse for at Simen går til LSK.
Alle med ambisjoner vil ut og frem her i livet. Går det for sakte, eller at man ikke utvikler seg der maner nå, så ligger det i menneskets natur å søke nye utfordringer. Slik er det med alt; Skole, Jobb, Venner, Kjærlighet også Sport.
Er enig bortsett fra det om Brenne... Jeg tror faktisk Stadheim kommer til å spille seg inn på 1. 11veren til neste år. Heavy vet jeg ikke hva jeg skal syns om. Han scorte jo ikke på 2. laget heller.. Islendingen vet jeg ingenting om....
Kommer selvsagt til stadion til året. Sesongkort er handlet inn.....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!
Opprinnelig postet av oleberg
men han går til en større klubb,
Hva gjør LSK til en større klubb?
Rød.... hvit... og patriot!
Opprinnelig postet av djpete
Se på resultatene siste 33 år...Opprinnelig postet av oleberg
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av SirLion
.. Man skal ikke kappe hue av ulven før ulven har gjort noe galt... Sier jeg...
Morgen gikk strengt sagt ganske langt for å sikre Lyn de millionene i Mikel-saken. Penga styrkte den saken framfor hensynet til den unge fotballspilleren, og det ser ikke ut som om det har hjulpet Mikel noe særlig - for å si det sånn. Dessuten er han fortsatt under etterforskning for dokumentfalsk i samme sak. Han var jo rimelig ute å kjøre som NISO-sjef også. Så denne ulven har vel for lengst gjort nok skade spør du meg.
Å ansette ham var like håpløst som å ansette Mokkelbokst, og det ansvaret påhviler Bjørn Jensen. Eggen forsøker å gjøre sitt på det sportslige, da er det jammen på tide at styret og resten av administrasjonen snart klarer å få på plass en organisasjon som er opptatt av andre ting enn å spenne ben på trener-teamet
Opprinnelig postet av Funk1
hvem bygde opp niso til norges mektigste organisasjon for idrettsutøvere?hva tror du blir svaret i den etterforskningen startet av shittu og co?penger hva mener du !hadde edu hørt på morgan så hadde han nå hvert i manu og beholdt hele sin lønn selv,han ble presset til å gå til chelsea der agent shittu sitter med 60% av lønnen hans,hvem fikk mikel til england?hvor er ffk nå?Opprinnelig postet av SirLion
Morgen gikk strengt sagt ganske langt for å sikre Lyn de millionene i Mikel-saken. Penga styrkte den saken framfor hensynet til den unge fotballspilleren, og det ser ikke ut som om det har hjulpet Mikel noe særlig - for å si det sånn. Dessuten er han fortsatt under etterforskning for dokumentfalsk i samme sak. Han var jo rimelig ute å kjøre som NISO-sjef også. Så denne ulven har vel for lengst gjort nok skade spør du meg.
Å ansette ham var like håpløst som å ansette Mokkelbokst, og det ansvaret påhviler Bjørn Jensen. Eggen forsøker å gjøre sitt på det sportslige, da er det jammen på tide at styret og resten av administrasjonen snart klarer å få på plass en organisasjon som er opptatt av andre ting enn å spenne ben på trener-teamet
Dette vil jeg si er feil, mannen har gjort MER enn det MR Arve Mokkelbost klarte å gjøre på sin tid i klubben.. Dessuten stengte Mokkelbost klubben for gud og hvermansen og lukka den, mens nå er klubben blitt en litt mer åpen klubb igjen.. Alle forbinder Morgan med rot og tull og fanteri(NIso, Lyn, Mikel o.s.v.), men jeg tror at Morgan faktisk er en kjempeflink kar som kan gjøre noe stort med klubben...
Å ansette ham var like håpløst som å ansette Mokkelbokst, og det ansvaret påhviler Bjørn Jensen. Eggen forsøker å gjøre sitt på det sportslige, da er det jammen på tide at styret og resten av administrasjonen snart klarer å få på plass en organisasjon som er opptatt av andre ting enn å spenne ben på trener-teametDette vil jeg si er feil, mannen har gjort MER enn det MR Arve Mokkelbost klarte å gjøre på sin tid i klubben.. Dessuten stengte Mokkelbost klubben for gud og hvermansen og lukka den, mens nå er klubben blitt en litt mer åpen klubb igjen.. Alle forbinder Morgan med rot og tull og fanteri(NIso, Lyn, Mikel o.s.v.), men jeg tror at Morgan faktisk er en kjempeflink kar som kan gjøre noe stort med klubben...
Helt enig med deg der. Tror han har fått ufortjent kritikk
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Ca 100% enig med trådstarter. Gode poenger.
Bortsett fra at Brenne er en "sviker". Brenne hadde sviktet seg selv hvis han ikke hadde gjort det som var best for ham. Det faktum at Brenne har spilt for FFK, utviklet seg i klubben og blitt populær blant fansen betyr ikke at klubben eller fansen eier Brenne eller karrieren hans for all fremtid. Er det belønningen for at han spilt bra for FFK, scoret mange mål og gitt oss fans mye å glede oss over - at den dagen han går videre i sin karriere og forlater klubben så skal vi legge ham for hat?
det sier seg selv det.når vi skal motta han så skal vi ikke klappe for han.men jeg er uenig i de som mener vi skal legge han for hat å pipe hver gang han har ballen.syns vi skal behandle han som vi gjør med alle andre motspillere.d.v.s å pipe på han når han blir ropt ut under åpninga.å pipe på han når han takler en av våre spillere hardt.eller gjør noe annet dumt.
jeg er en av de som var skeptisk til morgan når han kom hit.men jeg må bare si at han har gjort en solid jobb hittil.
nå må vi se bort ifra alle bomkjøpa i sommer da.hadde ikke han kommet så hadde vi slitt med økonomien den dag idag.
Morgan sin styrke har vel bestandig at det skjer ting rundt han.
Ting som tilsynelatende har oppfattes som meget positiv,t men hvor historien og ettertiden (når man kikker i sømmene) kan vises som "snusk".
Det er jo bare for FFK sin skyld å håpe at han sjøl kan innse at "jappekvoten" (med vilje dette ordet) er oppbrukt.
At Morgan fortsatt har tendens til å spille Åsgeir fra barneTv med fotballklubber, er en annen sak. Kanskje han betrakter det slik at målgruppene står på samme nivå.
Når det gjelder Simen, så er han fortsatt en brukbar fotballspiller, som valgte en annen klubb.
Bare synd at han opplevde det slik at han måtte forlate FFK og KTE for å få en videreutvikling.
Hadde Simen fulgt samme retorikk som KTE, hadde han stilt "ultimatum" på linje med KTE.
Mao etter min mening en mer voksen avgjørelse.
Lykke til videre Simen, klarer du å utvikle deg videre under en dyktigere trening, unner jeg deg det.
( sjøl om for meg alltid er klubben)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
hehe humor klumpenMorgan sin styrke har vel bestandig at det skjer ting rundt han.
Ting som tilsynelatende har oppfattes som meget positiv,t men hvor historien og ettertiden (når man kikker i sømmene) kan vises som "snusk".
Det er jo bare for FFK sin skyld å håpe at han sjøl kan innse at "jappekvoten" (med vilje dette ordet) er oppbrukt.
At Morgan fortsatt har tendens til å spille Åsgeir fra barneTv med fotballklubber, er en annen sak. Kanskje han betrakter det slik at målgruppene står på samme nivå.
Når det gjelder Simen, så er han fortsatt en brukbar fotballspiller, som valgte en annen klubb.
Bare synd at han opplevde det slik at han måtte forlate FFK og KTE for å få en videreutvikling.
Hadde Simen fulgt samme retorikk som KTE, hadde han stilt "ultimatum" på linje med KTE.
Mao etter min mening en mer voksen avgjørelse.
Lykke til videre Simen, klarer du å utvikle deg videre under en dyktigere trening, unner jeg deg det.
( sjøl om for meg alltid er klubben)
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av djpete
Opprinnelig postet av oleberg
Se på resultatene siste 33 år...
Se på resultatene de siste 70 år isteden! Hva gjør Lsk til en større klubb? Mener det er et ganske legitimt spørsmål jeg. De havner mest sannsynlig foran oss på tabellen de nærmeste 1-3 åra, men etter det er det ingenting som skulle tilsi at ikke FFK kan gå opp på siden, og passere Lsk resultatmessig.
Rød.... hvit... og patriot!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914