Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Aas

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 11 des 06, 13:33

http://www.fxt.no/tippeligaen/article831414.ece

Hvorfor var vi ikke med her? Blant i aller beste høyrebackene i Norge. Vi trenger ny høyreback. Overkommelig pris.

Bruker vi krefter og penger på å kjøpe en offensiv midtbanespiller nå, blir jeg irritert!

---------------------------

Ære være plankebyen!

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til: 11 des 06, 14:09
Synes FFK sover når det gjelder forsterkninger...nå må noe skje der nede...

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 11 des 06, 14:37

Har vært på OB`s fans sitt forum. Virker ikke som de er spesielt lei seg for å kvitte seg med Aas. De vil ha noen bedre enn Aas og Ophaug. Disse spillerene er ikke gode nok,hvis de skal konkurere med FC Kjøpenhavn.

"Noen sier de kan bare ta Norskebåten hjem"

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 des 06, 14:41
Har fått inntrykk av at Aas og Ophaug er deres svakeste kort i forsvaret.

Likevel må Aas sies å være, dersom han fortsatt holder det samme nivået som før, en av de bedre høyrebackene vi har her til lands.

Vi finner nok ikke noen med norsk pass som er bedre.

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 11 des 06, 14:48

Opprinnelig postet av Holters

Likevel må Aas sies å være, dersom han fortsatt holder det samme nivået som før, en av de bedre høyrebackene vi har her til lands.

Får helt klart det inntrykket jeg også,ja.

Kunne faktisk heller tenkt meg Fevang som Midtstopper eller deffansivt anker  i FFK. En spillende midtstopper. Han spilte midtstopper i Odd,før han gikk til OB. Da var han god. Tror vel neppe Ob ville slippe han billig da

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 des 06, 15:27
Opprinnelig postet av benksliter`n

Kunne faktisk heller tenkt meg Fevang som Midtstopper eller deffansivt anker  i FFK. En spillende midtstopper. Han spilte midtstopper i Odd,før han gikk til OB. Da var han god. Tror vel neppe Ob ville slippe han billig da

Det er tydeligvis flere meininger om både Aas og Ophaug hos OB, ja...

Så er det (desværre!!) en realitet (om salget av Aas)
-"Det sutter max!"
-"Det er pissehamrende ærgeligt... "
-"Der var absolut ingen grund til at holde på den mand . Han havde/har ikke klassen efter min mening . "

Alexander Aas tilbake til Norge?
-"Meget trist nyhed. Som andre har skrevet, så var Alexander den bedste i centerforsvaret på det tidspunkt han blev skadet. "

Spillere på vej væk og nye spillere

Jan Tore til Fredrikstad
-"Han har været solid og god i langt de fleste kampe. Den eneste kamp jeg mindes han var lidt på hælene var Hertha ude. Han spillede derimod en rigtig god kamp mod Heerenveen - også offensivt. "
-"... han er solid, spiller med hele hjertet og full indsats og er mer end god nok til det han gør defensivt. "

Michael Larsen tabt for OB
-"Ophaug er god til at dække op og  placere sig samt bakke op i midterforsvaret."

Jeg er rimelig sikker på at man finner masse negativt og positivt om en spiller, men inntrykket mitt er at de fleste vil savne Ophaug - selv om OBs fans sikter høyt og vil ha superstjerner inn.  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 des 06, 15:29
jeg håper faktisk vi får inn Patrick som høyreback jeg. Tror han ville gjort seg bra der. Også satser jeg på at vi finner en annen forsvarssjef enn Ophaug..

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 11 des 06, 15:33
Fullt mulig at det er vanskelig å finne bedre høyre back med norsk pass men Arnar Førsund som var utleid til Sandefjord er tilbake i vålernga hvor han ikke regner med så mye spilletid. Kunne kanskje vært en spiller med bra potensiale. Han er ung og har en del kamper på u21 landslaget. Desuten har vel ikke Høiland signert noen enda heller??

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 11 des 06, 15:34
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det er tydeligvis flere meininger om både Aas og Ophaug hos OB, ja...

Så er det (desværre!!) en realitet (om salget av Aas)
-"Det sutter max!"
-"Det er pissehamrende ærgeligt... "
-"Der var absolut ingen grund til at holde på den mand . Han havde/har ikke klassen efter min mening . "

Alexander Aas tilbake til Norge?
-"Meget trist nyhed. Som andre har skrevet, så var Alexander den bedste i centerforsvaret på det tidspunkt han blev skadet. "

Spillere på vej væk og nye spillere

Jan Tore til Fredrikstad
-"Han har været solid og god i langt de fleste kampe. Den eneste kamp jeg mindes han var lidt på hælene var Hertha ude. Han spillede derimod en rigtig god kamp mod Heerenveen - også offensivt. "
-"... han er solid, spiller med hele hjertet og full indsats og er mer end god nok til det han gør defensivt. "

Michael Larsen tabt for OB
-"Ophaug er god til at dække op og  placere sig samt bakke op i midterforsvaret."

Jeg er rimelig sikker på at man finner masse negativt og positivt om en spiller, men inntrykket mitt er at de fleste vil savne Ophaug - selv om OBs fans sikter høyt og vil ha superstjerner inn.  

Jeg skal ikke være for kategorisk,å si at Aas er helt sikkert for dårlig,men Ophaug er for dårlig!

Skal vi bli bedre,så nytter det ikke å hente spillere som er for dårlig for lag som vi øsker å være bedre enn.

Vi må ha klare forsterkninger,eller så er det bedre å satse på våre gode juniorer. Vi har ikke hadt bedre juniorer på 25-30 år.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 11 des 06, 15:54
Backene på juniorlaget er lovende men har langt igjen til TL nivå.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 11 des 06, 16:22
Opprinnelig postet av Fjedjik
Fullt mulig at det er vanskelig å finne bedre høyre back med norsk pass men Arnar Førsund som var utleid til Sandefjord er tilbake i vålernga hvor han ikke regner med så mye spilletid. Kunne kanskje vært en spiller med bra potensiale. Han er ung og har en del kamper på u21 landslaget. Desuten har vel ikke Høiland signert noen enda heller??

Førsund er vel strengt talt en midtstopper? Og som midtstopper er han langt fra god nok til å danke ut Piiroja eller Gerrbrand.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til: 11 des 06, 16:28

Noen som synds førsund var god i cupfinalen? 

Jeg syns han var elendig.

Han hadde en god vårsessong men en elendig høstsessong.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 11 des 06, 16:33

Opprinnelig postet av Fjedjik

Førsund er vel strengt talt en midtstopper? Og som midtstopper er han langt fra god nok til å danke ut Piiroja eller Gerrbrand.

Ja og uansett så er det bedre og vise Agim tillit en å kjøpe førsund.

Alexander Aas har vel også blitt omskolert til stopper den tiden han var i danmark.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 12 des 06, 00:40
Opprinnelig postet av Martin

Noen som synds førsund var god i cupfinalen? 

Jeg syns han var elendig.

Han hadde en god vårsessong men en elendig høstsessong.

Nå var jo hele sandefjord temmelig paraliserte i cupfinalen da, så at førsund var dårlig der sier seg vel litt selv.....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 12 des 06, 02:47

Opprinnelig postet av Husgutt
jeg håper faktisk vi får inn Patrick som høyreback jeg. Tror han ville gjort seg bra der. Også satser jeg på at vi finner en annen forsvarssjef enn Ophaug..

Så vidt jeg vet så har vel Patrick erfaring som høyreback? I så fall støtter jeg dette, han mangler kanskje farten mot enkelte spillere, men får vi inn en forsvarssjef som virkelig har roen og som styrer de tre andre, så vil jeg heller ha det enn ny høyreback med Patrick på stopperplassen. Så var det å finne noen som kan temme Piiroja når han blir for ivrig da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914