Marius Gullerud (29) til Fredrikstad?
Har hørt fra noen ganske sikre kilder at Marius Gullerud er på vei til Fredrikstad. Synes dette virker som en spennende spiller som jeg alltid har hatt sansen for. Målet han scora mot FFK var jo også pent..
Ps kunne ikke finne noen tråd om dette, så beklager hvis jeg har dobbeltpostet=)
---------------------------
www.norskefans.net
1. Ryktetråden skal benyttes dersom det er ubekreftede rykter ala "Beckham skal trene med FFK" eller "Iversen er klar for FFK". Slike ting, som kommer fra såkalte "sikre kilder", skal samles i ryktetråden uansett hvor lang den blir.
2. Reelle aktuelle spillere som har blitt "bekreftet" kan få egne tråder. Jeg synes det er helt greit at Marius Gullerud får en egen tråd, da ryktet har blitt delvis bekreftet i Hamar Arbeiderblad og plagiert i FB.
Så fortsett gjerne å diskutere spilleren Marius Gullerud i denne tråden. Punktene over kan dere ta i denne kategorien.
Om vi derimot trenger spilleren? Det kan jeg ikke akkurat forstå at vi gjør...
Edit: Kildene til Gullerud-ryktet:
www.hamar-arbeiderblad.no/artikkel.asp
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article
kommer til å ha en enorm stall med middelmådigheter i evig tid med han bak spakene.
gullerud, hva skal vi med han ?
Opprinnelig postet av torkr
klarer ikke annet enn å bli utrolig skuffet når jeg leser om hvilke spillere eggen ønsker seg.
kommer til å ha en enorm stall med middelmådigheter i evig tid med han bak spakene.
gullerud, hva skal vi med han ?
er helt enig.nå har vi nok av spisser å offensive midtbanespillere.det vi trenger er en solid midtstopper.en høyreback å en venstreback som kan gå inn å kjempe om plassene.greit vi har bertie men vil ikke at noen skal ha klippekort på laget.alle bør kjempe for å få en plass i start elleveren.
Jeg synes ikke FFK bør hente Gullerud. Jeg har litt sansen for han, men han er ikken noe bedre enn de vi har, og han passer også best som kantspiller i 4-4-2, altså en posisjon FFK ikke har folk på.
Nei, sats da heller på Ivorianerne og juniorer. Eneste måten juniorene blir bedre på er å få matching i Tippeligaen.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Jeg synes ikke FFK bør hente Gullerud. Jeg har litt sansen for han, men han er ikken noe bedre enn de vi har, og han passer også best som kantspiller i 4-4-2, altså en posisjon FFK ikke har folk på.
Nei, sats da heller på Ivorianerne og juniorer. Eneste måten juniorene blir bedre på er å få matching i Tippeligaen.
Helt enig
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Plankekæll
Helt enig
Begynner faktisk å tenke at vi har muligens bruk for Gullerud. Tenker på at Bjørkøy må ned å spille back hvis vi ikke har god nok dekning der. Hvis vi mister Bjørkøy eller Brenne,må vi ha inn en ny spiller her. Stadheim og Elvestad er ikke god nok sånn som stova er nå.
Tror faktisk Gullerud er et veldig lurt kjøp av FFK da. Han er en spiller som skjeldent gjør en dårlig kamp.(kan sammenliknes med Bjørkøy der) Spiller du i Ham Kam er det ikke det laget som du får de største overskriftene. Mye p.g.a. spillestil og at det er en liten klubb. Han er en rutinert spiller med fysisk og teknisk spillerstil. Ganske rask og målfarlig også. Tenker meg han på høyre sentrale midtbane, eller back up for Tarik og West på høyre kant.
FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!
BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!
Camp nou er det vakreste jeg har sett i hele mitt liv
og da er godeste gullerud uaktuell. uansett en spiller som kun styrker laget i kvantitet, FFK trenger nå kvalitet.
UEFA KØPPEN 2007?!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914