Hvem er den neste som forsvinner?
Kan det gi smitte effekekt det Simen har gjort og at flere ønsker seg bort?
Kanskje Raio, Rami, eller John Anders er de neste?
For alt er jo til salgs, bare de rette summene kommer.
Problemet for FFK når de selger gode spillere, eller profiler, så er det sjelden å se at vi får profiler igjen.
Opprinnelig postet av Patrioten
Kan det gi smitte effekekt det Simen har gjort og at flere ønsker seg bort?
Kanskje Raio, Rami, eller John Anders er de neste?
For alt er jo til salgs, bare de rette summene kommer.
Problemet for FFK når de selger gode spillere, eller profiler, så er det sjelden å se at vi får profiler igjen.
slutt å være så negativ nå da...det var simen som ville gå, ikke FFK som ville kvitte seg med han....
Pengene han blei tilbudt av FFK var omtrentlig den samme summen som han ble tilbudt av LSK...
Han driter seg ut, men det må han erfare selv, og det vil han...hehe
---------------------------
Heia FFK
Ikke noe opplagt at FFK skal selge disse også. Simen hadde jo et kort benkopphold i sommer p.g.a. han var for dårlig på det tidspunktet. Når han nå så Ivorianerene på trening i FFK,så tenkte han at det blir nok ingen dans på roser å komme med på start-11 i FFK til året. Derfor blir det lettere å velge LSK.
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ikke noe opplagt at FFK skal selge disse også. Simen hadde jo et kort benkopphold i sommer p.g.a. han var for dårlig på det tidspunktet. Når han nå så Ivorianerene på trening i FFK,så tenkte han at det blir nok ingen dans på roser å komme med på start-11 i FFK til året. Derfor blir det lettere å velge LSK.
Var egentlig et bra resulment
9. april gjenforenes vi!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Tror ikke noen av profilene på laget blir solgt nå!
Men kanskje Hoås eller Szekeres kan forsvinne!?
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av Vlad
tror ikke flere av de beste blir solgt nå. Må evt. være om shaban får et tilbud fra stor klubb i utlandet. blir dog dyr spiller for noen å kjøpe. Tror de blir
Hvorfor skulle han få tilbud fra en storklubb. Mannen er jo knapt god nok for lille kjære FFK. La oss håpe ikke klubben overrasker oss med å selge noen av profilene vi har igjen.
Rød.... hvit... og patriot!
jeg sa det for et par uker siden at nå har mye gått så bra at jeg ventet på å få en smell.jeg er livredd for at piiroja er den neste på vei ut.men håper at han blir.hadde vi mistet han så hadde forsvaret vårt slitt.er en av tippeligaens beste stoppere.
Opprinnelig postet av scheien
(...)jeg er livredd for at piiroja er den neste på vei ut.men håper at han blir.hadde vi mistet han så hadde forsvaret vårt slitt. (...)
Svært så diplomatisk du var da...? :-)
Uten Raio Piiroja så holder vårt forsvar per idag et middels Adeccoliganivå.
(Med forbehold om en fortsatt skadet Bertelsen)
Personlig så frykter jeg at det kan bli Rami,
...men håper på Eggen !
Edit:
Det er vel lov nå som sesongen er ferdig...? :-)
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av djpete
tror ikke flere av de beste blir solgt nå. Må evt. være om shaban får et tilbud fra stor klubb i utlandet. blir dog dyr spiller for noen å kjøpe. Tror de blir
Hvorfor skulle han få tilbud fra en storklubb. Mannen er jo knapt god nok for lille kjære FFK. La oss håpe ikke klubben overrasker oss med å selge noen av profilene vi har igjen.
Herregud, djpete!! Shabaan ble kåret til Sveriges beste keeper i 2006.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Personlig så følger jeg djpete litt i tankegangen. Det er klasseforskjell på f.eks Thomas Myhre og Rami Shaaban, og førstnevnte sliter benken i Charlton. Jeg klarer ikke helt å se hvilken storklubb i utlandet som skulle ønske seg Rami Shaabans tjenester. Thomas Myhre er i alle fall den beste keeperen jeg noensinne har sett i FFK.
Shaaban ble vel også kåret til årets keeper i Sverige hovedsaklig på bakgrunn av at han fylte skoene til Isaksson i noen landskamper, og ble fortrukket fremfor andre på bakgrunn av sin rutine til disse kampene. Jeg tror ikke akkurat prestasjonene til Shaaban i tippeligaen var tungen på skålen for at han vant prisen.
Når det er sagt, så er selvfølgelig Shaaban mer enn god nok for FFK. Helt urealistisk å tro at vi kommer til å klare å få eller holde på enn bedre keeper en Shaaban. Dessuten er han proff til fingerspissene og vi trenger noen slike rollefigurer i FFK.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 13 des 06, 01:39
Endret: 13 des 06, 02:48
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Personlig så følger jeg djpete litt i tankegangen. Det er klasseforskjell på f.eks Thomas Myhre og Rami Shaaban, og førstnevnte sliter benken i Charlton. Jeg klarer ikke helt å se hvilken storklubb i utlandet som skulle ønske seg Rami Shaabans tjenester. Thomas Myhre er i alle fall den beste keeperen jeg noensinne har sett i FFK.
Shaaban ble vel også kåret til årets keeper i Sverige hovedsaklig på bakgrunn av at han fylte skoene til Isaksson i noen landskamper, og ble fortrukket fremfor andre på bakgrunn av sin rutine til disse kampene. Jeg tror ikke akkurat prestasjonene til Shaaban i tippeligaen var tungen på skålen for at han vant prisen.
Når det er sagt, så er selvfølgelig Shaaban mer enn god nok for FFK. Helt urealistisk å tro at vi kommer til å klare å få eller holde på en bedre keeper en Shaaban. Dessuten er han proff til fingerspissene og vi trenger noen slike rollefigurer i FFK.
Jeg kan følge dere i en ting og det er at Rami er lettere å erstatte for FFK enn Raio og Bjørkøy
FFK på toppen i 2006
Klasseforskjell på Myhre og Shabaan? For noe tull? Hadde Myhre vært så mye bedre hadde han ikke slitt benken til middelhavsfarere og nedover i England. Shabaan fikk kamper for Arsenal, et av Englands beste lag de siste åra, da han blei skada. Myhre er til sammenligning en av de norske keeperne som har blitt mest oppskrytt de siste 10 år. Er en helt grei keeper, er ikke det. Men gjør fortsatt en del tabber som en førstekeeper i England ikke kan unne seg om han har planer om å stå fast. Og ikke kom trekkende med at han har vært uheldig med skader. De er ikke det som er dealen når benketilværelsen har vært såpass hyppig i klubb etter klubb. At han først når får muligheten i Charlton har mer å gjøre med at klubben hans sliter maks om dan og er despo etter å prøve ting som kan snu trenden, snarere enn at hans konkurrent på keeperplassen har skyld i alle måla ... Lurer på når Thomas skal se sine begrensninger som keeper og komme seg hjem dit han holder et OK nivå, nemlig i norsk TL. Men han liker vel livet som fotballnomade og pengesanker ...
math
Opprinnelig postet av math
Klasseforskjell på Myhre og Shabaan? For noe tull? Hadde Myhre vært så mye bedre hadde han ikke slitt benken til middelhavsfarere og nedover i England. Shabaan fikk kamper for Arsenal, et av Englands beste lag de siste åra, da han blei skada. Myhre er til sammenligning en av de norske keeperne som har blitt mest oppskrytt de siste 10 år. Er en helt grei keeper, er ikke det. Men gjør fortsatt en del tabber som en førstekeeper i England ikke kan unne seg om han har planer om å stå fast. Og ikke kom trekkende med at han har vært uheldig med skader. De er ikke det som er dealen når benketilværelsen har vært såpass hyppig i klubb etter klubb. At han først når får muligheten i Charlton har mer å gjøre med at klubben hans sliter maks om dan og er despo etter å prøve ting som kan snu trenden, snarere enn at hans konkurrent på keeperplassen har skyld i alle måla ... Lurer på når Thomas skal se sine begrensninger som keeper og komme seg hjem dit han holder et OK nivå, nemlig i norsk TL. Men han liker vel livet som fotballnomade og pengesanker ...
Helt enig med deg. Er så dritt lei av alle nordmenn som skryter Myhre opp i skyene. sverige har jo et mye bedre landslag enn Norge også, og jeg synes shaban er en mye bedre keeper enn Myhre( og yngre).!!
FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)
math
Du har tydeligvis null innsikt i hvor god Rami Shabaan er? Håpløst utsagn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914