Tribunenavnene solgt!
www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article829010.ece
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Opprinnelig postet av Olavesen
Det er vel lagt opp til at stadion-navnet også kan komme til å bli solgt etterhvert. Det bør bli dyrt.
Får vi det to langsider koster i året for stadionnavnet, så synes jeg vi skal være fornøyde. Det vil si fra 5 millioner kroner og oppover årlig. Jeg tror nemlig at stadionnavnet kommer til å bli solgt, så vi får bare håpe at vi får mest mulig ut av et eventuelt salg.
Opprinnelig postet av Snæbbis
Dette kom litt ut av det blå for meg, men trodde først det var selve stadionnavnet. jaja, dette er vel ikke så ille allikevel. 80 mil over en tiårsperiode.
FB:
– Hva tjener FFK på salget av navnerettighetene?
– Jeg har ikke lyst til å spesifisere hvor mye de har betalt for disse rettighetene. Men med tilhørende sponsoravtaler, så vil vi få inn 80 millioner kroner i løpet av en tiårsperiode, sier Hagen.
Slik jeg tolker dette, så virker det som om at det er ganske omfattende sponsoravtaler, og ikke bare et salg av tribunenavnene, som bringer inn 80 millioner over ti år. Alle disse store aktørene har jo vært sponsorer i FFK tidligere i varierende grad, så det hadde vært spennende å vite hvor mye ekstra de spytter inn for disse rettighetene.
For meg virker det i alle fall ikke som at det er kun tribunenenavnene som bringer inn 80 millioner, men at de er en del av en større pakke. 80 millioner kommer uansett godt med.
Noen som vet hva FFK har / kommer til å budsjettere med i rene sponsorinntekter for 2007?
www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article829010.ece[/quote]
Nederst i denne linken står det at stadion tas i bruk fra august. Det må vel være feil?
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
Nederst i denne linken står det at stadion tas i bruk fra august. Det må vel være feil?
Det skal helt sikkert stå april. Jeg kan ikke fatte og begripe noe annet. Vi har tross alt ikke noe annet sted å spille.
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Møklegård
Det skal helt sikkert stå april. Jeg kan ikke fatte og begripe noe annet. Vi har tross alt ikke noe annet sted å spille.
Trondalen
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Holters
FB:
– Hva tjener FFK på salget av navnerettighetene?
– Jeg har ikke lyst til å spesifisere hvor mye de har betalt for disse rettighetene. Men med tilhørende sponsoravtaler, så vil vi få inn 80 millioner kroner i løpet av en tiårsperiode, sier Hagen.
Slik jeg tolker dette, så virker det som om at det er ganske omfattende sponsoravtaler, og ikke bare et salg av tribunenavnene, som bringer inn 80 millioner over ti år. Alle disse store aktørene har jo vært sponsorer i FFK tidligere i varierende grad, så det hadde vært spennende å vite hvor mye ekstra de spytter inn for disse rettighetene.
For meg virker det i alle fall ikke som at det er kun tribunenenavnene som bringer inn 80 millioner, men at de er en del av en større pakke. 80 millioner kommer uansett godt med.
Noen som vet hva FFK har / kommer til å budsjettere med i rene sponsorinntekter for 2007?
Det er veldig mange som klager over at store deler av stadion er reservert / forbeholdt sponsorer,
...muligens ligger noe av svaret nettopp her.
Tror enkelte snart bør ta inn over seg det faktum at vi sakte begynner å bevege oss inn i en litt annen verden,
...nemlig den europeiske hverdagen.
Synes dette er særdeles positivt for klubben.
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Olavesen
Det er vel lagt opp til at stadion-navnet også kan komme til å bli solgt etterhvert. Det bør bli dyrt.
jeg vil helst at stadion våres skal hete fredrikstad stadion.men hvis vi får inn mellom 50 å 100 mill på å skifte navn så bryr jeg meg ikke.må tross alt sørge for god økonomi.trur også vi kommer til å få mye flere tilskuere enn vi har hatt.
har snakket med mange som ikke gadd å dra på den gamle stadion p.g.a at den var dårlig.d.v.s dårlige dasser.få pølseboder.så jeg trur vi får inn noen eksta penger bare der.
UEFA KØPPEN 2007?!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914