Mikael Røn til Ham/kam, eller Gais
Bra interesse for Michael Røn
Den tidligere FFK spilleren Michael Røn skal på et par dagers prøvespill på Hamar denne uken. Der skal han prøvespille for HamKam som nettopp har fått Arne Erlandsen som trener. Flere andre klubber har vist interesse for den løpssterke midtbanespilleren.
www.fredrikstadfk.no/default.asp
Synes dere det er overraskende at disse klubbene hvis interesse for han?
Opprinnelig postet av Patrioten
Bra interesse for Michael Røn
Den tidligere FFK spilleren Michael Røn skal på et par dagers prøvespill på Hamar denne uken. Der skal han prøvespille for HamKam som nettopp har fått Arne Erlandsen som trener. Flere andre klubber har vist interesse for den løpssterke midtbanespilleren.
www.fredrikstadfk.no/default.asp
Synes dere det er overraskende at disse klubbene hvis interesse for han?
Ikke overaskende at klubber som dette, med små ressurser lukter på Røn.
FFK hadde faktisk en av de beste midtbanene i Tippeligaen ifjor. Da er det kanskje naturlig at klubber som dette ,ser etter gode/lure kjøp her når de er ute etter en ny midtbanespiller. Røn er ung fortsatt og har en god CV.
---------------------------
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Shadar
Det skulle ikke forundre meg om vi ser Røn som en av stjernene i TL om noen år, om tingenes tilstand ikke har jobbet mot ham.
Helt enig! Forøvrig tror jeg han vil passe betydelig bedre med Ham-Kams/Arne Erlandsens fotball filosofi.
Jeg tror han kommer til å overbevise og få kontrakt med Ham-Kam.
FFK på toppen i 2006
Frekkheten lenge levæ!
Håper Røn for sjangsen i FFK nå etter Simen ble solgt.
Jeg ser ingen grunn til at vi skal øse ut penger for en erstatter for Brenne, vis vi har en potensiel spiller i Røn.
Nå kjenner ikke jeg Røn godt, men de gangene jeg har sett han, har han ikke gjemt seg bort.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Opprinnelig postet av frecjoha
Jeg ser ingen grunn til at vi skal øse ut penger for en erstatter for Brenne, vis vi har en potensiel spiller i Røn.
Nå kjenner ikke jeg Røn godt, men de gangene jeg har sett han, har han ikke gjemt seg bort.
Røn har forlatt oss... Ikke FFK spiller lenger..
Han var... 7. valget på midtbanen eller noe i den duren. Rangert bak Elvestad også.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av frecjoha
Røn har forlatt oss... Ikke FFK spiller lenger..
Kan du se hvor mye jeg følger med.
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914